وحشت رسانه های اسرائیلی از پایان جنگ بدون کسب پیروزی/ سرباز اسرائیلی: ما در آتش جهنم محاصره هستیم

برخلاف ادعای ارتش اشغالگر در روزهای اخیر، رسانه‌های اسرائیلی با تاکید بر اینکه حماس همچنان کنترل زمین غزه را در اختیار دارد، تاکید کردند که این کنترل در مناطق مختلف نوار غزه و نه فقط در جنوب آن قابل مشاهده است.

وحشت رسانه های اسرائیلی از پایان جنگ بدون کسب پیروزی/ سرباز اسرائیلی: ما در آتش جهنم محاصره هستیم

به گزارش خبر فوری، در حالیکه جنگ غزه شدت گرفته، رسانه های اسرائیل نگران آینده شده و می ترسند طولانی شدن بیش از حد جنگ بیشتر به ضرر اسرائیل باشد. "نگرانی" تِم اصلی مقالات رسانه های اسرائیلی در دو روز اخیر بوده است.

المیادین لبنان در گزارشی به مهم ترین تیترها و تحلیل های رسانه های رژیم صهیونیستی پرداخته است.

وحشت اسرائیل از پایان جنگ بدون کسب پیروزی

روز یکشنبه، رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که ترس اصلی و جدی اسرائیل در جنگ جاری غزه، پایان یافتن آن بدون دستیابی به هیچ پیروزی است.

ییشای کلین، تحلیلگر سیاسی به کانال 7 اسرائیل گفت که "اعتماد به دولت اسرائیل در سال های اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است" این تحلیلگر افزود که "عملیات ها و جنگ هایی که ما مدت ها قبل از پیروزی، آنها را متوقف کردیم، باعث شد اعتماد به رهبری سیاسی را از دست بدهیم." وی ادامه داد: نزاع ها، اختلافات داخلی کوچک، فساد و بی روحیه بودن رهبران اسرائیلی، منجر به تضعیف جایگاه آنان شده و میزان اعتماد به آنها را کم کرده است.

وی تأکید کرد که «در جنگ کنونی، بی اعتمادی به رهبران سیاسی اسرائیل با کمبود اعتماد و شکاف عمیق در رابطه با رهبری امنیتی همراه شده است که در شناسایی حملات مقاومت شکست بزرگی داشته است."

بر اساس گزارش المیادین، ترس اسرائیل از دستیابی به پیروزی با توجه به خسارات سنگینی که نیروهای رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا زمان حال که در تلاش برای نفوذ به نوار غزه هستند، متحمل شده‌اند، قابل درک و منطقی است.

در «جبهه شمالی» این نگرانی‌ها، با افزایش نارضایتی اسرائیلی‌ها از عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فلسطین اشغالی، و افزایش سطح شکاف بین نهادهای امنیتی و نظامی و نیز فرار سربازان تازه‌کار از نبرد بیش از پیش شده است.

یک سرباز اسرائیلی: ما در آتش جهنم محاصره هستیم

روزنامه یدیعوت آحارونوت در یکی از مقالات اخیرش، جزئیات شکست های نظامی اسرائیل را فاش کرده و ضمن اشاره به اختلافات مقامات نظامی و برکنار چند فرمانده نظامی، از عقب نشینی سربازان اسرائیلی در چند جبهه خبر داده است. یکی از سربازان اسرائیلی از شرایط بسیار سخت جنگی گفته و ضمن اشاره به قرار گرفتن در کمین نیروهای مقاومت تاکید کرد: ما در آتش جهنم محاصره هستیم.

وب سایت اسرائیلی "Ynet" نیز از بحران فزاینده بی اعتمادی در ارتش اشغالگران پس از اخراج دو افسری که از میدان نبرد در نوار غزه عقب نشینی کرده بودند، گزارش داد.

در روز شنبه، دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل اذعان کرد که حماس از نظر اطلاعاتی ( به خصوص در مورد مناطق استراتژیک نوار غزه)، برتر از نیروهای اشغالگر اسرائیل است. هاگاری در یک کنفرانس مطبوعاتی با بیان اینکه حماس مناطق مختلف نوار غزه را به خوبی می شناسد، گفت: «حماس در اطلاعات از اسرائیل پیشی می گیرد و به همین دلیل، جنگ، طولانی خواهد بود».

علاوه بر این، مؤسسه مطالعات امنیت ملی اسرائیل اعتراف کرد که حماس " در جنگ شناختی جاری نیز پیروز شده است".

نشریه "اسرائیل هایوم" نیز تایید کرد که «حماس تا فروپاشی فاصله زیادی دارد» و روند آزادسازی اسرا از نوار غزه «دقیقا همان‌طور که حماس می‌خواست پیش رفته است».

برخلاف ادعای ارتش اشغالگر در روزهای اخیر، رسانه‌های اسرائیلی با تاکید بر اینکه حماس همچنان کنترل زمین غزه را در اختیار دارد، تاکید کردند که این کنترل در مناطق مختلف نوار غزه و نه فقط در جنوب آن قابل مشاهده است.

المیادین در پایان گزارش خود تاکید دارد که اگرچه «ارتش» اشغالگر قدس، تلفات انسانی خود در نبرد غزه را فاش نکرده، اما برخی گمانه زنی ها از افزایش فزاینده تلفات اسرائیلی ها خبر می دهند. طبق گزارش هاآرتص، ارتش عامدانه تعداد دقیق تلفات اسرائیل را نمی دهد اما آنچه مشخص است این است که تعداد مجروحانی که داخل بیمارستان های مختلف اسرائیل شده اند بسیار بسیار زیاد است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 77
  • ناشناس
    12

    اسرائیل تا کشتن آخرین نفر حماس جنگ ادامه میده و التماس فایده نداره .

    نظرات شما -
    • رحیم آب منگل
      52

      یکی از مدرن ترین ارتش‌های دنیا با نیروی دریایی و زمینی و هوایی دو ماهه دارن از دریا و زمین و هوا با یه گروه شبه نظامی که فقط کلاش دارن میجنگن و حامیانی خبر فوریش دم از پیروزی نظامی می‌زنند

    • ناشناس
      6

      به رحیم آب منگل
      حماس با لباس های مردم غیر نظامی و در میان مردم و خانه هایشان سنگر گرفته اند! اینکه اسرائیل با این وصف توانسته شمال غزه را پاکسازی کند و اکنون بسمت جنوب یورش برده، پیروزی است.
      اگر روسیه جای اسرائیل بود بی شک تعداد کشته های غیر نظامی به 500 هزار نفر میرسید کما اینکه در سوریه بیش از 500 هزار نفر را کشتند.

    • ناشناس
      3

      بعضی از کشورهای درمانده و وامانده، به غلط کردم های قهرمانانه روی آوردند و هر روز بیشتر از دیروز خط قرمزهاشون رد میشه و نمیتونن از لونه موش بیرون بیان و فقط عربده کشیدن بلدند و هیچ!!!

    • رحیم اب منگل به ناشناس
      31

      تعداد کشته های غیر نطامی اکراین طی دو سال طبق آمار سازمان ملل به ۱۰۰۰۰ تا نمیرسه .یعنی اسرائیل در دو ماه به اندازه جنایت روس‌ها در اکراین فقط بچه کشته

    • ایرانی
      4

      به رحیم اب منگل،
      حماسی ها مانند موش در تونلها و سوراخها و بیمارستانها خزیده اند و مردم بیدفاع را سپر خودشان کرده اند و رهبرشان فرار کرده به قطر!!!! جرات ندارند مردانه بجنگند و مرد حمله به زنان و کودکان و سالخوردگان بیدفاع هستند!!!!

    • خخخ
      1

      خخخ بعد هم به رحیم آب منگل من که نمی دونم اما اگر اسرادیل داره شکست می خوره به نظرم بزارید به همین ترتیب شکست بخوره چرا هی آتش بس آتش بس می کنید هر کی ندونه فکر می کنه ما داریم التماس می کنیم خخخ

    • به رحیم آب منگل
      1

      روسیه با اوکراین بزرگترین کشور اروپایی می جنگه اسراییل داره با غزه بعد اندازه نوشهر خودمون اونم با جمعیت ۲ میلیون نفری می جنگه که یه آپارتمانش بعد اندازه یه شهرک جمعیت داره بقول دوستمون اگه روسیه بود تا حالا ۵۰۰ هزارنفرشون به دیار باقی فرستاده بود

    • مصطفی
      1

      همونطور که می‌گفت حزب ال.. رو ریشه کن میکنه و الان کرده،
      داداش اعتماد به نفستو از کجا میاری،؟ خودشون اینقد مطمئن چرت نمیگن

    • ناشناس
      1

      اخبار فوری به جای این اخبار چرند خبر اختلاس و دزدی سه میلیارد دلاری با همکاری مستقیم مدیران پاکدست وبا حجاب را بگذار

    • ناشناس
      1

      ماهم تا آخرش پای اختلاس ایستادیم ودشمن هیچ غلطی نمی تواندبکند

    • فدایی رهبر
      3

      حالا مانده تا جهنم را ببینید. هنوز فرمان جهاد صادر نشده.

    • ناشناس
      0

      رحیم جان اگر می خواست توان این رو داشت که با توپخانه غزه رو ببره زیر آتش تلفاتی هم نداشت از دور یا کل غزه رو با خاک یکسان میکرد خوب به پخش مستقیم توجه کن بیشتر محل پرتاب موشکهایی حماس رو هدف قرار میده

    • من
      0

      خخخ الان باید چیکار کنن دیگه تا جهاد فرمان بده شاید اینترنت هتلاشون تو قطر قطعه خخخ

  • ناشناس
    9

    مردم که گول نمیخورن شما خودتونو گول بزنید که حماس پیروز شده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      23

      شما گول نخور.
      منتظر باش و پیروزی اسرائیل رو ببین
      خخخخخخخخخخخخخخ

    • ناشناس
      0

      تو چشم بینا نداری وگرنه پیروز وشکست خورده کاملا معلومه .

    • ناشناس
      0

      میگن تو تونل‌ها چای دبش احتکارکردن

    • ناشناس
      7

      یه مشت الاف بیکار جمع میشن اینجا..... هاشون روبرای همدیگه توضیح میدن به حساب خودتونم خیلی زرنگین همه شدن سیاستمدار .نه اسرائیل براتون نون وآب میشه نه غزه بریدفکرقسطتون باشین اجاره خونه باشین اینادروغ نمیشه گردنتون هست

  • ناشناس
    3

    چه کشور باحالی این اسمشو نبر ....کشورش در حال جنگه اونوقت روزنامه هاش خیلی راحت ارتش وحاکمیت رو نقد میکنند....

    نظرات شما -
    • مصطفی
      11

      داداش خبرنگارانی منوتو میرن اسرائیل ازشون تعهد میگیرن که حق سانسور براشون محفوظه اونوقت از این جوک های آزادی بیان باسه ما تعریف میکنی

    • ناشناس
      1

      برادران ساندیس خور آهوی هاتون دارند اختلاس میکنند شماحا نمانیدبرید آنجا غزه چی شدنمیریدبجنگید با ارز بیت المال

  • ناشناس
    7

    اسرائیل غزه رو کلا شخم زده حالا میگن جنگ پیروز ندارد

  • ناشناس
    5

    به همین خیال باشید،خوب این طبیعی است که ساکنان یک شهر،کوچه و پس کوچه های انرا بهتر بشناسند،تا افراد تازه وارد.ایا این دلیل قدرت ساکنان آن شهر است؟؟؟همش ترجمه های وارونه،و یا حرف های مفت تلویزیونها،آنجا آزادی بیان است،هرکس می تونه نطرش را بدهد،هرچند مزخرفات و بی پایه باشه،شما مردم را چه فرض کرده اید؟؟؟ایا یک وجب از خاک فلسطین آزاد کرده اید،که این طور رجز پیروزی می خوانید،تا کسی به شکست و رنگ زرد شما شک نکند؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      درست نرفتیم غزه ولی بجاش اختلاس چای داشتیم واین دستاورد قهرمانی به مردم ایران تبریک میگویم قرارشده ارزبین مردم تقسیم بسه

  • ناشناس
    4

    انتظار دارید باور کنیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      نه بابا اینها کلا ادمای شوخ طبعی هستن

  • بیژن
    4

    والله خون ریختن کار انسانی نیست ولی من موندم انقدر در رسانه ها میگن زدیم و چنان کردیم و چنان شد پس چرا یدونه فیلم از گزارشات شبکه های اسراییلی پخش نمیکنین فقط غزه رو نمایش میدین یعنی اسراییل خبر نگار نداره اخه زره پوش منهدم کردن که جای خون زن و بچه های بیگناه رو جبران نمیکنه

  • محمودی
    3

    اونی که خیس شده اسرائیل نیست

    نظرات شما -
    • نگی نگفتی ها
      1

      ترکیه
      ترکیه
      ترکیه
      پولهاتون و خونه هاتون و ... هاتون رو از ترکیه بیارین بیرون
      چن سال دیگه میرسن به الانه ایران توی اقتصاد

  • ناشناس
    5

    معنی پیروزی در جنگ چیه؟ این همه خرابی و کشته و مجروح و آواره که بجا مانده نشانه ای جز شکست برای طرف مقابل نداره آیا حماس و یا سایر گروهها در آینده جرات دست زدن به کاری شبیه 7 اکتبر را دارند؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      13

      بله دارند.
      با تجهیزات و موشک های جدید.
      تا زمانی که سرزمینشان را پس بگیرند و تا زمان نابودی اسرائیل
      این پیشگویی حضرت علی(ع) هست

  • ایرانی
    2

    بقول عادل فردوسی پور عزیز: اجازه بدید قانع نشیم !!!!!

  • فرزاد
    2

    خوشم میاد ملت آگاه شدن خوب میفهمن

    نظرات شما -
    • رحیم آب شنگول
      1

      بعید میدونم

  • تیغ اره
    34

    پاک و منزه است خدای بی همتا
    آنها را یعنی یهودیان حرصترین مردمان بر زندگی دنیا میابی .
    ارتش اسقاطیل بزدل ترین سربازان روی زمین هستند .
    انواع سلاحها و تجهیزات جنگی دارند غزه رو با انواع بمب و موشک شبانه روز میکوبند ولی با گذشت دوماه نتوانستند مقاومت رو به تسلیم وادار کنند .

    شماهایی که برا اسرائیل کف و سوت میزنید چه موجودات ابلهی هستید ظاهر جنگ چه راحت فریبتون میده واقعا احمق تر از شماها وجود نداره.

    منفی های شما افتخار ماست.

    خاک توسرا

    نظرات شما -
    • شعر ها برای تیغ اره ها
      6

      پاک و منزه است خدای بی همتا
      تو از خودت بگو چکار داری به خدا
      ندیدی چندین تا ازون موتور سوارا
      رفتن داخل اسراییل و گرفتن چن ده تا اسرا
      بعدش زدن موشک به خانه ها صد تا صد تاها
      گفتن که اسراییل میترسه بیاد این ورااا این ورا
      اگر بیاد داخل غزه میکنیمش تو گونی میفرستیمش هوا هوا
      این چیزایی که من میگم فقط هست از خبرا خبرا
      من قصد نیتی ندارم به جون شما شما
      لعن و نفرین نفرستین سمت ما سمت ما
      اما بگو تو که کجان فرماندهان مقاومتیها ها
      هستن توی قطر توی اتاق هتلها هتلها
      نتیجه یورش موتوری چی بود کشته شدن زن و بچه ها بچه ها ؟
      حال قضاوت کن که مقصر جنگ اسراییله یا مقاومتی ها ها

    • خخخ
      1

      خخخخ قضیه تو قضیه قمار بازست اگه نگی که می سوزی خخخخ

    • ب شعرها برای تیغ اره ها
      9

      در مسلک ما شرط نخستین عشق است
      آنکه عاشق نبود از ما نیست
      آنکه از ما نبود جاهل زیست
      عشق در مسلک ما باور دنیایی نیست
      عشق آید به زمین قربانیست
      چون که هر عشق زمینی فانیست
      در مسلک ما شکسته نفسی رسم است
      کم گفتن و بسیار شنیدن رسم است
      بیگانه شدن ز هر منیت رسم است
      در مسلک ما انکه فقیر است غنیست
      آنکه در بند غرور است دنیست
      در مسلک ما مقصد و مقصود خداست
      کار ما از همه خلق جداست
      خدمت خلق گرفتار خوش است
      زخم از تیزی صد خار خوش است
      بی امان بارش رگبار خوش است
      ما نه آنیم که پای از ره دلدار کشیم
      بهر گل منت صد خار کشیم
      عشق ما قصه آن کوهکن است
      چشم بر دست خدا دوختن است.

    • ناشناس
      14

      آفرین بر شما تیغ اره.
      انشااله روزی گردن تک تک اسرائیلی ها (نه یهودی ها) رو با تیغ اره میزنیم

    • ناشناس
      2

      جناب تیغ إره چقدر حقوق میگیری؟!

    • تیغ اره
      4

      بنده تراشکارم به اندازه وزنت پول در میارم مرگ بر اسرائیل

    • خخخ
      0

      بازم به قول فردوسی پور تیغ اره بزار قانع نشم تو اگر شغل یدی داشتی تمام وقتتو نمی ذاشتی جواب کامنتایی که خوشت نمی یاد رو بدی الان یه سیلندر تو همین زمان برقو می زدی دوزار کاسب شی اما خیالت راحته در آمدت این جوری بیشتره

  • سید حسن نصرالله
    36

    زن وبچه کشتن یعنی پیروزی ؟ پیروزی یعنی کل استکبار جمع شدن یک گروه را بزنن ولی نتونن .واین از نتایج سحر است باش تا صبح دولتت بدمد . به لطف الهی زوال اسراییل واربابانش از دل همه سختیها بیرون خواهد آمد .که ان وعد الله حق

    نظرات شما -
    • پاسخ سید حسن ... الخ
      2

      نظر شما شامل القاعده و داعش هست که کل جهان جمع شدن نتوانستند این دوتا گروه مسلمانان از بیت ببرن ، درست فهمیدم یا منظورت چیزی لیگرر

    • 🐜
      1

      چنگ پیروزی ندارد هردو طرف شکست خورده هستند نمونه زندش جنگ ایران و عراق یا روسیه و اوکراین یاامریکا و ویتنام و افغان حتی کشوری که در میدان جنگ پیروز باشد در جامعه جهانی شکست خورده و وحشی شناخته شده و میشود صلح باجهان یعنی آرامش رفاه و آسایش ملت هر کشوری می‌باشد!!!

    • ناشناس
      2

      به سید حسن نصرالله
      منظورت حماس هست دیگه که ۷ اکتبر زنان و کودکان و سالخوردگان را به طرز وحشیانه ای سلاخی کردند و حتی به حیوان هم رحم نکردند ؟؟؟ به جنین در شکم مادرش هم رحم نکردند !!!!

    • من
      1

      خخخخ بیا بیرون سید یه نگاه به واقعیت بنداز

    • مهدی مهدی
      11

      القاعده و داعش ساخته دست آمریکاست. خوبه خودشون هم اعتراف کردند.
      چیشد مردم فرانسه که جنگیدند آزادی خواه خوانده شدند اما حالا حماس شده یه گروه تروریستی چون داره برای آزادی وطن میجنگه.
      شما دیگه کی هستید

  • امیر
    1

    پیروز جنگ = دولت اسرائیل ، دولت حماس ، آمریکا و ....
    بازنده جنگ = مردم اسرائیل ، مردم غزه و ...... مردم ایران

  • ناشناس
    3

    تشویق به کشتن و جنگ .این است معنی و حرفای شما .وناف شما را در جنگ کردن بریدن.در تمام دنیا شما یک عده نادان را به حمله به هم نوعتان تشویق میکنید ایا این مسلمانی است؟

    نظرات شما -
    • مهدی مهدی
      9

      نه عزیزم. مسلمانی یعنی گرفتن حقت از غاصب. نه تسلیم شدن در برابر زور

  • ناشناس
    15

    اسلام دین رحمت است ، وظيفه دینی و انسانی حماس رحم کردن به صهیونیست ها

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      75 سال پیش به یهودی ها رحم کردند که الان حال و روزشان اینه.
      زمانی که به فلسطین پناهنده شدند

  • ایرانی
    7

    باز اشتباه در قضاوت توسط غربگرایان اینبار درجنگ غزه. طرفداران خبرفوری خیلی از پیروزی اوکراین با حمایت غرب سخن می‌گفتند ولی دراصل نمی‌دانستند که هدف غرب از جنگ نیابتی با روسیه گرفتن سهمشان از اوکراین است یعنی تسلط برغرب اوکراین تا بندر اودسا که از مهمترین این اهداف تسلط برتجارت غلات مازاد اوکراین است که سالها بایست غرامت حمایت از او بپردازد. مانند کویت که روزی تاکنون یک میلیون بشکه نفت به آمریکا بابت جنگ عراق اهدا می‌کند.امریکا اصلا به دنبال آزاد سازی شرق اوکراین نیست بلکه ناامید کردن اکراین وسپس خودرا فرشته نجات غرب اوکراین دانستن است تا سالها از این کشور غرامت بگیرد.

    نظرات شما -
    • خخخ
      0

      خخخ باشه تو خوبی خخخخخ

  • ناشناس
    0

    به رحیم اب منگل
    آمار حماس هم مانند هارت و پورت و رجز خوانی های شما مبنی بر محو اسراییل دروغ و خالی بندی هست !!!!

  • حسین
    2

    موقع بزنو در رو تمام شده
    حماس زر در رفت حالا باید بخوره

  • ناشناس
    8

    تابحال کہ اسرایل برندہ شدہ بدروغ نمیشہ گفت کشتہ ھای اسرایل بیشترازفلسطین است ولی زمانی میرسدسپاہ اسرایل راشکست میدھداسرایل خوراک سپاہ است انشااللہ حق پایدارباشد

  • ناشناس
    0

    ما در آتش ....محاصره ایم!!!خخخخخخخخخخخخخ

  • ناشناس
    6

    دمت گرم رحیم آب منگل

  • علی آقا
    10

    اکثر مردم دنیا دارند از فلسطین حمایت میکنند اونوقت چندتا کاربر اسرائیلی خبر فوری دارند از یه رژیم کودک کش حمایت میکنند.
    فازتون چیه؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      فاز ندارن اینا .
      نزده میرقصن واسه ارباباشون

  • احسان
    10

    اگه یک دهم امکانات و کمک هایی که به اسرائیل شده رو به حماس میکردند الان آمریکا رو هم گرفته بود :)

  • ناشناس
    0

    بدون کسب پیروزی !!!!!!!!!!!!!! کاش وقاحت سقفی داشت لابد حماس پیروز میدانه .

  • رحیم آبشنگولی هستم
    3

    میدانید چیه وقتی سفره ها خالی باشه لنگ خرج خونه و اجاره خانه و پول رهن خانه هستیم بدبخت و درمانده هستیم دیگه حالی واسم نمونده تا مرز جنون میگه با دل من ای آلوده درد تو اسیر غمی دیگه بسسسسه

  • علی
    3

    سلام
    واقعا که شماخیلی بیکاری . یا خیلی شکمتون سیر است .

  • سجاد
    4

    چرا بعضی خودشون را به کوچه علی چپ میزنند بابا این وعده خدا در قران است قوم یهود دوبار در زمین فساد میکند و این باردوم است اگر مومنین و مسلمانان مقاومت کنند باز پیروز میشوند .
    شما میگید حماس هارت و پورت میکنه ... اسرائیل چی پس چراتاحالا اعلام پیروزی بر حماس نکرده ... بله شما میگید اسرائیل قوی ترین ارتش دنیا را داره که اگر چنین بود حماس حتی فکر حمله به اسرائیل را هم نمی کرد ....مگر همش تجهیزات نظامی است ولا در جنگ ایران و عراق ..ایران با کل ارتش دنیا میجنگید کی پیروز شد ... صدام چی شد .... قدرت ایمان رد خور نداره و پیروز است و جبهه کفر نابود خواهد شد ... سوخت و سوز داره ولی ضرر نداره ... پیروزی مظلومین خیلی دیر نیست .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      صدام عمو جونت بوش سرنگون کرد تا راه کربلا باز بشه و الا هنوز بر سر قدرت بود،در ضمن در جنگ ایران و عراق ،ایران یک وجب پیشروی نداشته است،شما به این میگی پیروزی؟؟پس چرا غرامت جنگ را نگرفتی مثل کویت؟؟؟متاسفانه مغز افرادی مثل شما را با وایتکس شسته اند و
      یا شاید بخاطر اینکه بر سر سفره ملت نشسته ای و لقمه چرب و نرمی داری،این حرفا را میزنی که خودت هم قلبا به دروغ بودن آنها اعتقاد داری

  • سجاد
    4

    مرگ بر اسرائیل و منافقین

  • سجاد
    4

    جنگ غزه در زمین و در هوا و در دریا نیست ...نوع جنگ غزه را حماس مشخص میکنه ....

  • ناشناس
    0

    میگن در قم به 244نفر وام ازداواج صوری پرداخت شده همش تقصیر امریکا واسرائیل است که در کشور ما اختلاس میشه وهمه در حال سبقت گرفتن هستند ؟

  • ناشناس
    0

    نظامیان کشته شده در طی 2 ماه به 100نفر نرسیده واین یعنی اسرائیل ضعیف است و امکانات نداره در نتیجه محاصره کامل غزه وگشت وگذار در غزه نشانه ضعف اسرائیل است ؟!!!!!غزه وفلسطین ومردمانش باید از خواب خرگوشی بیدار شوند و خودشان باشند فریب این وآن را نخورند بقیه شارژ کردند حماس حماقت کرد و حالا از دور به به چه چه میگویند عمل کجاست؟

  • دلاور
    2

    ای کاش زمینه مهیا می شد تا طرفداران فلسطین و طرفدارهای صهیونیست در ایران در گردهمایی با روی کرد اغناسازی هردوطرف برگزار بشه و بعد افرادی که به نظر خود پای فشاری میکنند در میدانی برای هماوردی تا پای جان برای اقیده بجنگند. من دوست داشتم در کنا براردانم در فلسطین باشم حالا که نشد اما میتوانم با صهیون داخلی بجنگم تا پای جان

  • ناشناس
    0

    غزه رو بهانه می کنند جیب ملت رو با چای دبش می زنند احسنت بر این سیاست هیچکس هم نیست اعتراض کنه !

  • ناشناس
    0

    سجاد ساندیست رو بخور وگرنه میفرسمت نوار غزه

  • ناشناس
    0

    اسراایل تمام غزه راصاف کرده لبنانم صاف میکنداونوقت میگن حماس پیروزشده خخخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها