حماس آتش بس با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

یکی از رهبران جنبش حماس خبرهای انتشار یافته در خصوص آتش بس با رژیم صهیونیستی را تکذیب و آن را کاملا بی پایه و اساس خواند.

حماس آتش بس با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

محمد مرداوی شب گذشته در گفت وگو با شبکه ماهواره ای الاقصی تاکید کرد: هدف از انتشار خبرهای یاد شده از بین بردن روحیه ملت فلسطین است که در دفاع از مقدسات مشغول نبرد شدیدی است و در حال جانفشانی است.

وی از همگان خواست تا چنین شایعه هایی را رواج ندهند و بر منابع آگاه و قابل اعتماد فلسطینی استناد کرده و از تبلیغات دروغین و گمراه کننده رسانه های گروهی رژیم اشغالگر قدس دوری گزینند.

مرداوی در عین حال تاکید کرد: رهبران جنبش حماس با همکاری گروه های فلسطینی و انجام گفت وگو با میانجی گران در صدد فروکش بخشیدن به بحرانی است که رژیم صهیونیستی با مورد تعدی قرار دادن مقدسات در مسجد الاقصی در صدد تحمیل آن بر فلسطینیان است.

وی گفت: رسیدن به مسجد الاقصی و اعتکاف در آن حق ملت فلسطین است و ما بر سر آن حاضر نیستیم با رژیم صهیونیستی سازش کنیم .

مرداوی افزود: ملت ما به جهاد و مبارزه خود تا آزادسازی فلسطین ادامه خواهد داد و ما در دفاع از مسجد الاقصی تمام قد ایستاده ایم .

وی خاطرنشان کرد: رژیم اسراییل می خواهد عامل قدرت موجود در اختیار ملت فلسطین را سلب کند . حقوق ملت فلسطین را تنها با قدرت می توان بازپس گرفت زیرا آنچه که با قدرت گرفته شده تنها با قدرت قابل بازپس گیری است.

مرداوی از آحاد ملت فلسطین خواست تا به سوی مسجد الاقصی رهسپار شوند و با اشغالگران در سراسر نقاط مقابله کنند و در این میان فلسطینیان ساکنان مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ امانت دار مسجد الاقصی به شمار می روند.

از سوی دیگر داوود شهاب یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی الجزیره تاکید کرد: گروه های فلسطینی به اطلاع تمامی طرف های ذیربط رسانده اند که اگر رژیم اسراییل به حملات خود علیه مسجد الاقصی و اقدامات خصمانه اش علیه کرانه باختری پایان ندهد ، مقابله ما با اشغالگران در آینده نزدیک تر و شدیدتر از آنچه که این رژیم تصور می کند، روی خواهد داد .

داوود گفت : دشمن اسراییلی تمامی خطوط قرمز را پشت سر گذاشته است و با اقدامات تروریستی و خصمانه خود بر آنها پا کوبیده است .

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها