روزنامه اسرائیلی معاریف:

ایرانی ها قبل از شلیک موشک به سوی اسرائیل، پیروز شدند

روزنامه اسرائیلی معاریف نوشت که ایرانی ها قبل از شلیک موشک به سوی اسرائیل، پیروز شدند.

ایرانی ها قبل از شلیک موشک به سوی اسرائیل، پیروز شدند

به گزارش  المیادین، روزنامه اسرائیلی معاریف با حمله به برخی رسانه ها و برخی از ژنرال های ارتش اسرائیل که تلاش می کنند ارزش اقدام ایران، شدت و خطرات آن را کمرنگ جلوه دهند تأکید کرد که ایرانی ها قبل از  شلیک موشک ها و پهپادهای شان به سمت سرزمین های اشغالی پیروز شده بود.

دکتر«لیزار مرگلیت» روانشناس اجتماعی و پژوهشگر در عرصه رفتار در عصر دیجیتال در واکنش به پاسخ ایران به حمله رژیم اشغالگر به کنسولگری اش در دمشق گفت:« ایران خیلی وقت پیش از حمله پیروز شده بود».

به باور مرگلیت پیروزی ایران در « جنون در اینجا( سرزمین های اشغالی)، چه جنون مردم چه رسانه ها به دلیل انتظار نگران کننده پاسخ ایران و در گمانه زنی هایی که پایان ندارد» بود.

وی در مطلبی در روزنامه معاریف اسرائیل از سخنان یکی از ژنرال های سابق نیروی هوایی اسرائیل که گفته بود« ایران شکست خورد و دفعه بعد باید  فکر کند که چگونه بهتر موفق شود» ابراز تعجب کرد.

این تحلیلگر اسرائیلی تصریح کرد که «خلاصه کلام درباره همه حادثه این است که ایران پیام آشکار و واضحی را فرستاد و پیام این است: مسأله تمام شد. همه این عملیات از قبل مشخص بود و نتیجه آن نیز واضح بود».

مرگلیت گفت: «تحلیل ژنرال سابق از اوضاع اشتباه بوده است تا جایی که من مجبور شدم چشمانم را بمالم و از خودم بپرسم آیا واقعا این افراد همان کسانی هستند که ما در ارزیابی اوضاع به آنها اعتماد داریم.»

وی تأکید کرد:«ایران شکست نخورد، در تهران افرادی هستند که بسیار عاقل اند و دقیقا می دانستند دارند چه کار می کنند این حمله طرحی بود که با دقت زیاد برنامه ریزی شده بود.»

مرگلیت در ادامه نوشت: « پاسخ ایران در اصل"مفهومی نمادین" دارد ولی در مجموع" ایران به دنبال گشودن جبهه با آمریکا یا با اسرائیل نیست" . ایران بر اساس قواعد خودش عمل می کند. ایران با عقلانیت محض عمل می کند و ما چاره ای نداریم جز اینکه از این درایت ایرانی ها درس بگیریم.»

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    احسنت...
    ایرانی‌ها رو فقط. شما درست شناختی
    آیا واقعا یک اسراییلی هستی؟!

  • ناشناس
    0

    اخه ایرانیها درهر حال پیروزند .حتی با دلار 67 هزار تومانی .خانه متری 120 میلیون تومانی پراید 450 میلیون تومانی مرغ 110 هزار تومانی گوشت 750 هزار تومانی ووووووحقوق 7 میلیون تومانی .

  • علی
    0

    مردم دارن پوست همدیگر رو می کنند...هیچی قیمت نداره لباس .غذا.....همه چیزو برای گران فروختن به دلار ربط می دن به نظر شما همه چیز به این ربط داره .....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها