جنگ میان یاران ایران و متحدان اسرائیل در ۴ جبهه/ مقاومت عراق، آماده ورود به جنگ با آمریکا/ ترکش‌های حمله به یمن به بغداد می رسد؟

اگر شدت درگیری ها در غزه و یمن بیش از حد شود، احتمالا از دولت عراق نیز کاری بر نیامده و میان مقاومت عراق و آمریکا یک درگیری بزرگ شکل گرفته و سومین محور مقاومت نیز وارد جنگ شود.

جنگ میان یاران ایران و متحدان اسرائیل در ۴ جبهه/ مقاومت عراق، آماده ورود به جنگ با آمریکا/ ترکش‌های حمله به یمن به بغداد می رسد؟

به گزارش خبر فوری، از آغاز عملیات طوفان الاقصی و جنگ غزه، همه تحلیلگران حدس می زدند که به زودی میان جنبش مقاومت در منطقه و اسرائیل و متحدانش درگیری شکل می گیرد. ایران به عنوان محور مقاومت از همان روزهای نخست، حمایت خود را از غزه اعلام کرد. از آن سو، آمریکا با اعطاء سلاح به اسرائیل و ارسال ناوهایش به منطقه نشان داد که قصد حمایت تمام عیار از اسرائیل را دارد.

در فاز اول جنگ غزه یعنی بمباران این منطقه توسط هواپیماهای اسرائیلی، درگیری ها و اختلافات محدود بود اما بعد از ورود نیروهای زمینی رژیم صهیونیستی به خاک غزه، جنبش های مقاومت واکنش نشان داده و درگیری هایی میان مقاومت و اسرائیل و متحدانش شکل گرفت.

جنگ میان متحدان ایران و متحدان اسرائیل در 4 جبهه

درگیری میان مقاومت و اسرائیل و متحدانش در 4 محور قابل  مشاهده بوده و است:

الف. محور یمن  

ب. محور عراق  

ج. محور سوریه 

د. محور لبنان.

در میان این 4 محور، دو محور یمن و لبنان بیش از سایر جبهه ها شاهد درگیری ها بودند. حزب الله لبنان به عنوان یکی از متحدان اصلی ایران و مقاومت، از همان روزهای نخست جنگ، شروع به بمباران موشکی فلسطین اشغالی کرد و اسرائیل نیز حملاتی را به جنوب لبنان ترتیب داد.

درگیری ها میان حزب الله و اسرائیل در طول جنگ غزه همواره محدود بود اما تداوم داشت. به همین دلیل، تحلیلگران آرام آرام مطمئن شدند که این تنش از کنترل خارج نخواهد شد. با ورود  یمن به جنگ، وضعیت غیرقابل کنترل تر شد. با کشتار وسیع فلسطینیان توسط سربازان اسرائیلی، انصارالله یمن شروع به موشک باران نفتکش های اسرائیلی و توقیف کشتی هایی کرد که به اسرائیل می رفتند.

با اوج گرفتن جنگ، وضعیت بدتر شد و تنش در آبهای جنوب یمن یعنی دریایی سرخ و تنگه باب المندب به اوج رسید. ایجاد مخاطرات اقتصادی و تهدید کشتی های تجاری غرب، باعث شد آمریکا و انگلیس و چند کشور اروپایی ائتلافی نظامی علیه یمن شکل داده و با بمباران این کشور، درگیری ها را وارد فاز جدیدی کنند.

عراق؛ جبهه جدید جنگ بزرگ گشوده می شود؟

تا کنون دو محور از چهار محور مقاومت به صورت جدی وارد درگیری با اسرائیل  و آمریکا شده اند. آیا دو محور دیگر یعنی محور سوریه و عراق وارد درگیری جدی می شوند؟ در مورد سوریه نمی توان نظر قطعی داد اما به نظر می رسد جبهه عراق که روزهای پرتنشی را تجربه می کند، به زودی وارد درگیری های جدی شود.

 جبهه عراق مختصات استراتژیک قابل تاملی دارد. گروه های مقاومت اسلامی عراق متعدد هستند و تقریبا همه آنها متحد انصارالله یمن، حزب الله و ایران هستند. از آن سو، آمریکا چند پایگاه نظامی مهم در عراق و سوریه دارد. این پایگاه ها در تیررس گروه های مقاومت هستند و تا کنون بارها شاهد درگیری میان گروه های مقاومت و آمریکایی ها در مناطق مختلف عراق بوده ایم.

در چند هفته اخیر درگیری ها میان مقاومت اسلامی عراق و آمریکا بیشتر شده است. موشک باران آمریکایی ها و مقاومت علیه یکدیگر بعد از آغاز بمباران یمن توسط ائتلاف آمریکا و اسرائیل اوج گرفت. جنبش النجباء بعد از بمباران یمن در بیانیه ای تند خطاب به آمریکا نوشت: آمریکای شرور و اذناب خائن و سازشکار آن بدانند که در تیررس آتش سرتاسر جنبش های محور مقاومت خواهند بود و پس از امروز، دیگر، منافع آمریکا و سایر کشورهای عضور ائتلاف امنیت نخواهند داشت.

به گفته جنبش النجباء، مقاومت اسلامی عراق یک مرکز فرماندهی امنیتی در نزدیکی نهر اردن واقع در جولان اشغالی را هدف قرار داد. همچنین، مقاومت اسلامی یک پایگاه آمریکایی در میدان کونیکو در عمق خاک سوریه را هدف قرار داد و آن را موشک باران کرد. مقاومت اسلامی در بیانیه مربوط به بمباران پایگاه آمریکایی تاکید کرد که همچنان به در هم کوبیدن مواضع دشمن ادامه خواهد داد.

اتفاقات اخیر نشان می دهد که ممکن است یک درگیری جدی میان نیروهای مقاومت عراق و آمریکایی ها رخ دهد.

البته دولت فعلی عراق علاقه ای به این درگیری ندارد، چرا که در طول سال های اخیر همواره سعی کرده موازنه ای مثبت میان مقاومت و آمریکا ایجاد کند و میان این دو جبهه نوعی حائل به وجود آورد اما اگر شدت درگیری ها در غزه و یمن بیش از حد شود، احتمالا از دولت عراق نیز کاری بر نیامده و میان مقاومت عراق و آمریکا یک درگیری بزرگ شکل گرفته و سومین محور مقاومت نیز وارد جنگی شود که از اکتبر سال قبل شروع شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 98
  • ناشناس
    118

    درود بر مقاومت

    نظرات شما -
    • احمد
      3

      ایولا خیلی تیتر و متن عالی بود از این تیترها بیشتر بزنید تا آمریکا و اسراییل حسابی حسابی بترسن و دیگه بجایی حمله نکنن اینا حالیشون نیست یکم دیگه ادامه بدن از روی زمین محو میشن شما بهشون بگو متوجه باشن

    • علیرضا
      22

      دیگه حالمون از هرجی جنگ و جنگ طلبیه بهم میخوره
      تا کی باید تاوان ایدئولوژی دنیا ستیزی سران مملکت رو بدیم

    • ناشناس
      3

      لعنت بر تروریست.

    • ناشناس
      14

      از سانچی چه خبر ؟؟؟؟

    • ناشناس
      22

      مرگ برمقاومت نزول خوروتبعیض وسهمیه وفلاکت درباره مقاومت عراق که ارتش عراق چندین نفرازاین خرابکارهای ضدشرکتهای پیمانکاری رادستگیرکرد که راکت میزدند واقای رئیس عراق عبداللطیف رشید وبیه اعضای بلند پایه دردیداربادکتربلینکن عنوان کردن مامخالف هرگونه نظامی ونیروی خارجی هستیم وباید بساط افرادمخل امنیت بین عراق وامریکا برداشته بشه درباره منطقه هم فقط امریکا وائتلاف نیست ازبحرین شیعی تا مردانی ازقوم سلمان پارسیان اخرالزمان یعنی هند هم ناوگان به دریای سرخ رمابله بادزدان کشتی تجاری ودارویی وسوخت مردم انجام داده است

    • ناشناس
      24

      جانم فدای رهبر
      آقا کِی فرمان میدی تشنه شهادتم
      مرگ بر امریکا و اسرائیل و نوکران خودفروخته غربگدا

    • ناشناس
      0

      فرمان نمیخواد
      از بندر عباس تا یمن با قایق تندرو دو ساعت راهه، ویزا و اینام نمیخواد، برو دوشادوش یمنی ها بجنگ تا شهید بشی .

  • ناشناس
    24

    مگه خودتان نگفتید عراق درباره ایران برای آمریکا جاسوسی میکند ؟ پس چه انتظاری دارید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      دولت عراق با محور مقاوت عراق فرق میکند عزیزم

    • ناشناس
      4

      با اقلیت نمیشه آمار گرفت اکثریت مردم عراق دنبال آرامش هستند از جنگ خسته شدن

    • ناشناس
      2

      یکسر ی ها تومیدان مین و لباس غواصی جان دادن تمام شد الکی آمار نده اگه عرضه اش را داری مثل نسل ما عمل کن حرف از دل برمیخزد و عمل باید کرد نه شعار

    • به ناشناس کوچولو
      5

      خوب شد ناشناس خان فرقش را گفت ، بنده خدا اکثریت عراق از پس یک داعش پیزوری بر نیامد حالا از اقلیت آن انتظار مقابله با آمریکا را داری

  • ناشناس
    24

    هیچ غلطی نمیتونن بکنن

    نظرات شما -
    • پویا رو بیارین
      0

      یاران ایران خخخخخخ

      ضرب المثلی هست که میگه توبگو دوستان و یارانت چه کسانی هست ن
      تا من بگویم خوده تو کی هستی

  • ناشناس
    30

    اگر شما تو عراق کاری نکنید .،عراقیها مغز خر نخوردن بخاطر یه کشور دیگه منافع و آرامش کشور خودشون رو به خطر بندازن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یعنی ایران به بسیج عراق دستور میده وبسیج عراق دولت قانونی رو نادیده میگیره ودولت هیچ کاری نمی تونه انجام بده چه خر تو خری هستش قطعٱ جامعه بین المللی نمی پذیره ومنطه پر از آشوب خواهد شد بعید هم نیست برای نشاندن ایران چند مکان حساس را مورد حمله دهند

  • ناشناس
    19

    همیشه‌تاریخ‌نشان‌داد جنگ‌به‌ضررمردم‌ضعیف‌ یک‌جامعه‌تمام‌میشود‌ قشر‌ضیعف‌‌آسیب‌پذیرند

  • 🐜
    13

    مقاومت منطقه واجبات است یا ماملت فرودست ایران زمین؟؟؟ پیر و جوان ایرونی با حسرت و با یأس و ناامیدی نفس می‌کشیم!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      20

      فقط نوک دماغت رو میبینی؟
      فقط خودت رو میبینی

    • 🐜
      2

      ب جناب ناشناس عزیر ازته ته ته دل آرزو دارم امروز دلارهای نفتی ایران زمین بین همه ایرانیان در جهان تقسیم بندی بشه همان روز جامع تهی کنم!!!

    • ناشناس
      2

      حالا امثال توکه بقول خودت دوربین هستندوضع ایران ومردم این است وای اگه نزدیکبینبودید!!!!!

  • ناشناس
    19

    پایگاه مقاومت ایران چی؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      یعنی بدوشان وجیره خوران ایران ومردم

  • ناشناس
    5

    وقتی یه کشور دولت داره ارتش اون رو باید قوی کرد نه گروه شبه نظامی برا اون کشور درست کرد که همیشه اون دولت و تحت فشار گذاشت

  • ناشناس
    33

    هیچ غلطی این محورها نخواهند کرد،مصیبت و ناآرامی منطقه مال همین گروه های خودسر و بدون دولت و قانون است باید همه نابود شوند،تا منطقه روی آرامش ببیند

    نظرات شما -
    • سامی
      11

      همه بعلاوه رئیسشون که محور شرارته

  • ناشناس
    25

    چرا این ده میلیونی که ثبت نام کردن نمیرن ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      15

      منتظر رسیدن ساندیس های اورجینال لیبل دار طلایی از آمریکا هستند.فکر کنم در گمرک گیر کرده. حداقل نیمی از واردات کالاهای اورجینال از خارج مخصوصا ساندیس در گمرگ غیب میشن.

    • ناشناس
      23

      بنده خداها این 10 میلیون نفر که ثبت نام کرده بودند خیلی وقت پیش راه افتادند اما هوا سرد شد برگشتند جلو بخاری ها و تخمه ها براه شد و از کنار بخاری ها ارتش صهیونیستها را تار و مار می کنند

    • ناشناس
      16

      اون پویش یه حمایت از مردم فلسطین بود.
      قرار نبوده و قرار هم نیست که کسی بره
      مگه الان مشکل نیروی انسانی داریم؟
      مگه نیازه نیروی تازه کار از ایران بره با اسرائیل بجنگه؟ چقدر ساده اید.
      محور مقاوت به اندازه کافی فرمانده و سرباز داره و نیازی نیست شماها جنگ رو مدیریت کنید.
      درضمن مدافعین حرم رو که فراموش نکردید. مردمانی از همین آب و خاک بودند که در زمان مناسب برای دفاع از مظلوم جنگیدند.

    • ناشناس
      4

      چون ۱۰ میلیون فیک است ، یک میلیون هم نبود . به فرض که ۴۰ میلیون باشه ، چکار می خوان بکنن ؟ با اسب و شمشیر می خوان بجنگن ؟ نون ندارن بخورن ، اکثرشون دنبال امتیازات هستند تا یه جایی استخدام بشن چندرغاز حقوق بگیرن . ۱۰ میلیون کماندو و دارای زندگی و رفاه که نبودن . دنبال کیک و ساندیس و امتیاز هستند . مال جنگ نیستند .

    • ناشناس
      2

      اول سزای منافقین داخلی رو برسند بعد بوقتش خواهند رفت

  • ناشناس
    12

    همه این ها از جیب و خون ملت بدبخت ایران است مرگ بر جنگ طلب ها

  • دیوید
    79

    شما مغزخردارین که نمی فهمید به موقع همه ده میلیون میرن .مرگ برآمریکا واسرائیل وانگلیس ووطن فروش خائن.

    نظرات شما -
    • عابر
      10

      آقا موقعش رسیده جنگ هم که شده. حرکت کن برو. نکنه منتظری دعوتنامه بفرستن. پاشو معطل نکن

    • ناشناس
      7

      من شنیدم که گروه‌های مقاومت در حال برنامه‌ریزی
      و تقسیم کار برای حمله گسترده تا شش ماه دیگر به اسراییل هستن برای یکسره کردن کار اسراییل!
      و این عملیات کم حجم و نمایشی که این روزها انجام میشه فقط برای گرفتن زمان است...
      امیدوارم شش ماه دیگر جنگ جهانی اتفاق نیفته و راه بهتری پیدا بشه

    • من
      16

      یعنی واقعا باور دارید ده میلیون نفر حاضر باشند برای جنگ برن ؟ به نظر کمی تامل خوبه

    • ناشناس
      9

      انشالاء جنگ شروع بشه ببینیم آقا زاده های ک پول بیت المال ایران چاپیدند میرن جنگ یا تو سوراخ موش قایم میشوند(مرد باش منتظر کن

    • ناشناس
      22

      اون نسلی که مرد جنگ بود نون پهلوی خورده بود !

    • ناشناس
      18

      آفرین به نون پهلوی عجب گفتی مرحبا اینو من الان میدونم وواقعیته

    • ناشناس
      19

      وطن فروش و خائن امثال شما هستند که به خاطر یک کشور غریبه ومردمش که شما را دوست ندارند وطنت را به جنگ وا میداری

    • به جیره خور
      3

      وطن فروش وخائن شماهستید که جیره تون بموقع رسیده و میرسه وغیرازخودتان نه مردم نه ایران برایتان اهمیت نداره

    • ناشناس
      0

      به اون نسلی
      داره سانسور میشه جوابت

  • بهرام
    19

    فرق جبهه مقاومت و متحدان اسرائیل این هست که کل گردش اقتصادی محور مقاومت که ایران پرداخت می کند شاید به زور به صد میلیارد دلار در سال برسد که آن هم با تحریم به نصف هم نمی رسد و مجبور هست برای جبران از جیب مردم هزینه کند ....اما گردش اقتصاد آن طرف بیش از شصت درصد اقتصاد جهان می باشد ...و این دعوا یک بازنده دارد « فقط مردم ایران » کاش برای ایدولوژی که خون مردم را در شیشه می کند سرانجامی روشن تعریف می شد و در این تنگنا خود مسولان و فرزندانشان و هم فکرانشان هم سهیم بودند آن وقت تحملش قطعا راحت تر بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      نمیشه که حضرات عظام با مردم عامی شانه به شانه بروند جنگ ، حضرات باید در جای گرم و امن با محافظ باشند و مردم عامی جنگ بکنند . جالب اینجااست که وقتی جنگ تمام شد ، همین حضرات رزمنده ها رو نمی شناسن و اگه یه رزمنده از آنها تقاضای کمک کند ، رد می کنند . خیلی از رزمنده های دهه ۶۰ که جان خود را کف دست گرفتند ، امروز بدون هیچ حمایتی دارن در فقر زندکی می کنند .

  • سامان
    20

    یه کسی گفت که چرا این ده میلیونی که ثبت نام کردن نمیرن ؟
    در پاسخ به این دوست عزیز بگم که 10 میلیون خط موبایل، نه 10 میلیون نفر چون الان حداقل هر کسی 2 تا خط و حداکثر5 تا خط دارن و اون پویش یه تف سر بالا بود و خودشون فهمیدن و اون رو تموم کردند 😅..پس مطمین باش 10 میلیون نفر نیستن وخیلی پایین تر از این چیزاست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      آمارت خیلی به واقعیت نزدیک تره و صد برابر از آمار دولت درست تر

    • خخخخ
      15

      آقا بشنو و باور نکن

    • ناشناس
      11

      نفرات را بی خیال از سانچی چه خبر ؟؟؟

  • کرمی
    11

    جبهه توخالی و بلوف و شعار سر میدان

  • .
    18

    مثل گدازه آتشفشان که بروی زمین ارام ارام روانه شده جنگ داره به سمت مرزهای ایران کشیده میشه .. غزه خود آتشفشان . و ایرانی دریایی که گدازه در آن سرد میشه .

  • زهرا
    11

    همه اینا دعوای زرگریه بین چنتا کشور بخاطر منافع خود پشت پرده ... بر سر همه محورهای مقاومت و برچیده شدنشون معامله شده است

  • علی
    20

    هیچ اتفاق خاصی نمیفته مردم غزه بدبخت تر هم شدند اون یه تیکه نوار غزه رو هم که داشتند از دست دادند چون اسراییل می‌دونه کشورهای اسلامی هیچ اتحادی با هم ندارند واز پس اون وامریکا بر نمیاندبا این همه ثروت خاک برسرشون

    نظرات شما -
    • ناشناس
      16

      کشورهای مسلمان مغز خر نخورده‌اند که مردمشون رو به گدایی و گورخوابی و زباله‌گردی بندازند و پولها رو خرج فلسطینی مفتخور لاشی کنند خاک تو سرت

  • ناشناس
    31

    به نام خدا
    به آمریکایی‌ها و صهیمنیست های غاصب و کودککش بگویید اگر شما توی غزه و عراق کاری نکنید عراقی‌ها مغز خر نخوردن که منافع و آرامش کشور خودشون رو الکی به خطر بیندازند؛ غربیها از اون طرف دنیا اومدن کابینه جنگ صهیونیستها را تشکیل دادن و کلید انبار تجهیزات نظامی و بمب های فسفری و ممنونع خود را در اختیار وحشی های صهیون قرار داده اند و آنها مشغول کودک کشی و ضعیف کشی غیر نظامیان و انهدام خانه های مسکونی و غیر نظامیان با همراهی ویژه غربی ها هستند حالا غربیها می خواهند کسی به ایشان که در واقع حرامی و جنایتکار اصلی هستند کاری نداشته باشد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      19

      اگه ذره ای شرف داشتی میدونستی جنگا کی شروع کرد .اونم بخاطر بابا پوتینتون .

    • ناشناس
      15

      خدا کند جنگی تمام عیار وتمام شمول شروع بشه تا بالاخره تکلیف دنیا مشخص بشه .یا رومی روم یا زنگی زنگ .این جور استخون لای زخم باقی نمونه .

    • 🐜
      18

      سلام دوست عزیز لطفاً احساسات خودت را کنترل کن همین حالا هم تمامی مشکلات اقتصادی کمر ۸۰میلیون شکسته همه سرخورده شدیم! مخارج جنگ اعراب و اسرائیل آمریکا از سفره خانوارهای ایرانی تأمین شده!!! بس دیگه امید مامردم فرودست را بیشتر از ناامید نکنید خسته شدیم آشتی باامریکا تنها راه نجات ملت وکشور ایران است ب روسیه و چین کمونیست امیدی نیست بلکه پوست موز زیرپا انداز هستند!!!

    • مهدی مهدی
      10

      جنگ رو 75 سال پیش با حمله به فلسطین و تصاحب سرزمین اونها شروع کرد.
      سریال رو از وسطاش نبینید

    • علی
      9

      خطاب به مورچه:
      راه افتادی توی خبرفوری تا فقط مردم رو نا امید کنی؟ از کی پول میگیری؟
      قطعا شرایط سخت شده اما به امید خدا این نیز بگذرد

    • به علی
      0

      بله درست میگی ایران بسیار امتحان داده است وبس افتاده وبس ایستاده است اینبار هم ازهرچه تحجر وفسادوجنگ طلبی هست گذرخواهدکرداین نسلهای عاشق ایران رابسازند اندیشمندودلپاک

  • ناشناس
    2

    این جنگ ها و خونریزی ها ، قتل عام کودکان و زنان بی گناه و هزینه های صدها میلیارد دلاری چه سودی برای مردم ایران و مردم سایر نقاط جهان دارد؟؟؟؟!!!!
    آیا این قدم نهادن در راه شیطان نیست!!؟؟؟
    لطفا کمی تفکر کنید؟

  • ناشناس
    15

    این ده میلیون می فهمن که الان نفت را چه کسی می فروشد و پولش کجا خرج میشود

  • ناشناس
    18

    مقاومت عراق ؟؟؟؟ نون ندارن بخورن ، آویزون سفره مردم ایران هستند ، چرا چرت و پرت تلاوت می کنید ؟
    گشنه های عراق چطوری می تونن با آمریکا وارد جنگ بشوند ؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • مهدی مهدی
      14

      اگه نون ندارند بجاش شرف دارند.
      اون چیزی که ارباب آمریکایی تو نداره
      فعلا که خوب تونستند ابهت آمریکا رو بشکنند. روزگاری کسی جرات نداشت به آمریکا نگاه چپ کنه. اما الان همین عزیزان (بقول تو گشنه ها) اقتدار پوشالی اونو شکستند

    • ناشناس
      3

      مهدی میدی حرف از شرف نزن ، پاشو برو خونه تون مادرت داره دنبالت می گرده ، اگه شرف داری برو نون بگیر برای مادرت . نشستی برای کیک و ساندیس و کارت فعال با هموطنان ات کل کل می کنی . بچه شرف رو ما داشتیم که دهه ۶۰ موقع حمله عرب ها ، جلوی عرب های متجاوز به کشورمون ایستادیم . امروز داریم کارگری می کنیم . دنبال امتیاز و ساندیس نبودیم .
      لعنت به اعراب متجاوز

  • ناشناس
    17

    مقاومت گشنه

  • ناشناس
    11

    اتفاقا محورهای عقب ماشین من دچار مشکل شده و باید گردگیر پولس و ضربه گیر عوض بشه مکانیک اشنا کسی سراغ داره؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      13

      چرا من دارم.برو 2 کیلومتر جلوتر از خونه تون بپیچ سمت چپ بعد هم 3 کیلومتر و 600 متر جلوتر بپیچ سمت راست بعد 837 متر جلوتر اونجا "جاسم مکانیک شیرون پرست" هست.بده درستش کنه.خودم باهاش حساب میکنم

  • حسین
    3

    حرامی و جنایتکاراصلی اون کسایی هستن که جنگ رو شروع میکنن

  • ناشناس
    18

    بیچاره ما که باید هزینه هاشو بدیم

  • ناشناس
    18

    من خیلی اندوهگینم چرا به یمن حمله میکنند؟ از فردا باید خرج یمن رو هم بدیم

  • ناشناس
    15

    تیتر زدید یاران ایران!!!!
    یاد یاران پدرم افتادم
    با هر چی فقیر بیچاره و نادار و بی‌کس و کار و بدبخت و فلک زده بود دوست شده بود از بس پدرم ساده بود 😂😂😁😁🤩

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      جیره خوران گشنه وبال گردن ایرانی ها

  • ناشناس
    15

    پس اون رجزخوانی های حوثی چی شد خداوند سایه آمریکا را از سر جهان کم نکنه اگه نبود کشورها گوشت مردمان همدیگرو می خوردند زنده بودن جهان مدیون آمریکاست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      15

      آره بابا تو راس میگیییییییی

    • ناشناس
      9

      چرت نگو
      هرچی بدبختی دنیا میکشه از سیاستهای کثیف آمریکاست

    • ناشناس
      4

      هرچه بدبختی می کشیم از دست ..آ.......است.

  • Slam
    18

    برنامه ریزی شده تا نیروهای مبارز در کشورهای اطراف نیست و نابود بشوند بنیه اقتصادی سیاسی ووو کشورها دوام نیاورده و زیان بسیار است کسورهای مقابل هم همین را میخواهند وضعیت کشور بغرنج است

  • ناشناس
    6

    لیبرالیسم بی شرف.

  • ب.ن
    18

    برید دعا کنید فقط جنگ به ایران نرسه... وگرنه ۴ نسله دیگه میسوزن

  • ناشناس
    10

    خداوند چقدر تو قرآن زیبا فرموده که منافقین از کفار بدترند،لعنت ابدی خداوند بر هر چی منافقه،خدا سایه منافقین و وطن فروشان رو از سر ایران عزیز کم کنه آن شاالله،
    مرگ بر آمریکا
    مرگ بر انگلیس
    مرگ بر منافقین و کفار
    مرگ بر اسرائیل

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      واقعا منافقین ازکفاربدترن

  • عادل
    4

    وطن چند سال پیش منافقان فروختن به چین و روسیه تازه باخبر شدی خواب تشریف داری

  • ناشناس
    3

    این محور مقاومت بیشتر به نفع آخوندها هست تا مردم ایران..به مردم فلک زده ایران ربطش ندهید..



    .

  • ناشناس
    3

    همه احمقها به خاطر اسرائیل با هم بجنگند و به اسرائیل کاری نداشته باشند ، این سیاست کثیف منافقین است تا اسرائیل را به هاشیه امن ببرند و دشمنانشان باهمدیگر بجنگند و جبهه مقاومت را به انحراف بکشانند.

  • ناشناس
    4

    خاک تو سر هر کشوری که میجنگه و دیپلماسی نداره

  • ایرانی
    3

    یاران گشنه و زالوی ایران . . .

  • ناشناس
    3

    ظهور قدرت جدید برای استعمارگران پیر قابل قبول نیست حتی روس و چین . به زودی برای از بین بردن این تهدید همه استعمارگران متحد خواهند شد چون این وسعت نفوذ و اقدام عملی را هیچ کشوری قبول نخواهد کرد . آینده سختی برای محور مقاومت و ایران در پیش است . به امید پیروزی رزمندگان اسلام و محو همه استعمارگران

  • ناشناس
    0

    انشاا... که یکی یکی شر این گروههای مفت خور بی خاصیت از سر مردم ایران کم بشه

  • ناشناس
    2

    ما که دنبال جنگ نیستیم این آمریکاست که مدام جنگ درست میکنه

  • ناشناس
    0

    بايد سمت صلح و ثبات باشيم،8 سال با عراق جنگ كرديم چي شد؟جهان طالب سازش و آرامش هست

  • به وطن فروش
    1

    خائن...............................

  • شهید راه ایران
    0

    برا عراق همون صدام خوب بود حالا امریکا چنان درسی به این شغالا میده که یادشون نره

  • ناشناس
    0

    هیچی دیگه دودش میره تو چشم ملت بدبخت ایران ما باید فشنگ و ساندیس بفرستیم براشون

  • ناشناس
    0

    شلوغ از چای دبش چه خبر خوب ماسماای کردید خخخخخخ

  • ناشناس
    0

    بله در کتاب حلیه المتقین تمام وقایع پیشگویی آمده از جمله رود خون در فرات تا اشغال استانبول و انفجار هسته ای سوریه و آنکه در نهایت در حمله به عربستان زمین گیر میشوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها