ادعای یک نماینده درباره نفوذی‌های اسرائیل در ایران

نماینده کازرون در مجلس گفت: عملیات وعده صادق که ناشی از یک تصمیم عاقلانه بوده نشان داد که رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌های حامی آن‌ها نمی‌توانند ایران را تحت فشار نظامی قرار دهند با همه محاصره اقتصادی که وجود داشته ایران این توانمندی را پیدا کرده که ایستادگی کند.

ادعای یک نماینده درباره نفوذی‌های اسرائیل در ایران

فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، درخصوص عملیات «وعده صادق» و پاسخ کشورمان به تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، گفت: در ماه‌های گذشته رژیم صهیونیستی علیرغم انجام عملیات‌های مختلف، زیر پا گذاشتن همه آنچه از حقوق بشر و مقررات و کنوانسیون ‌های جهانی درخصوص جنگ و حقوق غیرنظامیان و .. گفته می‌شود و ارتکاب جنایات مختلف از جمله کشتار زنان و کودکان و حمله به بیمارستان‌، نتوانست به توفیق چندانی دست یابد.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی این رژیم در یک موقعیت استیصال قرار گرفت و با توجه به سابقه‌ای که در ترور و به شهادت رساندن شهید سلیمانی از این‌ها (آمریکا و رژیم صهیونیستی) وجود داشت بعید نبود که به چنین اقداماتی هم فکر کنند. در نتیجه آن استیصال این رژیم را به نقطه‌ای رسانده بود که دست به یک اقدامی بزند و به نظر می‌رسد خودش هم عواقب آن را پیش‌بینی کرده بود؛ این اقدام هم حمله به یک ساختمان رسمی متعلق به جمهوری اسلامی در کشوری مانند سوریه است که توان و قدرت لازم را برای دفاع از حریم خود در مقابل ارتش مجهز رژیم صهیونیستی ندارد.

ببینید: مهم ترین سامانه های پدافندی ایران در برابر اسرائیل را بشناسید

ببینید: دست نوشته های جالب سربازان سپاه پاسداران روی موشک هایی که به اسرائیل پرتاب شدند

نماینده کازرون افزود: قطعا این رژیم حساب پاسخ ما را کرده بود اما یک هوشمندی در جمهوری اسلامی وجود دارد که شتاب زده عمل نکرد و خواست عقلای نظامی و دفاعی کشور بود که دست به یک حرکت سریع زده نشود و قرار بود از توان نظامی که ناشی از پیشرفت علم و فناوری در کشور است در زمان خودش و با دقت لازم استفاده شود که بنا به اظهار فرماندهان نظامی بیش از ۵۰ درصد اهداف محقق شد.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم این اقدام این بود با توجه به تبلیغات وسیعی که آن‌ها از گنبد آهنین می‌گویند و آن غروری که در حوزه توامندی نظامی‌شان داشتند؛ این عملیات باعث شد که ابهت‌شان شکسته شود یعنی یک بار حماس آن اقتدار و امنیتی که آن‌ها برای خودشان تصور کرده بودند را شکست و حالا جمهوری اسلامی ایران این اقدام را انجام داد.

عباسی در رابطه با پاسخ و واکنش احتمالی رژیم صهیونیستی به عملیات ایران، اظهار داشت: الحمدلله پدافند غیرعامل ما خوب است به خصوص هوشمندی جوانان نخبه ما که با برنامه‌های دشمن مقابله می کنند و به نظر می‌آید که دست برتر را داریم. اگر به گذشته نگاه کنیم اینطور بوده که هر وقت ما دست برتر را داریم طرف مقابل هم اقداماتی را سامان می‌دهد، این رژیم در داخل نفوذی دارد، یا اقدام به ایجاد انفجار می کند یا دست به ترور می‌زند در نتیجه ما باید در داخل مراقبت امنیتی‌مان را بیشتر کنیم که از نفوذی ها ضربه نخوریم.

نماینده کازرون خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق که ناشی از یک تصمیم عاقلانه بوده نشان داد که رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌های حامی آن‌ها نمی‌توانند ایران را تحت فشار نظامی قرار دهند با همه محاصره اقتصادی که وجود داشته ایران این توانمندی را پیدا کرده که ایستادگی کند.

وی همچنین اظهار داشت: از سوی دیگر این اقدام باعث می‌شود که سرمایه اجتماعی ما نیز افزایش پیدا کند و مردم بیش از گذشته به نیروهای نظامی و رسانه های خودمان اطمننان کنند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    4

    چرا اینقدر شلوغش می کنید باید پرسید که آیا اگر اسرائیل هم با همین شدت حمله کند آیا سیستم دفاعی شما هم می تواند با همان دقت سیستم دفاعی اسرائیل حمله را دفع کند یا اینکه کلی خرابی به بار می آید؟بگذارید این آتش بخوابد بعد تحلیل کنید

  • ناشناس
    0

    ایران باید پیام صریح و شفافی به اسرائیل بدهد که هر گونه ترور داخلی یا خارجی با یا بدون پذیرش مسئولیت از نظر ایران به معنی هدایت مستقیم و غیر مستقیم توسط اسرائیل است و آثار آن متوجه رژیم کودک کش خ اهد بود و باید عواقب آنرا بپذیرد. ایران هر نوع عملیات آفندی و پد افندی و سایبری و .... را با شدت بسیار قوی‌تر و فراتر پاسخ خواهد داد.این را باید خوب در گوش این پرمدعاها کرد تا کرک و پشتشان بریزد و خود را فراقانون در دنیا ندانند.

  • ناشناس
    2

    بله هم مطمئن شدیم هم خاطرمان جمع شد کی به کیه و چند چند هستیم !

  • ناشناس
    2

    واقعا اینطور هست؟ پس این همه تشکیلات امنیتی و اطلاعاتی تو مملکت چکار میکنن؟! اینجاس که باید گفت: آفتابه لگن، هفت دست / شام و ناهار هیچی!!🙄🫣🤔☹️😡😯

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مثل اسراییلی ها وطن پرست باشید وفادار و پایبند..
      جاسوس نباشید خودفروخته نباشید کشور ما آسیب نمی‌بینه
      خارجی نمی‌تونه به ما آسیب بزنه هر چه خوردیم از داخلی بوده

  • ناشناس
    0

    اقای عباسی اسرائیل نه تمایل به حمله نظامی به ایران را دارد ونه به او اجازه میدهند این اخبار ها فقط به جهت اینکه 7-8 روز در التهاب و ناراحتی و ترس بودند مثلا میخواد مقابل به مثل کنه در حالیکه ملت ایران اصلا توجه به این اخبار ندارند و مانند روز های دیگر کار و زندگی میکنند اسرائیل مار موز ه همانطور که مطلع هستید در فکر و اندیشه اینست که وسیله جاسوسان و و طن فروشان خودش یک شیطنتی در تاسیسات و یا یک پادگان نظامی انجام دهد لطفا با یاد اوری به مسئولین مربوطه جلوی این حرکت انان را بگیرید .

  • ناشناس
    0

    نظامی ها خصوصا نخبگان وعده صادق از آزمون بزرگی دریک میدان واقعی برخوردارشدند که در رزمایشی واقعی قرارگرفتند ودشمن واقعی روبرو بود اگرمورد تجزیه وتحلیل قرار گیرد.درتحول ادوات وفن آوریها میتوانند تغییرات بنیادی را درراس برنامه های خود قرار دهند . خصوصا پرتابگرها صرفنظراز موشک شلیک شده ها هرپرتابگر باید بیش از ده موشک پرتاب کند که درسطح پایین ،متوسط وبالای جو باشه

  • ناشناس
    0

    باید برای سنخ بین خودتان که هیچ عیر خودی بینتان نیست وخاین به ظاهر دواتشه هم کم ندارید بگردید

  • خس و خاشاک
    0

    لطفا خودمون رو گول نزنیم.

    بهترین فرماندهان ما رو شهید کردند.در عوض چی شد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها