حزب الله خطاب به رژیم صهونیستی : بزودی نابود می شوید

حزب الله لبنان در پیامی به زبان عبری خطاب به صهیونیست‌ها آن ها را ضعیف تر از تار عنکبوت خواند و اعلام کرد که بزودی «نابود خواهید شد.»

حزب الله خطاب به رژیم صهونیستی : بزودی نابود می شوید

به نقل از شبکه "آی ۲۴ رژیم صهیونیستی" این پیام ویدیویی که پنجشنبه شب منتشر شده اما اکنون رسانه‌ای می‌شود، در آن اعضای حزب الله لبنان بصورت مسلح و در کنار پرچم لبنان وفلسطین دیده می شوند.

در پس زمینه این ویدئو، گوینده پیام به زبان عبری خطاب به اسرائیل می‌گوید: ماهیت موقت شما از تار عنکبوت ضعیف‌تر است و فلسطین [برای همیشه] به عنوان یک کشور عربی باقی خواهد ماند.

در این پیام خطاب به رژیم صهیونیستی آمده است: مقاومت با تمام قوا و قدرت خود و از جایی که فکرش را نمی‌کنید، در کمین شماست.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان پیشتر در حساب خود در توئیتر نوشته بود: هرچه هم اشغالگران صهیونیست ادامه پیدا کنند، باز در سایه ملت صبور و مجاهدی همچون ملت فلسطین از میان می روند.

این پیام ۲ هفته پس از آن منتشر می شود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۲۶ اسفندماه اذعان کردند که نظریه سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان درخصوص توخالی بودن اسرائیل درحال تحقق است.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد: نصرالله از آنچه در «اسرائیل» می‌گذرد بسیار آسوده است زیرا نظریه خانه عنکبوت در جلو دیدگانش درحال تحقق است.

سید نصرالله در جشن آزادسازی جنوب لبنان از دست دشمن صهیونیستی در ۲۵ می ۲۰۰۰، رژیم اشغالگر را «ضعیف‌تر از حانه عنکبوت» توصیف کرده بود. این توصیف از آن زمان تا به امروز در حافظه صهیونیست‌ها حک شده که رسانه‌های عبری پس از سخنرانی اخیر دبیرکل حزب‌الله در یادبود «رهبران شهید» دوباره آن را یادآور شدند.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نیز ۵ اسفندماه در مقاله‌ای به سخنرانی اواخر بهمن ماه دبیرکل حزب‌الله لبنان در یادبود رهبران شهید پرداخت و این سخنرانی را «خانه عنکبوت ۲» توصیف کرد.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز در واکنش به این سخنان تصریح کرد که این سخنرانی دوباره نظریه خانه عنکبوت جامعه اسرائیل» را احیا کرد.

پیش از این نیز، «شبکه ۱۲» رژیم صهیونیستی در گزارش‌های مفصلی به تحلیل ابعاد و آثار سخنرانی «سید حسن نصرالله»، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان ۱۶فوریه (۲۷ بهمن ماه) پرداخته و نوشته بود:نصرالله از وضعیت داخلی اسرائیل خوشحال بود.

نصرالله ۲۷ بهمن ماه بار دیگر رژیم صهیونیستی را خانه عنکبوت توصیف کرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها