معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

در سال ۸۸، عده‌ای که بر سر سفره انقلاب بزرگ شده بودند، طرح دشمن را پیاده کردند/ بعد از ۴۵ سال دشمنان ما دیگر توان آمدن به میدان برای جنگ نظامی با ما را ندارند

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعد از ۴۵ سال دشمنان ما دیگر توان آمدن به میدان برای جنگ نظامی با ما را ندارند؛ لذا ملت بزرگ ایران عزیز از قدرت دفاعی خوبی برخوردار هستند و دشمن می‌داند که بزند، محکم می‌خورد.

در سال ۸۸، عده‌ای که بر سر سفره انقلاب بزرگ شده بودند، طرح دشمن را پیاده کردند/ بعد از ۴۵ سال دشمنان ما دیگر توان آمدن به میدان برای جنگ نظامی با ما را ندارند

سردار سرتیپ دوم یدالله جوانی در برنامه «جوان ایرانی سلام» رادیو جوان اظهار داشت: سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی متولد شد که برای پاسداری انقلاب اسلامی با تمام توان در عرصه‌ها و حوزه‌ها ورود داشته باشد تا با کمک ملت و مردم، پرچمی را که حضرت امام خمینی «ره» به اهتزاز درآوردند هر چه زودتر به دست صاحب اصلی، آقا امام زمان (عج) سپرده شود.

وی در ادامه افزود: سپاه در همه حوزه‌ها ائم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، امنیتی، از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و ادامه دهنده همان کاری که امام حسین (ع) انجام دادند و پیامبر (ص) فرمودند: «"حُسَیْنٌ مِنِّی وَ أَنَا مِنْ حُسَیْنٍ": حسین از من است و من از حسینم» یعنی دین من با حسین پایدار و پا برجا شد.

سردار جوانی در خصوص سپاه گفت: سپاه  رسالت محور است و بر همین اساس هم حضرت امام خمینی «ره» فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» فقط اقدام سپاه در حوزه صرفا نظامی نیست بلکه به شرایط حوزه‌های مختلفی که پاسداری از انقلاب نیاز به ورود به آن حوزه است، ورود پیدا کند. چنین مجموعه‌ای از سرداران گرفته تا نیرو‌های جزء آن، باید از بصیرت، آگاهی و شناخت برخوردار باشند. شرایط، جریانات و دشمن را بشناسند و بروز باشند.

وی به وظایف معاونت سیاسی اشاره کرد و گفت: از عمده وظیفه معاونت سیاسی اینکه تحولات در سطح ملی، بین المللی و منطقه‌ای را رصد و اطلاع رسانی کند و تحلیل درست، به موقع و به هنگام را ارائه دهد؛ چرا که لازمه پایداری، بصیرت داشتن است و نسبت به موضوعات باید شناخت درست و واقعی باشد و توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن را شناخت. خصوصا زمانی که دشمن به جنگ شناختی و جنگ نرم روی می‌آورد. ما در این سال‌ها فتنه‌های داخلی را دیده ایم که از برجسته‌ترین آن فتنه سال ۸۸ بود که عده‌ای بر سر سفره انقلاب بزرگ شده بودند، طرح دشمن را پیاده کردند و رو در روی نظام پنجه به نظام زدند. در نهایت عمده وظیفه و مأموریت معاونت سیاسی در سپاه، آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و آنچه که امروز حضرت آقا تحت عنوان جهاد تبیین از آن یاد می‌کنند، می‌باشد.

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جهاد تبیین مقابله با تحریف ها، انحرافات و آگاه سازی روایت درست از پدیده‌ها و وقایع است. دشمن با روایت نادرست قصد دارد در جبهه حق در میان ملت ما تردید ایجاد کند. بر فرض مثال؛ جنگ صِفّین نبرد میان امام علی (ع) و معاویه در میانه جنگ، سپاه معاویه که در آستانه شکست بودند، قرآن بر نیزه کردند و به همین دلیل برخی از سپاهیان امام علی (ع) از ادامه جنگ سر باز زدند و فریب خوردند و از همین رو بعد از ۴۵ سال دشمنان ما دیگر توان آمدن به میدان برای جنگ نظامی با ما را ندارند؛ لذا ملت بزرگ ایران عزیز از قدرت دفاعی خوبی برخوردار هستند و دشمن می‌داند که بزند، محکم می‌خورد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • محمد
    1

    استاد ادرس غلط نده اگر دشمن به صورت نظامی به ما حمله نمی‌کند از ترس و یا ضعف دشمن نیست از پرورش و نفوذ خائنین این ملت در بدنه دولت و مدیریتهای این کشور است که دارند کشور را نابود و ملت را نا امید می‌کنند و متاسفانه هستند و ادامه می‌دهند و از اجنبی حمایت می‌کنند پس نیازی نمی‌بینند که حمله نظامی کنند چون کشور ما با همین مسئولان وطن فروش جاسوس و متظاهر و ریاکار در حال نابودی است

  • ناشناس
    0

    "بعد از ۴۵ سال دشمنان ما دیگر توان آمدن به میدان برای جنگ نظامی با ما را ندارند"!!
    دیگر چندان ضرورتی به این کار نیست با شیوه های نوین جنگهای غیر تسلیحاتی و مدرن!

  • ناشناس
    0

    دشمن نیاز به حمله نظامی ندارد!آدمهای کوچک را در این کشور سر کارهای بزرگ گذاشته کافیست!

  • ناشناس
    0

    از پراید ۴۰۰ میلیونی،، از اختلاس چای دبش،، از گرانی کمر شکن کالاها،،از دریاچه خشکیده هامون، از ریخت پاش در همین اداره ای که محل خدمت جنابعالی هست بگو.

  • ناشناس
    0

    ما دشمنی غدار تر از شما نداریم .

  • تاری
    0

    دشمن فرضی عاقل تر از اینست که هزینه جنگ را تحمل کند ، به مرده که کسی لگد نمیزنه.اسکول ها خودشون دارن کار دشمن را راحت میکنند.

  • ایمان
    0

    استاد از خانم کاترین شکدم بفرمایید..

  • ناشناس
    0

    دلیل خیانت این افرادی که در سفره انقلاب بزرگ شدن این است که سفره انقلاب خیلی کوچک است و باید بزرگ‌ پهن بشه که همه ازش بخورند وگرنه یه تعداد میگن همش مال ماست بعدش هم چون زیاد میخورن شروع به جفتک انداختن می کنن . حالا بیا اینو آرام کن .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها