توصیه های انتخاباتی وزیر کشور به هیئت های اجرایی

وزیر کشور گفت: هیات‌های اجرایی انتخابات با توجه به قانون جدید انتخابات و وظایف مهمی که برعهده آن گذاشته شده است، شکل گیرد. افرادی برای هیات اجرایی به کارگیری شوند که توانمند و قابل اعتماد برای مردم باشند.

توصیه های انتخاباتی وزیر کشور به هیئت های اجرایی

احمد وحیدی در نشست بررسی مسایل استان چهارمحال و بختیاری مطالبی را مطرح کرد و گفت: تفکیک زباله از مبدا یک تکلیف قانونی است و همه تعهدات حوزه پسماند باید با جدیت پیگیری شود.

وزیر کشور با بیان اینکه تمامی مراکز دفن زباله و پسماندها باید ارزیابی شوند تا آسیبی به محیط زیست وارد نسازند، به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ماموریت داد این مساله را در کل کشور مورد ارزیابی قرار دهد.

احمد وحیدی در بخش دیگری از این نشست به هدف مهم کاهش آسیب اجتماعی اشاره کرد و گفت: این هدف همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و ما باید برای تحقق آن به طور جدی برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و مجری مشخص داشته باشیم.

وی تاکید کرد: استانداران سراسر کشور باید تلاش مضاعفی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به کارگیرند. باید با استفاده از گروه‌های مردمی دلسوز، داوطلب و کارآمد تحول جدی در کاهش آسیب‌های اجتماعی رخ دهد.

وزیر کشور همچنین به مساله انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: هیات‌های اجرایی انتخابات با توجه به قانون جدید انتخابات و وظایف مهمی که برعهده آن گذاشته شده است، شکل گیرد. افرادی برای هیات اجرایی به کارگیری شوند که توانمند و قابل اعتماد برای مردم باشند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود. ثبت نام نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهرماه به مدت یک هفته انجام خواهد شد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها