ناظمی اردکانی:

رئیسی درخواست دیدار با اصول‌گرایان را پذیرفته/ مردم سختی معیشت را از چشم دولت نمی‌بینند

در واکنش به انتقاد اصول‌گرایان نسبت به عملکرد رئیسی به سهم‌خواهی آنها از دولت تاکید می‌کند و می گوید این جریان‌ها توقع داشتند که حضور پررنگ‌تری در دولت و اداره کشور داشته باشند.

رئیسی درخواست دیدار با اصول‌گرایان را پذیرفته/ مردم سختی معیشت را از چشم دولت نمی‌بینند

«اصول‌گرایان چک سفید امضاء به دولت ندادند.» نکته‌ای که محمد ناظمی اردکانی، وزیر تعاون دولت نهم به آن اشاره می‌کند و بر این باور است که طیف‌های مختلف جریان اصول‌گرا اعم از جبهه پایداری تا شورای وحدت هر گاه نقطه ضعفی از رئیسی و کابینه او مشاهده می‌کنند، آن را مطرح می‌کنند.

البته ناظمی اردکانی در واکنش به انتقاد اصول‌گرایان نسبت به عملکرد رئیسی به سهم‌خواهی آنها از دولت تاکید می‌کند و می‌گوید بسیاری از انتقادات چهره‌های اصول‌گرا به این دلیل از رئیسی انتقاد می‌کنند که رده مدیریتی دولت حضور ندارند اما با گذر زمان این انتقادات نسبت به دولت روند کاهشی دارد.

برخلاف ناصر ایمانی، که ریزش حامیان اصولگرای دولت سیزدهم را تایید می کند اما ناظمی اردکانی این موضوع را قبول ندارد و می گوید.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سلمان
    0

    ناظمی اردکانی خودت را به خواب خرگوشی نزن و از طرف مردم حرف نزن عامل تمام گرانی و تورم دولت اصول گرای رییسی و مجلس انقلابی در امر گرانیست وقتی ارز 4200 را حذف کردند شروع این مصیبت بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها