لیدر اغتشاشات اخیر در نجف‌ آباد دستگیر شد

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری لیدر و سه نفر از هدایت‌کنندگان اصلی اغتشاشات اخیر در شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

لیدر اغتشاشات اخیر در نجف‌ آباد دستگیر شد

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی وقوع اغتشاشات اخیر و توهین به مقدسات توسط افراد فریب خورده در نجف‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

در این اطلاعیه آمده است: ماموران پلیس با استفاده از اطلاعات مردمی و اِشراف مجموعه فرماندهی انتظامی نجف‌آباد یکی از لیدر‌های اصلی اغتشاشات اخیر در این شهرستان را شناسایی و دستگیر کردند.

این اطلاعیه حاکیست: در بازرسی از مخفیگاه این فرد، تعداد قابل توجهی ابزارآلات مورد استفاده در اغتشاشات شامل چاشنی‌های دست‌ساز با قدرت صوت و تخریب بالا و همچنین سلاح سرد و وسایل و ابزاری برای مقابله احتمالی با ماموران و مردم کشف شد.

در این اطلاعیه اضافه شده است: همچنین با رصد هوشمندانه ماموران پلیس فتای نجف‌آباد، سه نفر که با انتشار مطالب کذب در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم برای ایجاد ناامنی و آشوب در آن شهرستان می‌کردند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان با قدردانی از همکاری شهروندان با نیرو‌های فراجا در برقراری امنیت جامعه از شهروندان خواست تا هرگونه فعالیت و رفت و آمد‌های مشکوک افراد و اطلاعات لازم در باره اغتشاشگران و مُِحرکان ناامنی در جامعه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و ۱۱۳ حفاظت اطلاعات ارشد فرماندهی انتظامی استان اعلام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها