سیدمصطفی هاشمی‌طبا در گفتگو با خبرفوری:

ساختار اسرائیل مثل آپارتاید آفریقای جنوبی است

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ساختار اسرائیل مثل آپارتاید آفریقای جنوبی است و آپارتاید و ظالم پایدار نمی‌ماند. اسرائیل ذاتا محکوم به نابودی است و حذف اسرائیل نیازی به جنگ ندارد.

ساختار اسرائیل مثل آپارتاید آفریقای جنوبی است

سیدمصطفی هاشمی‌طبا اظهار کرد: موضوع غزه و اسرائیل پیچیده‌است و مسائلی مخفی پشت آن وجود دارد. چگونگی حمله به سرزمین اشغالی و تصمیم‌گیری درباره آن و اینکه فرد تصمیم‌گیرنده چه کسی بوده و هدف از حمله چه بوده از مسائل پشت پرده‌اند.

وی ادامه داد: تاریخ نشان داده هرگاه اسرائیل در موضع ضعف قرار گرفته و دچار اختلاف داخلی شده، مسئله را امنیتی جلوه داده، تظاهر به مظلومیت کرده و با این بهانه که از سوی فلسطین موردتهدید است، به آنان حمله کرده‌است.

این فعال اصلاح طلب افزود: عیداست ایران وارد جبهه نبرد شود، این موضوع شاید حتی از نظر عملیاتی ممکن نباشد.انهدام اسرائیل اصلا نیاز به جنگ ندارد؛ آن‌ها خود همیشه عامل جنگ بوده‌اند.

هشدار هاشمی‌طبا درباره مشکلات سرزمینی در ایران را اینجا بخوانید

هاشمی طبا بیان کرد: ساختار اسرائیل مثل آپارتاید آفریقای جنوبی است و آپارتاید و ظالم پایدار نمی‌ماند. اسرائیل ذاتا محکوم به نابودی است و حذف اسرائیل نیازی به جنگ ندارد.

او در انتها گفت: هرچه بیشتر جنگ بشود اسرائیل تقویت می‌شود؛ مانند دوران ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد که اسرائیل در نهایت ضعف دیپلماتیک در دنیا قرار داشت و احمدی‌نژاد با طرح مسئله هولوکاست، اسرائیلی‌ها را تحریک کرد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چشم شماها رو فقط خاک گور می‌تونه سیر کنه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها