عوض حیدرپور:

ردصلاحیت آقای روحانی ابهاماتی را در جامعه ایجاد کرده

یک فعال سیاسی گفت: ردصلاحیت آقای روحانی ابهاماتی را در جامعه ایجاد کرده است اما این ردصلاحیت خیلی تأثیری بر میزان مشارکت مردم در انتخابات نخواهد داشت.

ردصلاحیت آقای روحانی ابهاماتی را در جامعه ایجاد کرده

معادلات انتخابات 10 اسفندماه کم کم در حال روشن تر شدن است اما هنوز تنور رقابت های انتخابات سرد به نظر می رسد. وقتی خبر ردصلاحیت حسن روحانی اعلام شد برخی معتقد بودند این مسئله کاهش مشارکت مردم را در پی خواهد داشت اما در مقابل گروهی نیز اعتقاد داشتند که مشارکت مردم افزایش پیدا می کند.

عوض حیدرپور فعال سیاسی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تنور انتخابات هنوز گرم نشده است. ضمن آنکه نارضایتی‌هایی هم در بخشی از اقشار سیاسی به چشم می خورد. امیدواریم نتیجه بررسی اعتراض ها به ردصلاحیت ها طوری باشد که فضای مشارکت و رقابت انتخاباتی بهتر شود.

بخش هایی از گفت و گوی حیدرپور را در ادامه می خوانید:

جامعه همه صحبت از این می کنند و سئوال می پرسند که «چرا آقای روحانی ردصلاحیت شد؟»، به هر حال آقای روحانی خدمت طولانی در عرصه سیاسی نظام جمهوری اسلاامی ایران داشت، چند دوره نماینده مجلس شورای اسلامی، سه دوره عضو مجلس خبرگان رهبری، دبیر و نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و 2 دوره رئیس جمهور بود، حالا سئوال می شود وقتی چنین کسی صلاحیت ندارد پس چه کسی خوب است؟

ردصلاحیت آقای روحانی ابهاماتی را در جامعه ایجاد کرده است اما این ردصلاحیت خیلی تأثیری بر میزان مشارکت مردم در انتخابات نخواهد داشت.

نگاه به طرف خالص سازی بوده است که معتقدم مجلس آینده یکدست تر و خالص تر از مجلس یازدهم خواهد بود.

در شهرستان ها چون معادلات قومی، محلی و خانوادگی تعیین کننده است درصد مشارکت در این شهرها قابل قبول از کلانشهرها خواهد بود.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    3

    بنده خدا روحانی هم از مردم بوده

  • آریا
    0

    اتفاقا هیچ ابهامی ایجاد نکرد.
    مگه روحانی از منتظری، خاتمی، رفسنجانی، احمدی نژاد، میرحسین، کروبی، صانعی و ............. بالا تر بود؟؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    ابهام چرا ما به نتیجه رسیده ایم

  • محمود
    0

    رد صلاحیت از صدر اسلام بود قبل از روحانی عبداله ابی هم منافق تشخیص داده شده

  • بهروز
    0

    ای ی،هنوزتوی تابستان گرم درحالی که برق می رفت وشروشرعرق می ریختم وحرص می خوردیم را یادمون نرفته،روحانی بایدهم رد صلاحیت میشداگرنمی شدمعلوم میشدکشورخیلی بی در و پیکره ول وشوه،نصف سهام عدالت هم که هاپولی شد،موضوع بنزین هم که صبح جمعه خبردارشد،برجام هم که بی فرجام شدفریدون واخوی جهانگیری راهم که دیگه نگو،فروش فله ای سکه هم که پولدارهای میلیاردی خیرش را ببینند،بازارسهام هم که سهامدارانش را حسابی چزاندحالا قضاوت باشما اگرروحانی صلاحیتش تاییدمیشدمرغ مرده خندش نمی گرفت؟

  • ناشناس
    0

    در اون جامعه ابهام ایجاد میکنه که مردم شور و شوق رای دادن داشته باشند وقتی اکثریت قاطع ملت هیچ میلی به رای دادن ندارد این جنگهای زرگری هیچ ابهامی ایجاد نمیکند

  • ناشناس
    0

    هشت سال عروسک خیمه سازی ۶ کشور اروپایی بود تا شاید اربابانش یه نگاه محبت آمیز کنند وملت وسر کار گذاشت کاری که نکرد هیچ سرمایه‌ی ملتو که به باد داد هیچ عزت کشور رو از بین برد هیچ مردم رو به فقروفلاکت انداخت هیچ تحریف تاریخی هم می‌کرد ودروغ به امامان معصوم هم بست نباید به جرایم این دکتر کلید ساز رسیدگی شود

  • ناشناس
    0

    هیچ ابهامی ایجاد نکرده منافع گروهی را به مردم غالب نکنید

  • مصطفی
    0

    اتفاقا اگه تایید میشد باید میپرسیدی دقیقا آقای روحانی با اون کارنامه درخشان صلاحیت شورای شهر رو هم ندارندچجوری تایید شده.

  • ناشناس
    0

    چرا روحانی درمورد بدهی های کلانی که به ارث گذاشته چیزی نمیگه؟

  • ناشناس
    0

    ایشون اشتباه کرده نیم ساعت پیش عذر خواهی کرد گزارش تحریم از داخل کشور را خواند من هم یکی از همکاران در دانشگاه داد ببین چه خیانتهایی کرده اند
    آپارتمانهای ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیونی چه جوری میلیاردی شد با تحریم از داخل کشور

  • ناشناس
    0

    دفعات قبل هم اشتباه کردیم به این مردک دروغگو رای دادیم.

  • ناشناس
    0

    انتخابات چی کشک چی؟ فیلممون کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها