کشف ۸۰ قبضه سلاح جنگی در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۸۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز که قرار بود برای ایجاد ناامنی در استان مورد استفاده قرار گیرند، با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی انتظامی استان کشف و ضبط شد.

کشف ۸۰ قبضه سلاح جنگی در آذربایجان غربی

به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی انتظامی استان طی عملیاتی منسجم و با رصد و اشراف اطلاعاتی شبانه روزی موفق شد افرادی که با ورود سلاح قصد ایجاد نا امنی در کشور داشتند، را شناسایی کند.

وی  افزود: با رصد اخبار واصله، بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضائی، در بازرسی از خودروهای متهمان  در مسیر "ارومیه –اشنویه" تعداد 55 قبضه سلاح  و در مسیر  "ارومیه_مهاباد" تعداد 25 قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، با تاکید به اینکه پلیس هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار و قاچاقچیان سلاح را در سراسر استان نخواهد داد، گفت: در این زمینه 4 نفر متهم  دستگیر و از آن‌ها 3 دستگاه خودرو از نوع پژو 206،  سمند و پیکان توقیف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به طور جد با عاملان ایجاد نا امنی مردم در استان برخورد شدید خواهیم کرد، بیان داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    افسوس اتش درخرمن انداخته شد تاخاکسترنشود پایان نمیابد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها