بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

تداوم حملات اسرائیل و افزایش شهدای غزه به بیش از 8000 نفر

جنگ اسرائیل و حماس وارد بیست و سومین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

تداوم حملات اسرائیل و افزایش شهدای غزه به بیش از 8000 نفر

تداوم جنایات و حملات شبانه اشغالگران در غزه

بامداد امروز یکشنبه در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای بیست و سومین روز، ده‌ها تن شهید و صدها تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش ایسنا، تجاوز به نوار غزه برای بیست و سومین روز بیش از ۸۰۰۰ شهید، ۱۹ هزار و ۷۴۳ زخمی و ۱۸۰۰ مفقود و تخریب منازل و ساختمان‌های مسکونی بر سر ساکنان آن برجای گذاشته شده و همچنین راه‌های اصلی و فرعی و زیرساخت‌ها در مناطق مختلف غزه تخریب شده است.

یک شهید و ۱۲ مجروح در جریان یورش اشغالگران به شهر جِنین

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان مقابله مسلحانه با یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری، ۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۲ نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از یورش نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به چندین محله در شهر جِنین و فعال‌شدن آژیر خطر در این شهر خبر دادند.

جوانان فلسطینی و رزمندگان مقاومت نیز برای جلوگیری از پیشروی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری، با آنها در مناطق مختلف از جمله «بیت ریما»، «طولکرم»، «حزما» و «طمون» درگیر شدند.

بیشتر بخوانید

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

هلال احمر فلسطین: اتمام سوخت در غزه به وضعیت فاجعه‌بار منجر می‌شود

هلال احمر فلسطین بامداد یکشنبه گفت که کمک‌های پزشکی وارد شده به نوار غزه، فقط «قطره‌ای در برابر دریای نیاز بیمارستان‌های» این منطقه است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مسئول سازمان هلال احمر در فلسطین بامداد یکشنبه به شبکه «الجزیره» گفت: «[کمک‌های] تجهیزات پزشکی که به دست ما رسیده قطره‌ای در برابر دریای نیاز بیمارستان‌های غزه است».

وی با بیان اینکه علی‌رغم همه درخواست‌های بین‌المللی، نتوانستند سوخت لازم برای بخش بهداشت را به غزه بیاورند، توضیح داد:‌ «ما بیشتر ذخایر استراتژیک سوخت را مصرف کرده‌ایم و تمام شدن آن به یک وضعیت فاجعه‌بار منجر می‌شود».

هلال احمر فلسطین همچنین هشدار داد: «قطع ارتباطات و مخابرات بر دسترسی بیماران به خدمات بهداشتی اورژانس تأثیر می‌گذارد».

پیش از این نیز رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ با بیان اینکه شدت رنج و بحران انسانی در نوار غزه تکان‌دهنده است،‌گفت که بیمارستان‌های غزه به دلیل اتمام تجهیزات در آستانه فروپاشی هستند.

بازگشت تدریجی شبکه ارتباطی و اینترنت به برخی از مناطق نوار غزه

خبرنگار الجزیره گفت: شبکه ارتباطی و اینترنت تا حدودی به برخی از مناطق نوار غزه بازگشته است.

رئیس جنبش حماس در نوار غزه: آماده تبادل فوری اسرا هستیم

جنبش حماس آماده تبادل فوری اسرا با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، یحیی السنوار، رئیس جنبش حماس در نوار غزه، در اولین اظهار نظرش بعد از آغاز نبرد طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر اعلام کرد که این جنبش آماده توافق فوری با رژیم صهیونیستی بر سر تبادل اسرا است.

او گفت که بر اساس این توافق، تمام اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی باید آزاد شوند و در مقابل تمام اسرای اسرائیلی نزد مقاومت آزاد خواهند شد.

یورش شبانه صهیونیست‌ها به نابلس

نیروهای صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، نیروهای زیادی از ارتش رژیم صهیونیستی به طور شبانه به منطقه شرقی نابلس واقع در کرانه باختری یورش بردند.

منابع خبری اعلام کردند که در جریان این یورش درگیری‌های مسلحانه شدیدی میان عناصر صهیونیستی و مبارزان مقاومت رخ داده است. گفته می‌شود که مبارزان مقاومت به وسیله بمب نیروهای صهیونیستی ‌و تجهیزات نظامی‌شان را هدف قرار دادند. در این میان چند نفر از مبارزان فلسطینی مجروح شدند.

نیروهای صهیونیستی به اردوگاه «عسکر» در کرانه باختری نیز یورش برده و در آن منطقه نیز درگیری مسلحانه رخ داده است.

صهیونیست‌ها باز هم در تجاوز زمینی به غزه ناموفق بودند و مجبور به عقب‌نشینی شدند

 خبرنگار المیادین از غزه: نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی پس از درگیری شدید با رزمندگان مقاومت که ۳ ساعت به طول انجامید، از صوفه در شرق رفح عقب‌نشینی کردند./ مهر

آژیرها در شهرک‌های غلاف غزه به صدا درآمدند

آژیر خطر در شهرک‌های «غلاف غزه» صبح یکشنبه پس از آخرین بمباران‌ها در غزه به صدا درآمد. الجزیره اعلام کرد، آژیرهای خطر در نتیف هعسراه در منطقه غلاف غزه به صدا درآمد.

افزایش شمار تلفات ارتش اشغالگر

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در آخرین به روز رسانی اطلاعات خود تعداد کشته شدگان را از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» که توسط جنبش حماس در روز شنبه هفت اکتبر آغاز شد، اعلام کرد.

سایت رسمی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون تعداد کشته شدگان این ارتش اعم از افسران و سربازان به ۳۱۱ نفر رسیده است.

صلیب سرخ از ورود یک تیم پزشکی بین‌المللی به نوار غزه خبر داد

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ از ورود یک تیم پزشکی بین‌المللی به غزه به همراه شش کامیون مملو از مواد پزشکی و تجهیزات تصفیه آب برای حمایت از بخش پزشکی در نوار غزه خبر داد.

کمیته در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار RT قرار گرفت، گفت: «یک تیم جراحی جنگ و یک متخصص آلودگی سلاح‌ها امروز وارد شدند. آنها از جمله ۱۰ کارشناس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ هستند که به همراه شش کامیون حامل مواد پزشکی و لوازم تصفیه آب وارد شدند.»/ ایسنا

 شکار ببر اسراییل توسط مقاومت غزه

 گردان‌های القسام صحنه‌هایی از هدف قرارگرفتن خودروی زرهی «ببر» ارتش صهیونیستی با موشک کورنت در شرق شجاعیه را منتشر کرد./ مهر

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: جنگی طولانی است، یا ما می‌مانیم یا حماس!

العربیه: اسرائیل جنوب لبنان را با بمب‌های آتش‌زا بمباران کرد

photo_2023-10-29_10-28-46

امروز صبح در غزه ؛ مردم در صف شارژ گوشی /هم‌میهن

ارتباطات مخابراتی در غزه تا حدی بازسازی شد

سی‌ان‌ان خبر داد: به گفته دو ارائه دهنده خدمات و یک گروه نظارتی، ارتباطات مخابراتی در غزه صبح روز یکشنبه تا حدی برقرار شد.

شرکت مخابرات جوال نیز امروز اعلام کرد که خدمات مخابراتی این شرکت به تدریج در حال بازسازی است./ فرهیختگان

نگرانی شهرک‌نشینان صهیونیست از حضور یگان «رضوان» حزب‌الله لبنان در مرزها

رسانه‌های عبری اعلام کردند که شهرک‌نشینان شهرک «متولا» در مرزهای اراضی اشغالی با لبنان نگران حضور نیروهای یگان نخبه «رضوان» حزب‌الله لبنان در این مرزها هستند.

به گزارش ایسنا، روزنامه یسرائیل هیوم به نقل از شهرک نشینان در شهرک المطلة (متولا) در مرزهای اراضی اشغالی با لبنان اعلام کرد: تا وقتی که نیروهای رضوان (یگان ویژه حزب‌الله لبنان) در مرزهای ما هستند، ما هرگز به این شهرک برنمی‌گردیم.

مرزهای لبنان و اراضی اشغالی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین شاهد تنش‌ها و تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است.

حمله موشکی مقاومت فلسطین به تل آویو/ شلیک از لبنان به مواضع ارتش اسرائیل

تهران - ایرنا- مبارزان مقاومت فلسطین امروز بار دیگر شهر تل آویو را آماج موشک های خود قرار دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ظهر امروز اعلام کرد که شهرهای تل آویو، عسقلان و اسدود را هدف موشک باران خود قرار داده است.

بدنبال این حمله، آژیر خطر در سرزمین های اشغالی به صدا درآمد.

پیش از این نیز مقاومت فلسطین مواضع و شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار داده بود.

در همین حال، خبرنگار شبکه المنار ظهر امروز در خبری فوری اعلام کرد که مبارزان موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین "مسغاف عام" را با "سلاح های مناسب" هدف قرار دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اذعان به این حمله گفت که یک موضع دیده بانی آن هدف قرار گرفته است.

منطقه تل الهوا در غزه؛ آثار ویرانی گسترده بمباران امروز ارتش رژیم صهیونیستی

فلسطین: ۱۸۰۰ نفر هنوز زیر آوار هستند

سخنگوی دفاع مدنی فلسطین امروز اعلام کرد که ۱۸۰۰ نفر زیر آوار مانده که اطلاعی از زنده بودن آن‌ها در دست نیست.

پیش‌تر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده بود،‌ که ۱۶۵۰ نفر گزارش مفقودی دریافت کرده‌اند که ۹۴۰ مورد مربوط به کودکانی بود که زیر آوار مانده‌اند./ تسنیم

بازداشت ۳۵ فلسطینی دیگر در کرانه باختری توسط اسرائیل

رسانه‌های عبری: جبهه پنجمی اسرائیل را درگیر کرده است

رسانه‌های عبری اعلام کردند، یمن جبهه پنجمی است که رژیم صهیونیستی را درگیر خود کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، الون بن دیوید، تحلیلگر امور نظامی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت، در این روزها علاوه بر نوار غزه، لبنان، سوریه و کرانه باختری جبهه پنجمی نیز رژیم صهیونیستی را درگیر خود کرده است و آن یمن است. جنگنده‌های نیروی هوایی این رژیم با تهدیداتی در آسمان دریای سرخ مقابله کردند. پهپادهایی از یمن به سمت اراضی اشغالی شلیک شد.

پیش از این منابع نظامی در اریتره اعلام کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی در اریتره همزمان با عملیات طوفان الاقصی در معرض دو حمله قرار گرفتند.

نتانیاهو: اشتباه کردم، عذرخواهی می‌کنم

بازگشت ارتباطات اینترنتی و مخابراتی به وضعیت عادی در غزه

وزارت ارتباطات فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتباط اینترنت و تلفن همراه و ثابت در غزه به صورت تدریجی در حال بازگشت به وضعیت عادی است.

منابع خبری بامداد یکشنبه از بازگشت ارتباطات اینترنتی و مخابراتی به وضعیت عادی در غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا، وزارت ارتباطات فلسطین در غزه اعلام کرد، ارتباط اینترنت و تلفن همراه و ثابت در غزه به صورت تدریجی در حال بازگشت به وضعیت عادی است.

ارتباط اینترنت و تلفن در غزه از جمعه شب در پی حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه قطع شده بود که با واکنش کشور‌ها و نهاد‌های حقوق بشری مواجه شده بود.

اسرائیل به توصیه آمریکا حمله به غزه را محدود کرد

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اطراف کفرشوبا در لبنان

منابع از حملات متعدد رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه کفرشوبا در جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف روستای حلتا در غرب منطقه کفرشوبا لبنان را بمباران کرد.

توپخانه رژیم صهیونیستی مزرعه بسطره در اطراف منطقه کفرشوبا را نیز هدف قرار داد. همچنین توپخانه رژیم صهیونیستی بمب‌های آتش‌زا در اطراف منطقه کفرشوبا شلیک کرد.

در همین حال، خبرنگار المیادین اعلام کرد که حملات رژیم صهیونیستی به مناطق جنگلی میان علما الشعب و الناقوره در جنوب با هدف آتش زدن مساحت‌های جنگلی ادامه دارد.

بمباران اطراف بیمارستان قدس

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه محوطه‌های اطراف بیمارستان قدس در غزه را بمباران کردند./ ایرنا

اولین ویدئو از حضور نیروی زمینی ارتش اسرائیل در نوار غزه

photo_2023-10-29_15-38-55

photo_2023-10-29_15-40-27

photo_2023-10-29_15-40-20

photo_2023-10-29_15-40-15

حماس عکس هایی از تونل های زیر نوار غزه را به اشتراک گذاشت

در برخی از تونل ها می توان اتومبیل هایی را دید که در حال رانندگی هستند.

مدیر بیمارستان قدس در گفتگو با الجزیره: ما از همه می‌خواهیم پس از هدف قرار گرفتن اطراف بیمارستان مداخله کنند، زیرا بیش از ۱۴ هزار شهروند در آنجا هستند

مدیر بیمارستان قدس به الجزیره گفت: بمباران اطراف بیمارستان به دلیل وجود مخازن اکسیژن می تواند منجر به انفجار در داخل بیمارستان شود.‌‌

کاخ سفید: اسرائیل باید از جان غیرنظامیان حفاظت کند

مشاور امنیت ملی آمریکا امروز (یکشنبه) گفت «اسرائیل» باید بر اساس حقوق بین‌المللی بشردوستانه، در حملات هوایی و زمینی خود به غزه از جمعیت غیرنظامی این منطقه حفاظت کند.

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: مسئولیت اسرائیلی‌ها تحت حقوق بین‌المللی بشردوستانه برای به‌ کار بستن تمام تلاششان در راستای حفاظت از غیرنظامیان همچنان پابرجاست. این هم در مورد حملات زمینی صدق می‌کند و هم درباره حملات هوایی.

شنیده‌شدن صدای آژیر خطر در نهاریا و حیفا

رسانه‌های عبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در نهاریا خبر می‌دهند و اعلام کردند در نزدیکی حیفا نیز صدای چند انفجار به گوش رسیده است.

همچنین رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند بیش از ۱۰ موشک از جنوب لبنان به سمت الجلیل غربی در سرزمین اشغالی شلیک شده است.

اصابت موشک حماس به کریات شمونا در اسرائیل

حزب الله پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرد

جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز یکشنبه خبر داد که در ساعت چهار بعد از ظهر به وقت محلی، یک پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

حزب الله با بیان اینکه این پهپاد با یک موشک زمین به هوا هدف قرار گرفت تأکید کرد با چشم غیر مسلح مشخص بود که در داخل اراضی فلسطین اشغالی سرنگون شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات های اخیر حزب‌الله از حمله به روستاهای جنوب لبنان خبر می دهد

حمله‌های صهیونیست‌ها حتی اجازه دفن شهدا را در غزه نمی‌دهد

آسوشیتدپرس درباره وضعیت ناگوار فلسطینی‌ها در نوار غزه گزارش داد:خانواده‌ها در قبرستان‌ها مجبور شده‌اند قبر اموات قدیمی را برای دفن اموات جدید عمیق‌تر حفر کنند.

فلسطینی‌های غزه حالا گرفتار این کابوس شده‌اند که به عنوان یک جسد ناشناس در سردخانه انباشته شوند یا زیر خاک بروند.

خانواده‌های فلسطینی با هدف افزایش شانس شناسایی شدن خود در صورت جان باختن، شروع به استفاده از دستبندهای شناسایی و نوشتن نام بچه‌های‌شان روی دست‌ها و پاهای‌شان کرده‌اند.

در برخی موارد اجساد به حدی متلاشی شده‌اند که حتی بستگان هم نمی‌توانند آنها را شناسایی کنند.

خالد القدومی: بدون مبادله کامل ۷ هزار اسیر فلسطینی جنگ را متوقف نمی‌کنیم

نماینده جنبش حماس در ایران:بیش از ۱۵۰۰ اسیر فلسطینی در اسارت هستند و نمی‌دانند به چه جرمی در زندانند برخی احکام اسرای ما ۳۶۰ سال زندان است و هیچ امیدی به آزادی آنها جز با تبادل نیست.

ما نیازی به ارتش‌های عربی نداریم گذرگاه‌ها و مرزها را باز کنید اجازه دهید تا ملت‌های عربی و اسلامی و آزادی خواهان دنیا و حامیان ملت فلسطین وارد شوند خودشان می‌دانند چه کار کنند بدون مبادله کامل ۷ هزار اسیر فلسطینی جنگ را متوقف نمی‌کنیم./ایرنا

صدای انفجار در نزدیکی بیمارستان شهدای الاقصی در نوار غزه/ الجزیره

اسرائیل تهدید به ترور یحیی سنوار کرد

سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد نیروهای اسرائیلی یحیی سنوار ـ رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه ـ را تعقیب خواهند کرد تا بالاخره به او دست یابند.

شلیک راکت از سوریه به سوی سرزمین‌های اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعدادی راکت از سوریه شلیک شده که در مناطق باز سقوط کردند و به منبع شلیک این راکت‌ها پاسخ داده شده است.

بمباران شدید غزه توسط رژیم صهیونیستی

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 83
  • 🐜
    72

    ای صهیونیست‌ های نامرد من حریف آمریکایی‌ها و اسرائیلی ها هستم انتقام خون مردم غزه قهرمان با اعزام ب تل‌آویو شلیک موشک های بالستیک نقطه زن ب تل‌آویو کشورهای عربی ترسو و بی عرضه هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      نقطه زن میداری زیربغلت میری یا با اتوبوس میبری

    • ناشناس
      1

      به جای عربده کشیدن، برو وسط میدان جنگ و به بزرگترین آرزوی مسعولان که شهادت هست برس

    • ناشناس
      0

      صنعتی و سنتی را با هم مصرف نکن ، پارک و موتوری ات را هم عوض کن .

    • ناشناس
      2

      قبلا هم یکی اینو به امریکاییها گفته بود، ولی عاقبت خوبی نداشت.

    • ناشناس
      0

      قسمت همه فلسطینیاوحامیانش شهادت سریع برسه برن بهشتشون

    • ناشناس
      21

      صهیونیست‌ها کلی طرفدار دارند در ایران شما چرا نمیرید با کمک کنید ب کودک کش های صهیونسیتی

    • ناشناس
      0

      نیاز به سفر به اینطرف اونطرف نیست. ما اگه قرار بود به کودک‌کش‌ها کمک کنیم پارسال همینجا کمکشون میکردیم در قتل سارینا نیکا کیان و صدها کودک و نوجوان ایران

    • میرزاقاسمی
      4

      ۱۱:۵۴ مگه عاقبتش چی شد؟ 🙁

    • ناشناس
      0

      آی کیوت مشکل داره یا دنبال جیره بیشتر ساندیسی؟
      ارتش اسرائیل بیکار نیست بیاد کامنت تورو بخورنه!
      پاشو برو اونجا ببین حسابت میکنن

  • ناشناس
    1

    آشکار شد که تعداد کشته ها و زخمی های عزه بیشتر عدد سازی است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      و همیشه هم هست و خواهد بود...مهمتر است البته و جای جای مملکت.بیشترین مشکل را باید دید و بررسی کرد که جدا نباشد مثله خیلی جاها.مشکل اصلی در همین نکته است و خیلی ها میگویند در این نکته نیست پس باید .

  • علی
    2

    8000 انسان فقط در غزه کشته شدن! حالا کشته های طرف مقابل بجای خود! دنیای عجیبی داریم!

  • مهرزاد
    1

    میخواستن چوب تو لونه زنبور نکنند

    نظرات شما -
    • ب ناشناس
      34

      زنبور چیه اسراییل پشه س

    • ناشناس
      0

      اول اونا چوب تو آستین اسرائیل کردند
      حالا هم اسرائیل داره چوب تو آستین اونا میکنه
      چیزی که عوض داره گله نداره

  • سی و سه روزه
    54

    ده روز دیگه مقاومت کنید اسراییل نامرد شکست میخورد

    نظرات شما -
    • 0

      ۸۵سال مقاومت کردن

  • هادی
    3

    تمام ملتها باید پشتیبان جنیفر لوپز کاملترین انسان روی زمین باشند تا گمراه نشوند و به سعادت برسند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      53

      وای خدا.جای این حرفا اینجا نیست. باید عزا دار کودکان و زنان بی گناه و بی پناه غزه باشیم و به فکر انتقام از اسراییل بی هویت باشیم. اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

    • ناشناس
      0

      تو یک صف پشت سر جنیفر حرکت کنید. بقیه گمراه می شوند. نفر سوم تو صف وایستاااا.

    • هادی
      3

      ناشناس ۱۳۵۴ دمت گرم خیلی باحال بود

    • ناشناس
      0

      بیا بریم آبادان بیا بریم آبادان به شهر خوب یاران به به عروس و داماد دختر احمد آباد.لیلیلیلیلیلیلی.

  • ناشناس
    8

    درود. درود. درود بر اسرائیل.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      71

      با امثال شما شدیم هشتاد میلیون نفر.فهمیدن این مساله نه دین میخواد نه اسلام میخواد ...یک جو انسانیت و وجدان و شرف میخواد ...همین.

    • 30

      اگر ایرانی باشی، اگر ربات نباشی، اگر مشکل روانی نداشته باشی ...
      از ایرانی بودن خودم خجالت کشیدم که مظلوم رو میبینید و از ظالم حمایت میکنید

    • 0

      به ناشناسر1651 به د ر ک کخ خجالت کشیدی ایرانی باشی . بشین تا بلند شه

  • عشق منی رئیسی
    2

    فردا ملت ایران برای اعتراض به حمله وحشیانه اسرائیل بعد از نماز ظهر تجمع میکنن بصرف شیرینی

    نظرات شما -
    • جواد
      1

      آره ایندفه ملت واقعی ایران جشن میگیره. شیرینی هم میخوریم

  • مسلم
    58

    خدا به بچه ها رحم کنه. ریشه ظلم اسرائیل رو خدا خشک کنه.

    هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد
    هم رونق زمان شما نیز بگذرد
    ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز
    این تیزی سنان شما نیز بگذرد
    چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد
    بیداد ظالمان شما نیز بگذرد
    آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست
    گرد سم خران شما نیز بگذرد
    بادی که در زمانه بسی شمع‌ها بکشت
    هم بر چراغدان شما نیز بگذرد
    این نوبت از کسان بشما ناکسان رسید
    نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد
    بر تیر جورتان ز تحمل سپر کنیم
    تا سختی کمان شما نیز بگذرد
    ای تو رمه سپرده به چوپان گرگ‌طبع
    این گرگی شبان شما نیز بگذرد

    الهم لا تجعلنا مع قوم الظالمین
    خدایا ما را از قوم ظالمان قرار نده

    نظرات شما -
    • امیر ب مسلم
      3

      مسلم عاشق عرب

    • ناشناس
      2

      شما دوربین هستید یا وقایع بیخ گوش خودتان را هم می بینید؟

    • مسلم
      10

      شما خوبید

    • امیر ب مسلم
      0

      مسلم ماهی 15 میلیون حقوق مفت میگیری این حرفارو میزنی

    • ناشناس
      0

      خخخخخخخ

  • ناشناس
    3

    کسانی که این جنایت را رقم زدندو این کشتار را شروع کردند ، و الان دنبال آتش بس و راه حل سیاسی هستندو خودشان در سوراخ قایم شده اند ، در برابر این تعداد کثیر کشته شدگان چه جوابی دارند ؟
    هنوز هم فکر میکنند انسان هستند ؟

    نظرات شما -
    • 🐜
      47

      برای پیروزی بر شیطان باید خون ایثار کرد پیروی رایگان نیست بچه

  • ناشناس
    2

    طبق نظرات صد و سیما و حماس ، اسرائیل شکست سختی خورده پس ننه من غریبم نکنید

    نظرات شما -
    • 0

      این وسط روس‌ها منفعت بردن اما کوتاه

  • جواد
    1

    خخخخخخ. نوش جان. آه ملت ایران

  • نادری
    1

    آن کسانی که کشتن انسان برایشان تفریح شده و به همه موضوعات نگاه سیاسی دارند کجا قائم شده اند

    نظرات شما -
    • 0

      توسنگرنمازجمعه

  • ناشناس
    3

    چه کسی باید جوا بگوی خون های ریخته شده باشد جامع جهانی باید هرچه زوتر اتش جنگ غزه را خاموش کند و سران حماس باید پا سخگو باشند که با کدام پشتیبانی نظامی پدافندی وافندی وپنا گاهی و تدارکاتی وار جنگ با شمن تا بن دندان مسلح شدندایا انان که خو ددر هتل های کشورهای دیگر پناهند شدن ونیرو هایشان در پناگاه امن هستند ایا امنیت زنان و کودکان و پیران را تامین کرده اند ایاانان نماینده قانونی مردم غزه اند ایا انان مسولیتی در قبال تامین امنیت غیر نظا میان ندارندایا مردم غزه راضی به امر هستند ود ستاورد این همه خرابی وکشتار چه بود و چه خواهد بود نفرین بر این سر زمین نفرین شده که از خون مظلومان سیر نمی شود نفرین بر جنگ و کشتار نفرین بر نادان کم خرد

  • ایرانی
    0

    تا الآن ۸ هزار عضو جدید به بنیاد شهید ایران اضافه شد !!!!!

    نظرات شما -
    • 0

      جانبازان یادت رفت شهدای اسراییلی هم ردکنند پولش بزنند جیبشون

    • ناشناس
      0

      حرف قشنگی زدی چون هزینه خانواده هاشون و بازسازی ویرانه ها از جیب ملت شریف پرداخت خواهد شد

  • ناشناس
    0

    جنگ اینا باعث افزایش قیمت دلار و گرانی اجناس و فشار دیگری بر مردم شد

  • ناشناس
    1

    این آمار ۸۰۰۰ تا را کی تایید کرده؟؟؟فردا میگن ۲۰۰۰۰ تا،کی به کی است،مثل شمارش آرا در انتخابات(انتصابات) حکومت های غیر مردمی و مستبد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اونا دارن اماررا میبرند بالا که فردااز ایران سهمیه شونا بگیرند .

  • بلااتغپ
    1

    اون موقع که جیک جیک مستونت بود . یاد زمستونت نبود

    این ضرب المثل برای کسانی به کار می رود که آینده نگری و دوراندیشی ندارند و کارهاشونو بدون فکر انجام میدن
    بعد از دیگران میخان که برن کمکشون کنن

    نشسته بودین داشتین زندگی در صلح آرامش میکردین
    چتون بود مث وحشیهای 1500 سال قبل حمله کردین اسیر گرفتین غارت کردین که چی ؟
    حالا افتادین توی غلط کردن !!!

    نظرات شما -
    • 0

      اینها نوکر روس‌های متروی شدن

  • ناشناس
    2

    امیدوارم جنگ هرچه سریعتر گسترش پیدا کند و تمام خاورمیانه را در بر بگیرد تا به یک نتیجه قطعی برسد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      16

      دعا کن تا زودتر خاموش شو د اتش این جنگ جنگ بجز ویرانی کشتار حاصلی ندارد و قربانی ان فقط مردم مظلوم عادی هستند سران حماس در هتل ۵ ستاره نیرو هایش در پنا گاه امن قربانی زنان و کودکان و پیران و مردم مظلوم بی پناه مردمی که فقط از دونیا طعامی که سیر شوند و سرپناهی که دمی دران به اسایند در هر کجا که جنگ شود همین است

  • هیتلر
    4

    شهید کشته شدگان اسرائیل هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      42

      تواز اسمی که گذاشتی معلومه شخصیتت.احتمالا هیتلر هم شهید شده

  • ناشناس
    1

    خدا مرگتان را دهد که مردم را فقیر کردید

    نظرات شما -
    • ب ناشناس
      33

      فقیر تراز قبل ازانقلاب که نیستی

  • ناشناس
    0

    درود بر اسراییل صلح طلب و آل سعود بی طرف که فقط به فکر کشور خودش و مردمش هست و بس!!!

  • هادی
    32

    وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: جنگی طولانی است، یا ما می‌مانیم یا حماس!

    به زودی به دوزخ فرستاده میشین ای کودک کش اسراییل،خودتون هم فهمیدین ماندنی نیستین
    قبلا میگفتین حماس از بین میره الان میگین یا ما میمانیم یا حماس
    که قطعا شر وظلم از بین رفتنی است

  • جعفر صادق
    1

    اسراییل مردم غیرنظامی انتقال داد به پناهگاه بعد حمله کرد، حماس اول حمله کرد بعد رفتن تو پناهگاه و مردم بی گناه غزه رو روی زمین زیر موشک های اسراییل تنها گذاشت. فرق حکومت ها در ارزش قایل شدن برای جان شهرونداشون اینجا مشخص میشه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      تو جعفر صادق نیستی
      تو جعفر کذاب هستی
      سوگند به پروردگار کعبه که تو جعفر کذاب هستی

  • Slam
    0

    بلا از آسمون اومد بلای ناگهون اومد دیگه تو قصه ها اسم از خدا نیست چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی

  • رحیم آبشنگولی
    12

    مردم امروز روز اهدا کردن خون است مردم ِعزه نیاز مبرم به خون دارند یه ملیون واحد خون اهدا کنید تا در آرمانهای غزه شریک شوید داروهای اضافه خود را تحویل دهید

  • خبر فوری - ایتا
    7

    ترور الارم کشورها را به دو جبهه نور و تاریکی تقسیم کرده نور اسراییل و رفقا هستند و بعد پرسیده طرفدار کی هستید همه زدن جبهه تاریکی!

  • 20

    تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین در لندنستان، انگلیس‌
    اینقدر جمعیت اومده که تو ایران چنین جمعیتی نمیاد. اونوقت یه عده ایرانی حق و باطل رو گم کردند

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      برو پول کمک به مردم غزه و ساخت و سازشونم از همونا بگیر پس ، بهشونم بگو حجابشونم رعایت کنن البته کسی اونجا به این حرفات گوش نمیدن

  • خبرفوری
    19

    تظاهرات پرشور مردم ترکیه در استانبول برای اعلام حمایت از غزه و فلسطین

  • 25

    ♦️حمایت مردم فرانسه از فلسطین در سایه شدیدترین محدودیت‌ها در پاریس

    نظرات شما -
    • جواد
      1

      بهشون بگو حجابشونم رعایت کنن البته گوش به حرفت نمیدن

  • 21

    ♦️تظاهرات علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی
    🔹شهرک‌نشینان صهیونیست در چندین شهرک صهیونیستی دست به تظاهرات علیه نتانیاهو زدند.
    🔹تظاهرات‌کنندگان خواستار آزادی اسرای صهیونیست و برکناری نتانیاهو شدند و خیابانی در نزدیکی وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در تل‌آویو را مسدود کردند./مهر

  • وطن
    20

    جنگ هیچ وقت و هیج جا خوب نیست اما وقتی اینطور شد میبایست کشورهای اسلامی طی یک جلسه فوری پیمان ببندند و یکبار برای همیشه از شر حکومت اسرائیل خلاص شوند .

  • 0

    غزه رفت غزه آمد دام روسیه هست برای شما ،کجای کارید نقشه هست

    نظرات شما -
    • 0

      وزیر دفاع روسیه: برای گفتگو درباره «همزیستی» بیشتر با غرب آماده‌ایم

  • امیر به مسلم
    1

    مسلم جان عزیزم زیاد بخودت فشار نیار عزیزم ی کمی شرینی بخور حالت خوب بشه عزیزم آخرش حماس و حزب الله و غزه و سایر دوستان باید نابود می شدند دیگه عزیزم حالا هرچه زودتر بهتر
    فقط یادت نره موقع شعر گفتن حتما چند تا شیرینی بخوری عزیزم یک وقت فشارت پائین نره

  • شیخ ممدوح
    1

    چند روز دیگه صبر کنید ارتش قدرتمند کشور اسرائیل تمام تروریست های حماس و حزب الله را به بهشت خواهد فرستاد
    این تروریستهای حماس و حزب الله مگر آرزوی رفتن به بهشت ندارند پس برای چی ناراحت هستند ؟ بهتر است از ارتش قدرتمند کشور اسرائیل تشکر کنند جون مقدمات رفتن به بهشت را برایشان مهیا و آماده میکند .
    با تشکر از نیروهای همیشه پیروز کشور اسرائیل

  • ناشناس
    2

    گور بابای همشون الان من واسه چندر گاز پول دارم جون میدم تا بیش از این شرمنده زن و بچه ام نباشم گور همشون با طرفدارانش .........یه فیلم از فلسطین بزار که موقع جنگ ایران و عراق واسه ما دلسوزی داشتن . خخخ

  • ناشناس
    9

    احسنت بر ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار غزه .
    ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

  • ناشناس
    12

    آیا کسی نیست مرا یاری کند .؟؟?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      با این اوصاف فک نکنم

    • ناشناس
      7

      و تو چه میدانی فردا چه خواهد شد....

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    جنایت تاریخی و جهانی و بین المللی که سران ایران هم در آن کاملا شریک هستند !!!

  • ناشناس
    0

    اللهم اوفیش

  • ناشناس
    3

    مظلوم ترازمردم ایران نداریم زن ومردتاکمردولا شدن توسطل اشغالهادنیابایدبرای ملت ایران ماتم بگیردبااینهمه ثروت که ایران داشت وداردحالاعده ای نادان غصه ی این عربهارامیخورندتمام جوانهای مثل دسته گل این کشورتوسط همین وحشی هاپرپرشدند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها