جزئیات نشست غیرعلنی مجلس با حضور وزیر خارجه و فرمانده سپاه/ پیغام دادن اروپایی ها به ایران/ علیزاده: سردار سلامی گفت دستمان در میدان جنگ باز است

عضو هیئت رئیسه مجلس جزئیات نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر امور خارجه و فرمانده سپاه پاسداران را تشریح کرد.

جزئیات نشست غیرعلنی مجلس با حضور وزیر خارجه و فرمانده سپاه/ پیغام دادن اروپایی ها به ایران/ علیزاده: سردار سلامی گفت دستمان در میدان جنگ باز است

علیرضا سلیمی با اشاره به جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروز جلسه غیرعلنی مجلس با حضور امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه و سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد.

به گزارش تسنیم وی افزود: در این جلسه وزیر امور خارجه و فرمانده سپاه سخنانی را مطرح کردند و در این نشست تاکید شد که اگر اروپا خطایی نابخشودنی انجام دهد ایران اقدام متقابل به مثل انجام خواهد داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سپاه پاسداران طبق قانون اساسی نهاد رسمی ایران است و اگر این نهاد توسط کشورهای اروپایی یک سازمان تروریستی اعلام شود ایران نیز تمامی نهادهای نظامی اروپا را تروریست اعلام خواهد کرد و از این به بعد هیچ یک از نهادهای نظامی اروپایی در منطقه در امان نخواهند بود و حتی مستشاران آن ها در سفارتخانه های آن ها احساس آرامش نخواهند کرد.

سلیمی تصریح کرد: اروپایی ها پیغام هایی داده اند که قصد چنین اقدامی را ندارند و از ایران درخواست داشتند که ایران نیز اقدام متقابل به مثل انجام ندهد. همچنین آمریکایی ها نیز پیام هایی را به ایران داده اند و درخواست مذاکرات داده اند.

فرمانده سپاه گفت دستمان در میدان جنگ باز است/ وزیر خارجه معتقد بود بخشی از فرماندهی فتنه اخیر را اروپایی‌ها را بر عهده داشتند

به گزارش فارس، علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ نشست غیرعلنی مجلس امروز (یکشنبه دوم بهمن)‌ با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه موضوع اقدام اخیر پارلمان اروپا در رأی دادن به تحریم سپاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فرمانده کل سپاه در این رابطه گفت ما در زمان دوستی دست‌مان برای مودت و دوستی دراز و در زمان جنگ هم دست‌مان برای پاسخ به دشمنان باز است. سردار سلامی همچنین گفت که اگر اتحادیه اروپا در اقدام شیطنت‌آمیز بخواهد علیه سپاه پاسداران صورت دهد و دست به تحریم سپاه بزند پاسخ ما به آن‌ها پشیمان‌کننده خواهد بود.

علیزاده خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین وزیر امور خارجه کشورمان در سخنرانی خود بر این نکته تأکید داشت که در فتنه اخیر بخشی از فرماندهی فتنه را اروپایی‌ها را بر عهده داشتند که من در مذاکره با آنها عواقب این کارشان را به آنها گوشزد کردم. در این جلسه هم فرمانده سپاه و هم وزیر امور خارجه هم نمایندگان مجلس همگی بر این امر تأکید داشتند که اگر اتحادیه اروپا دست به تحریم سپاه بزند باید پاسخی قاطع و پشیمان‌کننده به آنها داده شود.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها