وزیر کشور:

وزارت کشور از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند

وزیر کشور در پاسخ به پرسشی درباره مجوز تذکر حجاب در برخی اماکن عمومی و این‌که متولی این اقدام چه نهادی است، گفت: طبق قوانین کشور رعایت حجاب الزامی است و عموم مردم نیز به این امر اهتمام دارند.

وزارت کشور از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند

به گزارش وزارت کشور، احمد وحیدی افزود: در قوانین و مقررات، وظایفی برای نهادها، دستگاه‌ها و عموم مردم برای بهبود وضعیت حجاب و نیز مواجهه با عدم رعایت پوشش قانونی مشخص شده است. از این رو ضمن قدردانی و سپاسگزاری از دستگاه ها و آحاد کسانی که به وظایف خود در این خصوص عمل می کنند، یادآور می شوم که امر به معروف و نهی از منکر لسانی وظیفه ای همگانی است و دارای مجوز عام و قانونی بوده و نیازی به مجوز خاص ندارد.

وی با تاکید بر این‌که «وزارت کشور برابر قانون از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند» ادامه داد: همچنین از معدود کسانی که ممکن است بر اثر غفلت، حجاب قانونی را رعایت نکنند به جد می خواهیم که توجه کافی به این موضوع داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت حجاب در ادارات و اماکن عمومی چون مترو ضروری است و مسئولان دستگاه ها مکلفند تدابیر لازم و طرح های در دست اقدام را برای رعایت حجاب در این اماکن پیگیری کنند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    در همه موارد يا فقط در خصوص حجاب اجبارى؟!مثلا اگر شخصى بخواهد دروغها و فساد مسولين را برملا كن هم شامل اين حق مى شود يا برعكس او را بازداشت مى كنيد؟!

  • ناشناس
    0

    بگویید از حجاب بانان حمایت می کنید .نه از امیرین به معروف ،ونهی از منکر

  • من
    0

    وزارت کشور اگه مرد هستش اون گشت ارشاد مدیران رو راه بندازه که کمی از دزدیا کمتر بشه

  • ناشناس
    0

    له نیروی محافظ حجاب بان ها گفتم امر به معروف دارم نیش خند زد ادامه دادم شما را به مبارزه واقعی با مخدر معروف می کنم هم وظیفه تان است وحقوق از ملت ایران می گیرید گفت اگر اینجا ب ایستی بازداشت می کنم

  • ناشناس
    0

    از راهپیمایی مردم هم حمایت کنید که طبق قانون اساسی حق آنها است چرا این حق را پامال کرده ابد،مگه قرار نبود بعد از اینکه اوضاع آرام بشه،مجوز تظاهرات به مخالفان بدهید،پس چی شد؟؟فقط به موافقان اجازه راهپیمایی می دهید؟؟؟و آتش به اختیارها؟؟از بانوان بیکار چرا سو استفاده می کنید در قالب حجاب بان(بخوانید ضد حجاب و صد انقلاب تراشی)

  • ناشناس
    0

    برای هر مورد یک میلیون بسه

  • حاعری
    15

    سلام متاسفانه حکم خدا را درباره حجاب کم ارزش می دهید دزدی ها ووووچه ربطی به مسله حجاب دارد هرکدام برای خودش جورم محسوب می شود غیرت ومردانگی شما زوال رفته که نا موس خود ودیگران بازیچه دیکران قرار می دهید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      خدا وکیلی تو دیگه حرف نزن. ملت گشنه ان یعنی شعور درک این موضوع را نداری

  • ناشناس
    0

    چوپان باید از سگهای نگهداری کند جای خواب و خوراک تامین کند

  • شهباز
    5

    بنام خداباچندراهکارساده میشه کاری کرد که دیگه سرحجاب داشتن هیچ درگیری نباشدوهمه باارامش زندگی کنندراهکارداره دین اسلام دین مهربانی و محبت است رأفت دارد ولی بایدراهش رابلدباشیم بارازوی سلامتی براهمه مردم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نه رافت داره ، نه معرفت ، اگر رافت و معرفت داشت مسلمانان اینقدر همدیگر را و دیگران را قتل عام نمیکردند ، کنیز و برده هم نمی گرفتند و احکام وحشتناک کنیزداری و برده داری نداشتند ‌. این حرف های کلیشه ای بعد از تجربه ۱۴۰۰ ساله که رافت دارد و معرفت ، حال آدم را به هم میزند.

  • ناشناس
    0

    روزای روشن هم خواهند رسید

  • ناشناس
    0

    بااقتصادکشورکاری کردیدکه دیگرکسی حرف شماکارشمابرایش هیچ ارزشی نداردچون فقط دروغ میگوئیدودزدهستید بیشرفها

  • کوروش
    0

    اول حجاب قانونی یعنی چطوری چندتار مو بيرون باشه غیره قانونی است بعدش اون امربه معروف وقتی شوهرش وبقول شما ولی همراهش است تذکر بایدبده ولایتش زیرسوال بره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها