کارن مک‌دوگال؛ زن دوم پرونده ترامپ کیست؟

موضوع اصلی پرونده دونالد ترامپ، پرداخت پول به استورمی دانیلز، بازیگر سابق فیلم‌های پورن است، با این حال دادستانی از یک زن دیگر نیز در این مورد نام برده‌ است.

کارن مک‌دوگال؛ زن دوم پرونده ترامپ کیست؟

طبق استناد، از طرف آقای ترامپ پرداختی به «زن ۱» صورت گرفته شده است، که طبق شواهد به نظر می‌رسد فرد مورد نظر کارن مک‌دوگال است.

خانم مک‌دوگال، مدل پیشین مجله پلی‌بوی است و مانند خانم دانیلز گفته است که روابط خارج از ازدواج با آقای ترامپ داشته است.

او گفته مدت این رابطه ۱۰ ماه بوده در حالی که دونالد ترامپ به کل منکر این قضیه است.

خانم مک‌دوگال در گری ایندیانا به دنیا آمده اما دوران کودکی‌اش در میشیگان گذشت، او در اواسط ۲۰ سالگی با حضور در یک مسابقه نمایش مایو، فعالیت به عنوان مدل را تجربه کرد.

او در سال ۱۹۹۸ و پس از این که برنده جایزه «پلی‌میت سال» شد به مجله پلی‌بوی پیوست و بعد هم پس از پاملا اندرسون نفر دوم فهرست «پلی‌میت دهه ۱۹۹۰» شد.

او سپس به عنوان مدل بدن‌سازی شروع به کار کرد و اولین زنی شد که در سال ۱۹۹۹ چهره‌اش روی جلد یک مجله بدن‌سازی مردان رفت. او همچنین در تعداد آگهی بازرگانی نیز ظاهر شد و نقش‌های کوچکی هم در سینما بازی کرد.

سال ۲۰۰۶ مجله نیویورک تایمز گزارش داد که به گفته خانم مک‌دوگال او با آقای ترامپ در عمارت پلی‌بوی در لس‌آنجلس ملاقات کرده است. این عمارت محل اجرای یک قسمت از برنامه «کارآموز» (The Apprentice) بود.

او بعدا گفت آقای ترامپ (که آن موقع متاهل بود): «بلافاصله از من خوشش آمد، به صحبت کردن با من ادامه داد، گفت که چقدر فوق‌العاده هستم و.... »

خانم مک‌دوگال مدعی شده که او و دونالد ترامپ ۱۰ ماه رابطه داشته‌اند و همدیگر را «دست‌کم پنج بار در ماه» می‌دیده‌اند. او به سی‌ان‌ان گفته که رابطه آن‌ها عاشقانه و با رضایت طرفین بوده است.

سال ۲۰۱۶ و هنگام کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، خانم مک‌دوگال قراردادی ۱۵۰ هزار دلاری با روزنامه عامه پسند «نشنال اینکوایرر» بست تا داستانش را به طور اختصاصی برای آن‌ها تعریف کند. طبق این قرارداد او حق نداشت در مورد این رابطه به طور عمومی صحبت کند.

به هر حال آن مطلب هرگز چاپ نشد و خانم مک‌دوگال گفت که او را فریب داده‌اند تا در مورد این رابطه ساکت بماند.

خرید عمدی یک داستان برای دفن آن به نام «بگیر و بکش» شناخته می‌شود و گفته شده که نشنال اینکوایر این کار را برای سرپوش گذاشتن روی داستان‌های منفی در مورد آقای ترامپ انجام داده است.

سال ۲۰۲۱، کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا، که مسئول اجرای قانون تامین مالی مبارزات انتخاباتی است، اعلام کرد که روزنامه اینکوایرر با خریدن حقوق داستان خانم مک‌دوگال و عدم انتشار آن، قوانین انتخابات را نقض کرده است.

به دنبال تحقیقات این کمیسیون مشخص شد مبلغی که هنگام رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ به خانم مک‌دوگال پرداخت شده، فعالیتی غیرقانونی در انتخابات بوده و نشنال اینکوایرر ۱۸۷۵۰۰ دلار جریمه شد.

خانم مک‌دوگال آن طور که در وبسایتش نوشته شده است حالا خودش را به عنوان یک مدل، ستون‌نویس، مدافع حقوق دیگران و سخنگو توصیف می‌کند.

او خودش را مدافع افزایش آگاهی در مورد «بیماری پروتز پستان» می‌داند و می‌گوید که پروتز پستان موجب بیماری‌اش شده است و او پروتزها را در سال ۲۰۱۷ خارج کرده است.

سال ۲۰۱۷ او به صورت علنی از ملانیا، همسر آقای ترامپ عذرخواهی کرد و گفت: «متاسفم، این کاری بود که نمی‌خواهم کسی با من انجام دهد. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که اشتباه کرده‌ام. واقعا متاسفم.»

دونالد ترامپ همواره داشتن رابطه با خانم مک‌دوگال را رد کرده است.

پرونده کنونی دونالد ترامپ فقط در مورد پرداختن حق‌السکوت به استورمی دانیلز است و جزئیات مربوط به ماجرای خانم مک‌دوگال به عنوان پیش‌زمینه‌های این ماجرا در پرونده آمده است.

آقای ترامپ هیچکدام از این اتهامات را قبول ندارد.

 

منبع: بی بی سی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها