کشف ۵۰۰ قبضه انواع سلاح و مهمات جنگی در اغتشاشات کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با هوشیاری و رصد اطلاعات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان تعداد ۵۰۰ قبضه انواع سلاح و مهمات جنگی قاچاق و غیرمجاز در جریان اغتشاشات اخیر از آشوب‌گران کشف و ضبط شده است.

کشف ۵۰۰ قبضه انواع سلاح و مهمات جنگی در اغتشاشات کرمانشاه

سردار علی‌اکبر جاویدان، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی چند هفته اخیر با تلاش دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی استان مقادیر زیادی سلاح جنگی و مهمات از اغتشاشگران و بر هم زدگان نظم عمومی جامعه کشف و ضبط شده است.

وی با تأکید بر همکاری مردم با دستگاه‌های امنیتی و نظامی، اضافه کرد: با هوشیاری و رصد اطلاعات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان تعداد ۵۰۰ قبضه انواع سلاح و مهمات جنگی قاچاق و غیرمجاز در جریان اغتشاشات اخیر از آشوب‌گران کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: الان با توجه به هدایت‌های که رسانه‌های غربی و استکبار به دعوت بر استفاده از سلاح در اغتشاشات اخیر دارند، متأسفانه در خیلی از جاها بر علیه نیروی امنیتی و مردم استفاده می‌شود.

شهرام کرمی، دادستان کرمانشاه نیز در ادامه به قاچاقچیان سلاح و استفاده‌کنندگان از آن هشدار داد، برخورد شدید و قاطعانه خواهد بود و از هرگونه ارفاقات قانونی محروم خواهند بود.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها