چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402

امروز وزرا در حیاط دولت چه گفتند؟/ از توضیح وزیر نفت درباره خرابکاری خطوط لوله گاز تا بحث مالیات برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

از توضیح وزیر نفت درباره خرابکاری خطوط لوله گاز تا بحث مالیات برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) 25 بهمن ماه 1402 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

امروز وزرا در حیاط دولت چه گفتند؟/ از توضیح وزیر نفت درباره خرابکاری خطوط لوله گاز تا بحث مالیات برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

وزیر نفت با اشاره به انفجار خط لوله گاز در فارس:  این اقدام واقعا تروریستی بود/ تا عصر امروز قطعی‌های موردی گاز رفع شود

وزیر نفت با رد شایعات موجود در مورد استفاده از کارت سوخت گفت: رسانه‌های معاند در حال دامن زدن به شایعه محدودیت استفاده از کارت‌های سوخت یک استان در استان دیگرند در حالی که این مسئله محدود به استان سیستان و بلوچستان است.

 جواد اوجی در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران، گفت: محدودیت استفاده از کارت‌های سوخت  فقط محدود به استان سیستان و بلوچستان است که از یک سال و نیم پیش به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: هر شهروندی که از استان محل سکونتش به استان دیگر می‌رود می‌تواند به فرمانداری یا استانداری استان مقصد برود و با کدینگ کردن کارت سوختش، از جایگاه‌ها سوخت دریافت کند.

وزیر نفت با تشریح انفجار خط لوله گاز در استان فارس، گفت: این اقدام واقعا تروریستی در ساعت یک بامداد امروز در شبکه خطوط انتقال گاز سراسری در سه منطقه کشور اتفاق افتاد. با پیش‌بینی که از مدتها قبل نسبت به اقدامات تروریستی دشمنان کشورمان با توجه به اتفاقات اخیر منطقه و راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن داشتیم این آمادگی را داشتیم که در صورت خرابکاری در خطوط انتقال نفت و گاز کشورمان به سرعت وارد شویم به همین دلیل در آمادگی کامل به سر می‌بردیم. از  ساعات اولیه  انفجار در خطوط انتقال گاز  همکارانم در شرکت ملی گاز  به سرعت آرایش شبکه انتقال را تغییر داده و تیم‌های عملیاتی را به مناطق حادثه اعزام شدند و خوشبختانه خسارات‌های جانی نداشتیم.

وی ادامه داد: با تلاش همکارانم در شرکت ملی گاز کشور ان‌شاءالله هدف دشمن برای قطعی گاز استان‌های بزرگ کشور اتفاق نخواهد افتاد. به جز چند روستای نزدیک به محل انفجار گاز سایر مناطق وصل است. قول می‌دهیم تا عصر امروز قطعی‌های موردی گاز رفع شود. در ۲۲ بهمن سال ۱۳۸۹ نیز با اقدام تروریستی مشابهی روبرو شدیم که البته در آن زمان گاز چهار منطقه به صورت موقت قطع شد اما اجازه ندادیم مشکلی برای مردم به وجود بیاید.

وزیر ارشاد: نمایشگاه مطبوعات با حضور بیش از ۶۰۰ واحد خبری برگزار می‌شود

وزیر ارشاد گفت: نمایشگاه مطبوعات با حضور بیش از ۶۰۰ واحد خبری، خبرگزاری، روزنامه و انسان‌رسانه برگزار می‌شود.

 محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان این‌که «سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد، تربیت و معرفی استعدادهای، برتر، شایسته، خلاق و متعهد در عرصه فیلم و هنر است»، اظهار کرد: اتفاقات مهمی امسال در جشنواره فیلم فجر رخ داد، جشنواره بعد از ۴۲ سال در نزدیکترین جایگاه به تحقق آرمان‌های مردم ایران در حوزه سینما قرار گرفت.

وی افزود: کارهای محتوایی فاخر درباره مفاخر مردم ایران، درباره نهضت ملی‌شدن صنعت نفت، درباره جنبش ۱۵ خرداد، درباره شهدای عالی‌مقام دفاع مقدس به صورت متعدد و روایت‌های اثرگذار از حضور بانوان قهرمان در میدان‌های سخت مثل دفاع مقدس و زلزله را داشتیم که همگی به تولید محصولاتی منجر شد که سرافرازی جامعه هنری و سینمایی کشور را به همراه داشت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی فجر، یادآور شد: مشتاقان موسیقی عمومی، مقامی و محلی و منطقه‌ای با استقبال از این جشنواره، در آن حاضر شدند و سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم مثل جشنواره فیلم فجر همان تربیت و معرفی استعدادهای برتر، شایسته و خلاق و متعهد در این زمینه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات، گفت: بعد از چند سال تعطیلی با همت همکارانم در معاونت امور رسانه‌ای وزارت فرهنگ، این نمایشگاه با حضور بیش از ۶۰۰ واحد خبری، خبرگزاری، روزنامه و انسان‌رسانه برگزار می‌شود.

اسماعیلی در پاسخ به پرسشی درباره آمار مخاطبان فیلم‌های جشنواره فجر، اظهار کرد: آماری که تا دیشب به‌روز شده است و به دست من رسیده نشان می‌دهد که بیش از پیش‌بینی‌ ما که فروش ۲۸۵ هزار بلیت بود، اکنون بالای ۳۰۰ هزار بلیت فروش رفته است. این درکنار بلیت‌هایی است که دبیرخانه جشنواره در اختیار اصحاب رسانه و اهالی هنر به تعداد قابل‌توجه قرار داده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد در پاسخ به پرسشی درباره اخذ مالیات مطبوعات به‌ویژه برای درج آگهی‌ها، اظهار کرد: بنای ما این است که هیچ اتفاق نگران‌کننده مالیاتی جدیدی برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه رخ ندهد. سازمان مالیاتی هم با ما همراه است. به دنبال امضای یک توافق جامع با این سازمان هستیم تا این دغدغه‌ها به‌طور کلی مرتفع شود.

اظهار امیدواری وزیر ارتباطات برای ارسال لایحه حریم خصوصی کاربران تا پایان سال به مجلس

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال لایحه حریم خصوصی کاربران به مجلس ارسال شود.

عیسی زارع‌پور صبح امروز -چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲- در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره لایحه حریم خصوصی کاربران گفت: لایحه در کارگروه ویژه اقتصادی دولت نهایی شد و به صحن دولت آمد و برای یک سری بررسی‌های حقوقی به کمیسیون حقوقی و قضایی دولت ارجاع شده که الان در کمیسیون روی آن بحث می‌شود و سه چهار جلسه تشکیل شده و امیدوارم پیش از پایان سال نهایی شود و به مجلس بفرستیم.

وی درباره افزایش قیمت تعرفه اینترنت اظهار کرد: مگر در کشور تورم صفر درصد است که قیمت افزایش پیدا نکند؟ مگر اپراتور نباید پول به کارمندش بدهد و تجهیزات بخرد؟ اگر قیمت‌ها نسبت به ۶ سال پیش ثابت مانده آقایان بیایند ورود پیدا کنند. الان کل افزایش قیمتی که صورت گرفته ۳۴ درصد است که زیر نرخ تورم سال جاری و نه ۶ سال گذشته است آن هم فقط در ترافیک خارجی نه در ترافیک داخلی.

وزیر ارتباطات درباره همکاری پیام‌رسان‌های داخلی در تبلیغات کاندیداها برای انتخابات ۱۴۰۲ یادآور شد: یکی از کارهایی که امسال برای اولین بار در حال انجام شدن است بسته ویژه تبلیغاتی را برای نامزدها که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است که در بستر سکوهای داخلی پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی همچنین اضافه کرد: امروز فراخوانش را دوستان منتشر می‌کنند و نامزدهایی که مورد تایید قرار گرفته‌اند می‌توانند برای بهره‌مندی از این بسته تبلیغاتی خدماتی به پنجره ملی خدمات دولتی هوشمند مراجعه کنند و آنجا گزینه‌ای پیش‌بینی شده که می‌توانند درخواستشان را ثبت کنند. پس از آن ما به پیام‌رسان‌ها ارجاع می‌دهیم و قرار شده آنها یک بسته رایگان و یک بسته با تخفیف برایشان در نظر بگیرند. برای دوره تبلیغات یک کانال با تیک آبی برای هر نامزد اختصاص می‌دهند یا کانالی که خودشان دارند تیک آبی خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی درباره برنامه فضایی بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که دنبال می‌کنیم این است که بتوانیم در کشورهای دیگر برای دانش فضایی دانشمندان فضایی کشور بازاریابی کنیم. مذاکراتی در حال انجام است و وقتی به نتیجه رسید اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. الان ظرفیت‌های ما به اندازه‌ای رسیده که بتوانیم برای پرتاب‌گرهایمان و مشارکت با کشورهای دیگر در ساخت ماهواره‌های سنجشی همکاری کنیم که این مسیر در حال دنبال شدن است.

مگر در کشور تورم صفر درصد است که قیمت افزایش پیدا نکند؟ مگر اپراتور نباید پول به کارمندش بدهد و تجهیزات بخرد؟ اگر قیمت‌ها نسبت به ۶ سال پیش ثابت مانده آقایان بیایند ورود پیدا کنند

 

دهقان: از کانادا شکایت کردیم

معاون حقوقی رئیس جمهور خبر داد که ایران از کانادا شکایت کرده است.

 محمد دهقان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره پرونده‌های بین‌المللی ایران، اظهار کرد: اخیرا رای پنج پرونده به نفع ما صادر شده است. دو مورد مدارس ما بوده است که رای به استرداد مدرسه به نفع آموزش و پرورش صادر شده و در مرود دیگر باید به ما خسارت پرداخت شود.

وی ادامه داد: یک پرونده در فرانسه داشتیم که رای به نفع ما صادر شده که جزئیات آن را به زودی اعلام می‌کنیم. یک پرونده هم در لوکزامبورگ داشتیم که در این پرونده هم رای به نفع ما صادر شده است و وجوه بلوکه شده ما در آن‌جا رفع توقیف شده البته برای انتقال آن به ایران بخاطر تحریم های آمریکا مشکل داریم.

دهقان با اشاره به این‌که «آمریکا دعاوی با عنوان ضد تروریستی ایجاد کرده است»، تصریح کرد:  آمریکا به ناحق به خاطر اتفاقاتی که در منطقه در سال‌های گذشته رخ داده است، پرونده‌هایی در دادگاه‌های داخلی تشکیل داده و به نفع خواهان‌های آمریکایی رای صادر کرده‌اند و تلاش کرده‌اند این آرا در اروپا شناسایی و اجرایی شود ولی تاکنون این آرا در اروپا شناسایی نشده و فقط کانادا با آمریکا همکاری کرد و آرا آمریکایی را اجرا می‌کرد که ایران از کانادا در دیوان بین المللی دادگستری شکایت کرده است و پرونده آنجا جاری است و امیدوارمی رای به نفع ما صادر شود.

معاون حقوقی رئیس جمهور افزود: یک رای بسیار مهم در دیوان عالی فرانسه به نفع ما صادر شده است البته در لوکزامبورگ و ایتالیا همچنان چالش داریم و دعوای ما در ایتالیا همچنان ادامه دارد و امیداوریم ایتالیا از آرای آمریکا تمکین نکند.

وی در ادامه درباره سهم ایران از دریایی خزر، گفت: یک تفاهم‌نامه کلی وجود دارد ولی هیچگاه یک تفاهم‌نامه قطعی درباره سهم ایران از دریای خزر در هیچ دولتی وجود نداشته است. برای اینکه این مساله قطعی شود معتقدیم اول کشورهای حوزه دریای خزر باید خط مبدایی که برای ایران تثبیت شده را بپذیرند و بعد سهم ایران از دریای خزر روشن می شود. الان بحث درصد نیست. خط مبدا مستقیمی داریم که می تواند مبنای تقسیم بندی‌های بعدی شود.

سخنگوی دولت: طرح کالابرگ «عید تا عید» از افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها جلوگیری می‌کند

دبیر هیئت دولت با اشاره به گزارش وزیر کار از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ ابراز امیدواری کرد که این طرح در تثبیت و جلوگیری از افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها در بازار موثر باشد.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای هیئت وزیران پیرو سفرهای «دهه فجر»، گزارشی از نظرات و پیشنهادات و نتایج جلسات مختلف را ارائه کردند و تصمیم‌گیری‌هایی نیز در این زمینه اتخاذ شد و رئیس‌جمهوری دستوراتی صادر کرد.

وی افزود: مثلاً در زمینه گلایه از «مدیران پروازی» که در استان‌های حاشیه‌ای بود، رئیس‌جمهوری دستور داد معاونت اجرایی با همکاری دستگاه‌های مرتبط، بررسی مورد به مورد انجام دهند تا مواردی که ضرورتی ندارد، استفاده از مدیرانی که در منطقه عملیاتی مستقر نیستند، انجام نشود.

دبیر هیئت دولت یادآور شد: وزیر کار هم گزارشی از پیشرفت اجرای طرح کالابرگ که برای عید تا عید («فجر تا فطر») ارائه کرد که نشان می‌دهد استقبال بسیار خوبی از این طرح به‌ویژه در دهک‌های پایین‌تر جامعه انجام شده است. امیدواریم این امر در تثبیت و جلوگیری از افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها در بازار موثر باشد.

سخنگوی دولت با اشاره به مصوبات جدید هیئت وزیران، گفت: باهدف تقویت اشراف و نظارت بر فرآیندهای مختلف واردات و توزیع کالاها یا تولید و توزیع آن‌ها از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، آیین‌نامه‌ای مصوب شد تا سامانه‌های هوشمندی که در این زمینه ایجاد شدند باسرعت بیشتری تکمیل و اتصال آن‌ها بهم انجام شود تا با اشراف اطلاعاتی کامل از قاچاق جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد، شورای عالی محیط‌زیست، ضوابط کلی مکانی، زمانی و گونه‌ای شکار و صید را مشخص کند، چارچوب‌ها مشخص شود تا کاملاً در قالب آن ضوابط مشخص و دقیق سازمان محیط زیست بتواند نظارت موثرتر و بهتری برای حفاظت از گونه‌ها داشته باشد.

بهادری جهرمی تاکید کرد: آیین‌نامه دیگری هم مصوب شد که براساس آن در راستای دستور رئیس‌جمهوری برای نظارت میدانی از وزارت نیرو باهدف سرعت‌بخشی به ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر که فرایندهای اخذ مجوز آن عملاً مقداری کند بود، پیش‌بینی‌هایی انجام شد تا باسرعت بالاتری فرایندهای اخذ مجوز و ایجاد زیرساخت‌های فنی با در نظرگرفتن تخفیفات قانونی در واگذاری منابع و زمین‌ها، عملی شود.

آمادگی وزیر تعاون برای رفع شبهه منتقدان کاهش نرخ بیکاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: اگر کارشناسان شبهه‌ای درباره کاهش نرخ بیکاری اعلام‌شده دارند، آمادگی داریم تا این شبهه را برطرف کنیم.

 سید صولت مرتضوی صبح امروز -چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲- در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آمارهای اشتغال و اینکه گفته می‌شود درست نیست، تصریح کرد: اولا اظهار نظر آزاد است و هر کسی می‌تواند نسبت به هر موضوعی خدشه وارد و نظر خود را بیان کند اما اساسا ملاک عمل، مراکز رسمی هستند. ما اشتغال را به چند روش بررسی می‌کنیم. یکی سامانه رصد، دومی میزان بیمه اجباری و اختیاری که از سوی کارفرمایان و خویش‌فرمایان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: سومی آمار مراکز رسمی از جمله مرکز آمار ایران و سایر مراجع رسمی کشور است. اینها همه موید این هستند که بحمدالله ما تک به تک نسبت به کاهش نرخ بیکاری موفق بوده‌ایم یعنی آن دو درصدی که گفتیم محقق شده و نرخ بیکاری برای اولین بار در ۴۰ سال اخیر به کانال ۷ رسیده است. البته کارشناسان اگر نظری دارند اعلام کرده و حتی بیایند با ما صحبت کنند تا اگر شبهه‌ای وجود دارد آن را برایشان برطرف کنیم.

وزیر تعاون همچنین گفت: طرح‌های کالابرگ به مناسبت دهه فجر اجرایی و با استقبال خوبی مواجه شد. ظرف ۷ روزگذشته بالغ بر ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از این طرح استفاده کردند. اعتباری در حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان داشت که ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان آن یارانه بود و مابقی را هم مردم خرید کردند. این طرح باعث شد تا هم بازار رونق بگیرد و هم مشکلات مایحتاج عمومی مردم کم شود.

خلجی شایعه فعالیت انتخاباتی اعضای دولت را رد کرد

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت با رد فعالیت وزرا و مسوولان دولتی در انتخابات مجلس گفت: تاکید اکید رییس‌جمهور به اعضای دولت است که هیچ یک از اعضای دولت در هیچ تشکل سیاسی فعالیت نداشته باشند و همه کمک کنند تا انتخابات پرشور و اشتیاق برگزار شود.

 سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران، با تشریح برنامه دولت برای تقویت احزاب گفت: دولت ارتباط خوبی با احزاب دارد که نمونه آن نشست مشترک با گروه‌های سیاسی رییس‌جمهور بود.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که از آن پرهیز کرده‌ایم، راه‌اندازی احزاب دولت‌ساخته است. در ادوار مختلف به ویژه از اوائل دهه ۱۳۷۰ تلاش کردند احزابی را به صورت دولت‌ساخته راه‌اندازی کنند تا احزاب در بخش‌های مختلف قدرت به عنوان حامی دولت وقت، فعالیت کنند. این روند در دولت‌های بعدی نیز با اسم‌های جدید، استمرار یافت.

خلجی افزود: با وجودی که در این دولت از احزاب حمایت کرده‌ایم اما دولت به سمت تشکیل حزب نرفت چون احزاب دولت‌ساخته را قبول نداریم. این اتفاق، اتفاق کم‌نظیری است که رییس‌جمهور چند بار در پشت تریبون رسمی اعلام کرده است. دولت صرفا مجری انتخابات است و هیچ تلاشی برای شکل دادن گروهی که بخواهد برای تداوم کار استفاده، کند انجام نداده است.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت با رد فعالیت وزرا و مسوولان دولتی در انتخابات مجلس گفت: تاکید اکید رییس‌جمهور به اعضای دولت است که این دولت هیچ نماینده و مسوولی در هیچ تشکل سیاسی ندارد. همه باید کمک کنند انتخابات اسفند با شور و اشتیاق برگزار شود.

وی تاکید کرد: باید کاری کنیم که چهار دستور مقام معظم رهبری در حوزه انتخابات دستور داده‌اند، اجرایی شود.

دهقانی: پارک علم و فناوری ایران و ازبکستان ایجاد می‌شود

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: پارک علم و فناوری ایران و ازبکستان در شهر سمرقند ایجاد می‌شود.

روح الله دهقانی فیروزآبادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پارک علم و فناوری مشترک با ازبکستان در حال تشکیل است. با طرف ازبکستان صحبت شده و احتمالا این پارک در کنار دانشگاه شهر سمرقند خواهد بود. داریم تعاملات را تکمیل می‌کنیم تا مکان و تعهدات طرفین مشخص شود و سپس برای جذب شرکت‌ها فراخوان بزنیم.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که وزیر علوم ازبکستان تغییر کرد، امیدواریم شرایط برای جذب شرکت‌ها تا قبل خرداد سال آینده شروع شود.

خزعلی: لایحه ارتقای امنیت زنان در نوبت بررسی در مجلس است

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه ایجاد وزارت خانواده به جایی نرسیده است، گفت: لایحه ارتقای امنیت زنان در نوبت بررسی در مجلس شورای اسلامی است.

 انسیه خزعلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لایحه ارتقای امنیت زنان مراحل خود را طی کرده و منتظر مجلس هستیم و امیدواریم مجلس زودتر به این لایحه رسیدگی کند. این لایحه در دستور کار مجلس قرار دارد ولی هنوز نوبت آن نرسیده است.

تشکیل وزارت خانواده به جایی نرسیده است. ما پیشنهاد داده‌ایم ولی هنوز بررسی نشده است.

توضیحات سلاجقه درباره وضعیت قلاده شیر باغ‌وحش مشهد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره وضعیت یک قلاده شیر در مشهد، گفت: اگر مشخص شود که جنبه بیماری این قلاده شیر دلایلی مرتبط با وضعیت رسیدگی و تأمین نشدن مواد غذایی داشته باشد حتماً برخورد قانونی انجام می‌شود.

 علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در امر احیای دریاچه ارومیه قبلا با کشورهای مختلف از جمله ژاپن همکاری شده بود ولی درحال حاضر همکاری نداریم.

وی یادآور شد: گام دوم احیای دریاچه ارومیه آغاز شده است و امیدواریم وزارت‌خانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو به وظایف خودشان عمل کنند و دریاچه روزهای خوبی را شاهد باشد. با بارش‌های اخیر وضعیت به نسبت مناسب شده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تمام تالاب‌های اقماری دریاچه با تلاش همکارانم در شرایطی که هنوز بارش نداشتیم، هم از لحاظ تامین آب و هم تنوع زیستی و جانوری وضعیت مناسبی داشت.

سلاجقه در پاسخ به پرسشی درباره حاشیه‌های وضعیت یک قلاده شیر در مشهد، اظهار کرد: همیشه بر باغ‌وحش‌ها نظارت می‌کنیم. در مشهد اما آن قلاده شیر هم از لحاظ سنی با مشکل مواجه است و هم کارهای تیمارگری‌اش در حال انجام است. اگر مشخص شود که جنبه بیماری این قلاده شیر دلایلی مرتبط با وضعیت رسیدگی و تأمین نشدن مواد غذایی داشته باشد حتماً برخورد قانونی انجام می‌شود.

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • 🐜
    0

    طبق معمول همیشه... و شعر میگن برای سرپوش گذاشتن روی عملکرد ضعیفی که دارند!!! مثل تولید یک میلیون مسکن در سال یا مهار تورم و رشد اقتصادی و توسعه ملی ایرانیان!!!

  • عادل
    0

    هیت دولت .چه دروغی سرهم کرد تا از جیب ملت بزند

  • تلمبه
    0

    میرسلیم گفت بنزین ۲۶ هزارتومان بشه اون یکی گفت نان گران بشه این یکی گفت پول قبر ۳۰ درصد گران بشه و الا آخر مستم و شنگولم حال خوشی دارم مستم شنگولم عشقم کشیده اینجوری باشم

  • Slam
    0

    بررسی کردند چطور کانادا را راضی کنند برای اقامت دائم

  • ناشناس
    0

    وزرا خخخخخخخخ

  • ناشناس
    0

    وزیر ارتباطات زیر ساختی هستم مثل دوستانت مرا نیز بازنشست نکن

  • ناشناس
    0

    کانادا را به خاطر عدم اعطای شهروندی به اسحاق قالیباف محکوم کردن بعد از میلیاردها دلاری که در کشور کانادا خرج و هزینه کرده و با این همه سرمایه گذاری خاندانش در اروپا و آمریکا و کانادا این عمل خلاف عرف بین اللملی تشخیص داده شده و محکوم است

  • ناشناس
    0

    هیات دولت غلط هیات دزدان و غارتگران صحیح

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها