روحانی: مخالفت با دولت، ناشی از کم عقلی است!

حسن روحانی که پیش از این منتقدان دولت را با واژه‌هایی مانند کم سواد مورد حمله قرار داده بود، امروز منتقدان دولت را کم عقل دانست.

روحانی: مخالفت با دولت، ناشی از کم عقلی است!

به گزارش خبر فوری به نقل از شبکه خبر، حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهور در پنجاه و ششمین مجمع سالیانه بانک مرکزی تاکید کرد: رونق اقتصاد کشور با رونق بانک ها آغاز می شود.
روحانی افزود: اگر بانک های ما به اندازه کافی در زمینه مسائل مالی و پولی فعال باشند، مشکلات اقتصادی ما کاهش می یابد.
رئیس جمهور با تاکید بر شفافیت فعالیت های مالی اظهار داشت: اگر فشارها و مشکلات، هم درون بانک ها و هم خارج از بانک ها افزایش یابد، کارها مشکل می شود اما کاری که ما در این دولت انجام دادیم، ایجاد ثبات در بازارهای مالی بود.
روحانی با بیان اینکه بی ثباتی مالی مشکلات زیادی ایجاد می کند، گفت: شما اگر به مهر 91 نگاه کنید با افزایش شدید بهای ارز مواجه می شوید و در عرض 3 روز حدود 825 تومان قیمت ارز بالا می رود.
رئیس جمهور گفت: وقتی چنین بی ثباتی در بازار باشد، وارد کننده، صادرکننده، وام دهنده و همه دچار سرگیجه می شوند.
روحانی: بانک ها رگ های اقتصاد کشورند
روحانی ادامه داد: ما صد سال به عقب و به دوران قاجار برگشتیم. تاجایی که یکی از بزرگان و صاحب نامان مسائل اقتصادی با من تماس گرفت و گفت اگر همه مشکلات رفع شود، سوئیفت حل نخواهد شد. او در نامه به مسئولان کشور هم گفته بود اصلا تحریم ها برای این بود که سوئیفت قطع شود.
رئیس جمهور افزود: بزرگترین دستاورد دولت، بازگشت ثبات به بازار بود.
روحانی ادامه داد: البته برخی در معرفی بزرگترین موفقیت دولت اختلاف نظر دارند و بعضی تعامل با دنیا و .. را مطرح می کنند.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تورم در پایان صال تک رقمی خواهد شد، افزود: این برای اولین بار است که پس از انقلاب تورم تک رقمی می شود.
روحانی گفت: این دستاورد بزرگی است و باوجود استدلال های آقای سیف درباره اربعین و سال نو میلادی، به جز یک نوسان کوتاه مدت در مجموع ما در این سه سال و نیم آرامش خوبی در بازار ارز داشتیم.
همچنین چنانکه بخش هایی از صحبت های روحانی در این جلسه منتشر شده، روحانی در این نشست گفته عده ای که با دولت مخالفت می کنند، مخالفت هایشان ناشی از کمبود عقل است. او از کسانی انتقاد کرده که به گفته او، نمی خواهند دستاورد دولت در تک رقمی کردن نرخ تورم همچنان باقی بماند.

فیلم صحبت های حسن روحانی که از شبکه خبر پخش می شد را در لینک زیر مشاهده کنید:

فحش جدید روحانی به منتقدان! +فیلم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    لطفا آقای رئیس جمهور با شفافیت توضیح دهند --- جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم که به منتقدان بانک مرکزی خود شدیدا اعتراض دارند لطفا با شفافیت و آمار و ارقام عینی محسوس قابل اثبات توضیح دهند این تورم تک رقمی که همواره بعنوان دست آورد دولت اعتدال و امید خود به آن افتخار می ورزند طی چه فرایند اقتصادی سالم روشن اثبات پذیر و با کدام معادله ی ریاضی درست و با چه ارمغانهایی برای مردم در کاهش قیمتها و کاستن از گرانی روز افزون جنون آمیز و بالا بردن ارزش سقوط کرده ی پول ملی و در افزایش قدرت خرید مردم و درمان شفا بخش دردها و رنجهای معیشتی جانکاه زندگی قشر اکثریت کم در آمد به دست آمده است تا عوام و خواص به آن پی ببرند و آن را باور کنند و در مقابل زحمات طاقت فرسای پنج ساله ی مدیریت ایشان سر احترام و تقدیر و سپاس فرود آورند و یقین کنند ایشان به سوگندها و وعده های خود وفادار بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها