5 اصل ارسال پیامک تبلیغاتی در کمپین‌های انتخاباتی

انتخابات مجلس شورای اسلامی سال آینده برگزار خواهد شد و کاندیداها برای تبلیغ و معرفی خود به مردم، باید به سراغ روش‌های مختلف تبلیغات بروند و برای روزهای انتخابات آماده شوند.

5 اصل ارسال پیامک تبلیغاتی در کمپین‌های انتخاباتی

یکی از روش‌های تبلیغاتی که این روزها برندها، کسب‌وکارها و سازمان‌های دولتی و خصوصی بسیار از آن بهره‌مند می‌شوند، بازاریابی پیامکی و ارسال تبلیغات به وسیله آن است. همه ما تجربه این را داشته ایم که روزانه پیام‌های تبلیغاتی و خدماتی زیادی را دریافت کردیم. همین حالا به گوشی خود نگاه کنید، بسیاری از این پیام‌ها به قصد تبلیغات کالا و خدمات برای شما ارسال می‌شوند. مخصوصا اگر شما آن مجموعه را بشناسید، حتما از این تبلیغات استقبال خواهید کرد.

اما همیشه کارکرد این پیامک‌ها فروش کالا و یا خدمات نیست. افراد و ارگان‌ها متناسب با نیاز خود به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا که نزدیک انتخابات مجلس شورای اسلامی است، اگر در ستادهای انتخاباتی فعالیت دارید، بهتر است به ارسال اس ام اس به عنوان یکی از اهرم‌های تبلیغات خود نگاه کنید.

پیامک تبلیغاتی راحت‌ترین راه تبلیغات برای انتخابات

می‌خواهید در تبلیغات انتخابات موفق باشید؟ بهترین راه برای این کار، ارسال پیامک تبلیغاتی است. به کمک این پیامک‌ها به راحتی می‌توانید برای افراد و شماره موبایل‌های مختلف پیامک انبوه ارسال کنید. برای ارسال این نوع اس ام اس ها، باید از پنلی استفاده کنید که قابلیت ارسال پیامک را برای شما فراهم کنید. پنل پیامکی ابزاری مفید برای ارسال انواع اس ام اس های تبلیغاتی، خدماتی و اطلاع‌رسانی شماست. به کمک این پنل در عرض چند دقیقه میتوانید پیام انبوه ارسال کنید.

1

این پنل قابلیت‌های زیادی برای شما دارد و یکی از مهم‌ترین آن‌ها این است که می‌توانید گزارش تمام ارسال‌های خود را از پنل دریافت کنید. بدین ترتیب میزان اثربخشی آن را با جزئیات کامل مشاهده خواهید کرد.

اگر به دنبال متن آماده برای تبلیغات هستید و می‌خواهید ببینید از چه طریقی می‌توان یک کمپین تبلیغاتی خوب داشت، در ادامه نوشته همراه ما باشید.

5 نکته مهم در ارسال پیامک برای کمپین‌های تبلیغاتی

وقتی قرار است برای کمپین‌های انتخاباتی تبلیغ کنید، باید نکات مهم را در نظر بگیرید و برای هر بخش آن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید. قطعا شما از روش‌های تبلیغاتی مختلفی استفاده خواهید کرد. این کار به شما کمک می‌کند تا در شبکه‌های مختلف دیده شوید و بازدهی بیشتری داشته باشید. یکی از توصیه‌های اصلی ما به شما، ارسال پیامک تبلیغاتی است. اما در ارسال این پیامک‌ها نیز باید نکات مهمی را رعایت کنید تا بازدهی خوبی بگیرید. بیایید این نکات را با هم بررسی کنیم.

2

پنل پیامکی مناسبی خریداری کنید

ممکن است شما با پنل‌های مختلفی در بازار مواجه شوید. این پنل‌ها ویژگی‌ها و ماژول‌های مختلفی را به شما ارائه می‌کنند. برای ارسال پیامک تبلیغاتی باید پنلی را انتخاب کنید که ماژول‌های کامل داشته باشید و در انواع ارسال‌ها به شما کمک کند. زیرا بحث انتخابات بسیار حساس است و برای رسیدن به هدف خود، باید پنل اس ام اس مناسبی خریداری کنید.

زمان ارسال بسیار مهم است

برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات، باید در نظر داشته باشید که بحث زمان بسیار مهم است. همه نامزدهای انتخاباتی باید در زمان مقرر شده از سوی ستاد برگزاری انتخابات، تبلیغات خود را انجام دهند. مدت زمانی قبل از انتخابات تا روز اصلی آن، هر گونه تبلیغی تخلف به حساب می‌آید. به همین دلیل باید زمان خود را طوری تنظیم کنید که تمامی تبلیغات پیامکی خود را در همین بازه زمانی انجام دهید.

یکی از ویژگی‌های اصلی بازاریابی پیامکی، سرعت ارسال پیامک‌ها است. به همین دلیل حالا که در زمان انتخابات زمان محدودی برای تبلیغ خود دارید، ارسال اس ام اس تبلیغاتی بسیار برای شما کارآمد است.

متن پیامک مختصر و مفیدی بنویسید

متن پیامک تبلیغاتی شما باید کوتاه باشد. زیرا شما برای ارسال پیامک با محدودیت کاراکتر مواجه هستید و نمی‌توانید پیام‌های بلند بالا بنویسید. در ضمن وقتی پیام شما طولانی شود، از حوصله مخاطب خارج است و ممکن است آن را نادیده بگیرد. پس بهتر است متنی بنویسید که در عین کوتاه بودن، تمامی اطلاعاتی که قصد دارید برای مخاطب شما ارسال شود در آن قرار بگیرد.

هر پیامک تبلیغاتی را می‌توان در 70 کاراکتر نوشت. اما بهتر است بدانید شما می‌توانید بیشتر از این تعداد نیز در متن خود بنویسید. اما هزینه ارسال شما، دو برابر خواهد شد.

3

لحن خود را بیش از اندازه جدی نکنید

گرچه برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی در دوره انتخابات بهتر است لحن رسمی در پیامک‌های خود داشته باشید، اما باید بین لحن رسمی و بیش از اندازه جدی بودن، تمایز قائل شوید.

کاندیدای خود و برنامه‌های تبلیغاتی آن را به زبانی ساده برای مردم بنویسید. متن شما باید طوری باشد که رده‌های سنی مختلف و افراد با سطح سوادهای متفاوت نیز بتوانند آن را بفهمند.

برای منطقه هدف خود پیام بفرستید

در انتخابات مجلس شورای اسلامی، هر فرد باید به نمایندگان شهر خود رای بدهد. پس اگر شما برای مثال قصد دارید برای یک نماینده در شهر اصفهان تبلیغ کنید، باید پیامک‌های تبلیغاتی خود را برای مردم این شهر ارسال کنید. برای این کار پنل اس ام اس ملی پیامک بانک شماره‌هایی به تفکیک استان، شهر، منطقه و حتی اصناف و مشاغل را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی تبلیغات خود را انجام دهید.

جمع‌بندی؛ کمپین انتخاباتی مؤثر داشته باشید

تبلیغات برای زمان انتخابات یکی از اصلی‌ترین راه‌های شناساندن نمایندگان مختلف به مردم است. با پیشرفت انواع روش‌های تبلیغاتی در دنیای امروز، نمایندگانی که بتوانند استفاده مؤثرتری از ابزارهای تبلیغاتی داشته باشند، احتمال موفقیت کمپین آنها نیز بیشتر خواهد بود. چنانچه شما هم برای خودتان یا نماینده مدنظرتان قصد اجرای کمپین پیامکی در حوزه انتخابی را دارید، نکات گفته شده در این مطلب را به‌کار بگیرید و از امکانات و ظرفیت پنل‌های پیامک تبلیغاتی مثل ملی‌پیامک غافل نشوید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها