نشریه پولیتیکو به نقل از مسئولان آمریکایی:

آمریکا برنامه‌ای برای حمله به یمن ندارد

مسئولان آمریکایی می‌گویند که پنتاگون در مورد گزینه‌های حمله به حوثی‌ها (انصارالله) به بایدن هیچ گونه توضیحی نداد و برای انجام آن توصیه نکرد.

آمریکا برنامه‌ای برای حمله به یمن ندارد

نشریه پولیتیکو به نقل از مسئولان آمریکایی نوشت که پنتاگون در مورد گزینه‌های حمله به حوثی‌ها (انصارالله) به بایدن هیچ گونه توضیحی نداد و برای انجام آن توصیه نکرد.

پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکا نوشت که افسران آمریکایی گزینه‌هایی را برای پاسخ به حوثی‌ها ارائه کرده‌اند، اما آنها فعالانه آن را تبلیغ نمی‌کنند.

در ادامه این گزارش نشریه آمریکایی آمده است، این باور وجود دارد که «حوثی‌ها» دارایی‌های «اسرائیل» را هدف قرار می دهند نه کشتی های آمریکایی را.

به گفته مقامات آمریکایی، بسیاری در پنتاگون معتقدند که حضور ایالات متحده در دریا و خشکی در معرض خطر است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات نظامی خود علیه دشمن صهیونیست و همچنین اجرای تصمیم جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی در دریای عرب و دریای سرخ را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تا زمان توقف تجاوز به برادرانمان در غزه ادامه خواهد داد.

یحیی سریع گفت که یگان موشکی یمن مجموعه‌ای از موشک‌های بالستیک را به سمت اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه «ام الرشراش» در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    آمریکا با این سیاست به دنبال زدن سر اختاپوس است نه پاهای آن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها