ایران به دنبال تقویت سپر دفاعی-امنیتی خود در منطقه است

کارشناسان معتقدند بنا بر اظهاراتی که مقامات مختلف نظامی ایران در روزهای اخیر و پس از حمله تروریستی دمشق توسط اسراییل صورت داده‌اند به نظر می‌رسد که عملیات ترکیبی ایران باعث تغییر در نظم امنیتی منطقه خاورمیانه شده و سپر دفاعی و امنیتی ایران را محکم خواهد کرد.

ایران به دنبال تقویت سپر دفاعی-امنیتی خود در منطقه است

این کارشناسان مدعی‌اند که طبق تحلیل‌های منتشرشده در منابع و چهره‌های رسانه‌ای نزدیک به نهادهای امنیتی ایران، ایرانی‌ها در این عملیات تلاش خواهند کرد که تهدیدات دشمن را خنثی و احتمال برخوردهای یک طرفه از سمت دشمن را کاهش داده و نظم امنیتی جدیدی را مطابق با ابتکارعمل‌ها و منافع ایران ایجاد کنند. 

بر اساس این تحلیل‌ها، جمع‌بندی ایرانی‌ها بر این است که فضای بین‌المللی منتظر تنبیه رژیم صهیونسیتی است که اصل این انتظار و گفتگوهای دیپلماتیک صورت‌گرفته بین ایران و سایر کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نیز، یکی از راهبردهای ایران در روزهای اخیر بود که به زودی وارد مرحله دوم خواهد شد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ع
    3

    حرف مفت.

  • ناشناس
    3

    امنیت پایدار در رشد اقتصادی مداوم همراه با دمکراسی در داخل و روابط گسترده سیاسی و اقتصادی با جهان خارج است... نیروی نظامی اگر برای حفظ این سیستم باشد ارزش دارد...بقیه ش وقت تلف کردن و به باددادن فرصت‌های ملت و کشوره... کمااینکه تا حالا هم همین بوده

  • ناشناس
    3

    کارشناسی توسط کارشناسان دانشگاه امام صادق بهتر از این نخواهد بود

  • ناشناس
    2

    از عهده مهار جیش الظلم بر نیامدن چه سپری چه کشکی

  • ناشناس
    0

    خبر فوری از خودت مقاله الکی در وکن.

  • جعفر
    3

    500 سال قبل از ميلاد مسيح
    ايرانيان يهوديان را به سرزمين فلسطين بازگردانند
    2000 سال بعد از ميلاد مسيح
    ايرانيان فلسطينيان را به سرزمين فلسطين بازگردانند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها