ولید جنبلاط:

نه تنها برای انتخاب رئیس جمهور بلکه به خاطر آینده لبنان باید با سید حسن نصرالله سر میز بنشینیم

رهبر حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان گفت: نه فقط به خاطر انتخاب رئیس جمهوری بلکه به خاطر آینده لبنان باید با سید حسین نسرالله سر یک میز بنیشنیم.

نه تنها برای انتخاب رئیس جمهور بلکه به خاطر آینده لبنان باید با سید حسن نصرالله سر میز بنشینیم

جنبلاط با اشاره به اینکه نباید منتظر یک شوک یا حادثه بزرگ بود تا همه گروهها را به حل و فصل اوضاع سیاسی و انتخاب رئیس جمهوری وادار کند، اظهار کرد: برای رسیدن به رئیس جمهوری نیازی به به جنگ داخلی یا خون ریزی نیست.

وی افزود: برای انتخاب رئیس جمهور به خونریزی نیاز نداریم. می توان آن را به صورت مسالمت آمیز حل کرد. برخی از گروهها در داخل نمی خواهند این واقعیت را درک یا باور کنند.

جنلاط افزود: من توجیه برخی از احزاب مسیحی برای امتناع از گفتگو را درک نمی کنم. هیچ جایگزینی برای نشستن بر سر میز مذاکره وجود ندارد.

رهبر حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان ادامه داد: درست است که حزب الله سلیمان فرنجیه را برای ریاست جمهوری انتخاب کرده و به آن پایبند است اما می توان با آن به یک راه حل میانه رسید نه اینکه شمشیر را از رو بست. می توان بر سر نام دیگری با آن گفتگو کرد.

وی تاکید کرد: نه فقط به خاطر انتخاب رئیس جمهور بلکه برای آینده لبنان باید با سیدحسن نصرالله سر میز مذاکره بنشینیم.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    این به هیچ وجه یک انتخاب نیست که برای انتخاب رئیس جمهور لبنان و آینده سیاسی لبنان با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و نماینده حکومت ایران در لبنان بر سر میز مذاکره بنشینید بلکه این یک اجبار است و راه حل دیگری برای شما متصور نیست کما اینکه در سوریه هم ابقاء بشار اسد بر مسند ریاست جمهوری سوریه برای مخالفان اسد یک انتخاب نبود بلکه اجبار و اکراه بود!

  • فتح الله احمدیان
    0

    تا نصرالله باشه،لبنان روی آرامش نخواهد دید.....

  • 🐜
    0

    شیخ حسن مفتخور بزرگترین سد برای پیشرفت لبنان و ایران زمین است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها