کشف 106 قبضه سلاح جنگی و شورشی در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان از کشف بیش از ۱۰۶ قبضه سلاح جنگی و شورشی و ۲۴۰۰ عدد شوکر و ۱۷۰۰ عدد افشانه اسپری فلفل از اغتشاشگران در جریان اتفاقات اخیر استان خبر داد.

کشف 106 قبضه سلاح جنگی و شورشی در کردستان

سردار علی‌ آزادی، با بیان اینکه از ابتدای اغتشاشات تاکنون بیش از 106 قبضه سلاح جنگی و شورشی و فشنگ‌های مربوطه از اغتشاشگران توسط پلیس در استان کشف شده است، اظهار داشت: این افراد با استفاده از این سلاح‌ها قصد ایجاد ناامنی و کشتن مردم را داشتند.

وی همچنین از کشف 160 عدد کوکتل مولوتوف، کپسول آتش‌زا و انواع سلاح سرد چاقو، پنجه بوکس و قمه از اغتشاشگران در کردستان خبر داد و افزود: در جریان اتفاقات اخیر 2400 عدد شوکر و 1700 عدد افشانه اسپری فلفل از مخلان امنیت در استان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: پلیس در راستای حفظ نظم و امنیت عمومی، هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار، اراذل و اوباش، اغتشاشگران و قاچاقچیان سلاح را در سراسر استان نخواهد داد و با عاملان ایجاد نا امنی مردم و برهم زنندگان امنیت برخورد شدید خواهیم کرد.

وی گفت: خوشبختانه به واسطه حضور و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه امنیتی و همراهی مردم فهیم نظم و آرامش عمومی در سطح استان برقرار است.

سردار آزادی با بیان اینکه شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند، عنوان کرد: شماره تلفن 197 پلیس نیز آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر همشهریان از عملکرد پلیس است.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • امیرحسین
    8

    فیلم بیعت داعشی هه که حمله کرده بود به حرم توسط داعش منتشر شد خبر فوری بذار می خوام ببینم کامنت ها چیه:/

  • ناشناس
    8

    این بی شرفای اجنوی پرست اگه خود اون داعشی هم زنده بشه بگه ازطرف داعش اومدم باورنمیکنن چون نون حروم کرو کورشون کرده

  • مهسا
    7

    لعنت به هرچی آشوبگر و پست و حقیر که جنایات داعش تو سوریه و عراق و همه جا دیده بعد میاد میگه نه داعش نبوده کار خودشون بوده
    ایشالا به زودی داعش بیاد تیکه تیکه تون کنه اونموقع ببینم چی میخاین بگین!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ساندیس سایبر پرستو

    • 0

      چیزی که من تو عکس میبینم سلاح های خود یگانهای ویژه است که کنار هم گذاشتن و ازش عکس گرفتن...خبر کذب جهت باز کردن دست سرکوبگران برای سرکوب بیشتر

    • بخت النصر
      0

      دروغ رسانه ای بلد نیستید اگر هم بلد باشید دیگر مردم کاملا هشیار شده اند و گول نمی خورند تا چهار حرکت بعدی شما را می دانند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها