جان کربی:

هیچ شواهدی درباره نقش ایران در حمله حماس به اسرائیل نداریم

هماهنگ‌کننده شورای ارتباطات راهبردی کاخ سفید گفت که دولت آمریکا در حال حاضر شواهدی برای اثبات ادعای دست داشتن ایران در حمله مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی ندارد.

هیچ شواهدی درباره نقش ایران در حمله حماس به اسرائیل نداریم

جان کربی امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگویی با شبکه ان‌بی‌سی در پاسخ به این که آیا ممکن است شمار کشته‌های آمریکایی در حمله مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی افزایش بیابد و آیا واشنگتن توانسته شمار گروگان‌های آمریکایی را تایید کند، گفت: ما در تلاش هستیم تا جایی که ممکن است درباره آمریکایی‌هایی که آنجا هستند، اطلاعات کسب کنیم اما بله متاسفانه، مرگ ۲ آمریکایی دیگر تایید شده (و به ۱۱ نفر رسیده) است. احتمال این وجود دارد که تعدادشان بیشتر باشد. شمار دقیق آمریکایی‌هایی که از محل و وضعیتشان خبر نداریم نیز مشخص نیست. نمی‌توانیم این احتمال را نادیده بگیریم که حماس برخی از آن‌ها را گروگان گرفته‌ باشد. در تلاشی هستیم اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم اما فعلا آن را در اختیار نداریم.

صبح شنبه، حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت فلسطین، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار داده و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد. عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجدالاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    به‌به به‌به پس پشت پرده باهم دوست هستید!!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دیگه پرده رو زدن کنار راه به راه به هم نون قرض میدن

    • 0

      دموکراتهای لجن

  • ناشناس
    0

    در عوض توی کشتارهای داخل ایران توسط ج.ا. دست بایدن پوشکی و دار و دسته اش تا آرنج خونی است.

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    روسیه و پوتین جنایتکار و متجاوز میخاد ایران را وارد این جنگ کند و بهره ببرد.... خدا کند رهبران ما عاقل باشند و سیاست های کثیف روسیه را ادامه ندهند امیدوارم ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها