رئیس مجلس:

سپاه پاسداران ضامن امنیت ایران و دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است/ به جمع‌بندی خوبی برای ساماندهی بازار ارز رسیدیم

رئیس مجلس تاکید کرد: نیازمند یک هماهنگی جدی و قوی بین مجلس و دولت برای ساماندهی بازار ارز هستیم.

 سپاه پاسداران ضامن امنیت ایران و دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است/ به جمع‌بندی خوبی برای ساماندهی بازار ارز رسیدیم

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (شنبه- ۶ اسفند) ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن میلاد با برکت امام حسین (ع) و روز پاسدار به ملت شریف ایران اسلامی و پاسداران جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران و ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است.

وی افزود: سپاه پاسداران همواره در حوادث و بلایا از قبیل سیل و زلزله و هر جایی که مردم به کمک نیاز داشته اند نه فقط در قالب یک نیروی نظامی بلکه همچون یک سازمان عظیم اجتماعی بدون فرق قائل شدن میان افراد به یاری آحاد ملت شتافته و بار مشکلات را از روی دوش مردم برداشته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: موفقیت های پاسداران شجاع، مومن و متعهد سپاه عصبانیت دشمنان ایران و دشمنان امت اسلامی را برانگیخته است و مکر و حیله سلطه گران را به خودشان برگردانده است. هر برگه از تاریخ غرور آفرین سپاه پاسداران به خون دلیرمردانی آغشته است که از جان و مال خود در راه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی گذشته اند و خط سرخ مقاومت را زنده نگه داشته اند.

قالیباف افزود: به پاسداران غیور انقلاب اسلامی افتخار می کنیم و قدردان رشادت و ازخودگذشتگی یکایک آنها هستیم.

وی ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن ولادت اسوه ایثار و ادب علمدار دشت کربلا قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز به ملت رشید ایران اسلامی، اظهار کرد: این روز را به عموم جانبازان پاکباز و سرافراز کشورمان و به ویژه نمایندگان جانباز تبریک و تهنیت می گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین برای مجروحین حادثه تلخی که در کرمان برای هلی‌کوپتر وزیر ورزش و همراهانشان پیش آمد، آرزوی سلامتی کرد و گفت: به خانواده برادر مجاهد و جهادی اسماعیل احمدی که از چهره های خدوم، زحمتکش و نام آور عرصه جهادی کشور و رسیدگی به محرومین و محرومیت زدایی در حاشیه تهران و نقاط دوردست استان های محروم کشور بودند و همچنین به همه جهادی های سراسر کشور تسلیت می گویم.

همچنین، قالیباف در آغاز جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: باتوجه به اهمیت مسائل ارزی در کشور که لازمه یک هماهنگی جدی و قوی بین دولت و مجلس برای سامان دادن این بازار است، امروز از  ساعت ۸ صبح تا این لحظه، مجلس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل  بانک مرکزی جلسه غیرعلنی داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: به جمع بندی های خوبی در این جلسه رسیدیم. ان شاءالله با هماهنگی شکل گرفته و اقدامات و حرکت های دولت بر  این مشکل فائق خواهیم آمد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها