بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جرائم جنایی تهران:

آرنیکا قائم مقامی نه در اغتشاشات بلکه به علت سقوط از بالکن اتاق خواب فوت کرده است

بررسی‌ها نشان می‌دهد ادعای کشته شدن آرنیکا قائم‌ مقامی در اغتشاشات اخیر نیز مانند چندین ادعای قبلی دروغ بوده و مرگ این دختر نوجوان هیچ ارتباطی با حوادث اخیر ندارد.

آرنیکا قائم مقامی نه در اغتشاشات بلکه به علت سقوط از بالکن اتاق خواب فوت کرده است

خبرگزاری میزان نوشت:

در ادامه اخبار جعلی و دروغ از کشته شدن دختران نوجوان در اغتشاشات اخیر، اخیرا تصاویری از دختری نوجوان به نام آرنیکا قائم مقامی، ۱۷ ساله منتشر شده و عده‌ای مدعی شده‌اند وی در جریان تجمعات و توسط ضربات متعدد باتوم کشته شده است.

اما بررسی‌های خبرگزاری میزان نشان می‌دهد این ادعا نیز مانند چندین ادعای قبلی دروغ بوده و مرگ این دختر نوجوان هیچ ارتباطی با حوادث اخیر ندارد.

بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران  در رابط با پرونده فوت آرنیکا قائم مقامی گفت: پدر مرحومه «آرنیکا قائم مقامی» شنبه یکم آبان به کلانتری ۱۰۲ پاسداران مراجعه و اعلام می‌کند فرزندش ۱۰روز پیش از ارتفاع سقوط کرده و روز شنبه فوت کرده است. 

بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران، ادامه داد: در همان روز موضوع با بازپرس قتل یعنی بنده مطرح و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل می‌شود.

حسین پور تصریح کرد: دختر نوجوان ۱۰ روز پس از حادثه، تحت درمان و مراقبت بوده که متاسفانه در نهایت به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه مرحومه آرنیکا قائم مقامی از بالکن اتاق خواب منزل شان در طبقه پنجم به زمین سقوط کرده است، گفت: احتمال هل داده شدن او توسط شخص دیگری وجود ندارد چراکه براساس تحقیقات، متوفی طبق عادت، قبل از خواب در اتاقش را قفل می‌کرده است. 

بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران  گفت: پزشکی قانونی، علت  فوت این مرحومه را سقوط از ارتفاع  اعلام کرده است؛ مرحومه از ناحیه شکم زمین خورده و کبد و طحالش آسیب دیده و همین امر موجب فوتش شده است. 

حسین پور ادامه داد: با این وجود باید منتظر نتایج آزمایشات سم‌شناسی بود. بعد از دریافت نتایج آزمایشات است که می‌توان گفت آیا او قرص و داروی خاصی مصرف کرده بوده یا  سرگیجه احتمالی علت سقوط او بوده است.

وی با تاکید بر  اینکه دستور نمونه برداری از ادرار و خون مرحومه جهت سم شناسی صادر شده است، افزود: متوفی سابقه بیماری قبلی و مصرف دارو هم نداشته است. 

بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران  تصریح کرد: والدین مرحومه ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح وقتی مرحومه در اتاقش را باز نمی‌کند،  دنبال او می‌گردند و پیکر او را در حیاط خانه پیدا می‌کنند.

وی افزود: متوفی در زمان حادثه زنده بوده و با پدر و مادر خود صحبت هم کرده است، سپس او را به بیمارستان منتقل می‌کنند که ۱۰ روز هم در بیمارستان بستری بوده و متاسفانه فوت می‌کند.

حسین پور تصریح کرد: مانند همه پرونده‌های فوت دیگر، دستورات لازم صادر شده و پدر مرحومه برای انجام مراسم تدفین و خاکسپاری اقدام کرده تا اینکه امروز، خبرگزاری‌های معاند اعلام کردند این مرحومه در اغتشاشات و بر اثر ضربات باتوم فوت کرده است. 

وی تاکید کرد: پدر مرحومه پس از شنیدن این خبر کذب به مراجع قضایی مراجعه و از این موضوع شکایت داشته که چه افرادی و چرا این خبر را اعلام کرده‌اند؟ 

حسین پور بیان کرد: خبر فوت مرحومه آرنیکا قائم مقامی در اغتشاشات و بر اثر ضربات باتوم، از مبنا کذب بوده و مشخص نیست با چه هدفی و چگونه چنین دروغ و شایعه سازی‌ ترتیب داده شده است. 

بازپرس قتل تهران درباره اینکه چرا مرحومه «آرنیکا قائم مقامی» را برای مداوا به بیمارستان گلستان ارتش برده‌اند، گفت: در کل کشور اینگونه است که وقتی برای شخصی در منطقه‌ای حادثه‌ای رخ می‌دهد، او را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی می‌برند؛ در این حادثه نیز محل سقوط در نزدیکی بیمارستان ارتش بوده است که طبیعتا این مرحومه را  به آنجا انتقال داده‌اند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 36
  • خودمون
    3

    عجب ،!!!ساختمان چند طبقه بوده ،،،و به پدرش نگفته چرا پرت آب شده به پایین ؟؟؟
    معمولا هر مجروحی که به اورژانس میرود بلافاصله پلیس مستقر گزارش تهیه میکند ،!!!

    نظرات شما -
    • قاتل
      1

      هرکس تو کشتن این دخترای نازنین ایران دخالت داره خدا کنه که به سر خودشو و تمام خانوادش بیاد کو همه کسانی که دفاع میکنن از یه همچنین جانورای قاتلی و دروغ بابتشون میگن. نمیرن زجر بکشن و کور و فلج و به روز گدایی بیافتید ایشاالله. باز روزی هزار بار آرزوی مرگ بکننن قاتلینشون و زجرکش بشن

    • ناشناس
      1

      این روزها پس از شرکت نوجوانان در اعتراضات خیابانی و دبیرستانی اخیر چقدر خودکشی نوجوانان و سقوط آنها از ارتفاع زیاد شده است!!!

    • ناشناس
      1

      روسیاهست اگراین شب مردم کُش بدتادم صبح وطن سینه یاران سرخ است،باتوسرسبزی ازایثارسیه پوشان است ای مسلط دستت ازخون شهیدان سرخ است

    • 1

      درپی اینهمه خون که براین خاک چکید،ننگمان باداین جان،شرممان باداین نان

    • فلغاعت
      1

      چه جالب
      این هم از بلندی افتاده !!!
      امسال چه مد شده نوجوونهای ایران از ارتفاع خودشونو خودجوش میندازن پایین . یا سکته میکنن و بیماری زمینه ای دارن !!!!
      چرا پارسال این اتفاقات رو نداشتیم !؟
      آهااا خواستن هماهنگ با هم ییهویی امسال بمیرن
      خخخخخ

  • ناشناس
    3

    اخه این ها چرا پشت سر اتفاق افتاده ؟؟ اصولا چه دلیلی باعث شد سقوط کند ؟

    نظرات شما -
    • سقوط
      1

      سقوط باعث سقوط است فقط

  • ناشناس
    3

    پرت شده است

    نظرات شما -
    • 1

      مساله اینه که نمی دونیم خودش خودش رو پرت کرده یا داده کسی خودش رو پرت کنه براش!

    • 1

      حالا اینا به کنار خدا کنه اون وادار کردن دختران بازداشتی به خوردن قرص جلوگیری از بارداری از دروغهای رسانه های معاند باشه که زجرآوره واقعا زجر آور!!!

  • رسول
    3

    دروغه دروغ.. دروغ سیستماتیک از خبرنگار دروغگو گرفته تا مامور و مسئول و پدر مادری که توی این حکومت فاسد مجبور به دروغ گفتن میشن

  • امیرحسین پاکذات به نزدیکترین بیمارستان دولتی یعنی آموزشی دانشگاه می‌برند نه بیمارستان ارتش کشتن دختر مارا
    6

    بپاخیز که کشتن دختر مارا اینا دارند نسل دختران مارا نابود می‌کنند خبرفوری بپاخیز فراخوان بده راستی خبر فوری تو کمتر از اینترنشنال مگه هستی اونا فراخوان می‌دهند تو چرا نمیدی کلا ۲۰نفر مخاطب داری

  • سید محسن....
    2

    به کدامین گناه این فرشته هارو میکشید ....
    عوضش امنیت داریم...
    ننگ بر راه و روشی که فرمان کشت و کشتار بده ....
    جمهوری اسلامی=طالبان=داعش

  • سلام ایرانی
    2

    و اصلاح طلبان هنوز در رویاهای مرده گذشته مردگی می کنند!!! و در یبوست فکری بر سر دوراهی تصمیم !!!! و باطن ذات بسیاری هویدا شد.خدای را سپاس.

  • ناشناس
    2

    اگر سقوط عادی بوده چه جور نامش رسید به دست رسانه های معاند؟! اصلا چرا امسال همش دختران جوان تو این فاصله زمانی کم و دقیقا همزمان با اغتشاشات باید از ارتفاع سقوط کنند؟ چرا همزمان با اغتشاشات 98 دختران جوان از ارتفاع سقوط نمی کردند؟ اندکی خلاقیت هم بد نیست!

  • 🐜
    3

    تخت مگه چقدارتفاع داره که یکنفرازتخت بی افته وفوت بشه؟دروغ قرن.

  • ناشناس
    1

    باور کردیم........

  • ناشناس
    22

    در امريكا هم بميرند ،مقصر حكومت اسا

  • ناشناس
    2

    چرا پدر این خانم پس از ۱۰ روز به کلانتری مراجعه کرده، البته اطلاع درستی ندارم که بیمارستان ارتش عموم را هم پذیرش میکند یا نه، از طبقه پنجم پرت شدن و تا ده روز زنده ماندن و صحبت کردن هم چیز عجیبی است.

  • ایران من
    2

    مردم فریب نمیخورن

  • ایران من
    3

    چه جالب همه دارن سقوت میکنن باشه انتقام دور نیست

  • ناشناس
    2

    خویه امروزه همه دختران ما گویی دیوانه شدند و از مشت بام سقوط میکنند و پسر ها در زندان سکته میزنند اصلا نه قتلی رخ داده نه جنایتی شکل گرفته مرگ بر ساندیس خور

  • ناشناس
    1

    چقدر این قصه ها آشناست !!!
    مرگ مرموز مدیر دومین شرکت نفتی بزرگ روسیه
    ماگانف در میان دستکم شش تاجر روسی دیگر است که بیشترشان در بخش انرژی روسیه هستند و در ماه‌های گذشته تحت شرایطی نامتعارف و نامشخص به طور ناگهانی درگذشته‌اند
    مرگ مرموز دومین شرکت نفتی بزرگ روسیه به نقل از خبرگزاری رویترز، دو منبع مطلع اعلام کردند، مدیر دومین تولید کننده بزرگ نفتی روسیه (لوک اویل) پس از سقوط از پنجره یک بیمارستان درگذشت.
    منابع مطلع گزارش‌های رسانه‌های روسی را تایید کردند که این مرد ۶۷ ساله از ارتفاع بلند سقوط کرده و مُرده اما شواهد مربوط به سقوط وی مشخص نیست.

    رسانه خبری دولتی تاس گزارش کرد که این مرگ، یک خودکشی بوده است.
    ماگانف در میان دستکم شش تاجر روسی دیگر است که بیشترشان در بخش انرژی روسیه هستند و در ماه‌های گذشته تحت شرایطی نامتعارف و نامشخص به طور ناگهانی درگذشته‌اند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بله بله! راستی آن پزشک که درگیر متروپل بود هم گویا از یه ساختمانی خودش رو پرت کرده بود!

  • ناشناس
    1

    نمیدونم چرا از 25شهریور نوجوونا یا به علت بیمهری زمینه ای فوت میکنن یا از بالکن سقوط میکنند جالبه نه

  • محمود
    1

    این روزها خیلی بر اثر سقوط گازگرفتگی سگ بیماری می میرند.مردم را مثل خودتون فرض کردید.

  • ناشناس
    1

    والله فامیل داریم ۲۳ سالش بود از طبقه چهارم دوماه پیش خودشو پرت کرده بود به خاطر اختلاف پدر ومادر فورا فوت شد چطور این دختر از طبقه پنجم خودشو پرت کرده زنده مانده تا با پدر ومادر حرف بزنه بعد بردنش بیمارستان عجب القریبه در ضمن خودکشی مد شده چون نامعلوم ترین زندگی رو برای جوانان رقم زدن الهی جوانان و نوه هایشان به این بلاها گرفتار شن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      باز خدا رو شکر اونقدر زنده مونده که تونسته با پدر و مادرش هم حرف بزنه داغ اون یکی که میگن حتی تو بیمارستان هم پدر و مادرش نشد که بهش برسند رو کجای دلمون بگذاریم و فقط فقط فقط خدا خدا می کنم این که میگن اون یکی حتی دچار خونریزی مقعدی شده بوده هم شایعه باشه و گرنه وامصیبتا!!!

  • رضا
    0

    صبح والدین دنبال دختر که درب اتاقش قفل هست میگردند!
    توی حیاط پیدا میشه!
    هنوز حرف میزنه!
    چرا وقتی پرت شده داد نزده ولی حرف زده!
    حرف زده ولی معلوم نیست چرا پرت شده!
    از طبقه پنجم پرت شده ولی از ناحیه شکم صدمه دیده!
    خدایا به اینها دروغ یاد بده اونم بلد نیستند

  • ناشناس
    1

    اگه با این سرعت خودکشی سگ گزیدگی از پشت بام افتادگی مشروب غیر اساندارد خوری وبقیه گزافه هایی که مسولین میگن پیش بریم تا 6-7 ماه دیگه مملکت از زیر بیست سال خالی میشه البته غیر از مالندگان .

  • ناشناس
    1

    گذشت زمان و برملا شدن واقعیت مشخص خواهد کرد چه کسی دروغ می گوید و روسیاهی به ذغال می ماند!

  • ناشناس
    2

    خدایا افعی ها را نابود کن

  • مهرداد سربندی
    1

    نه بابا . بعید می‌دونم تو خواب راه رفته باشه. احتمالا او را هم سگهای پدر سگ گاز گرفتن .منتهی سگ زیر بار نمیره

  • محمود
    1

    یه مدتیه آمار سقوط از بلندی و خودکشی و سگ گازگرفتگی خیلی زیاد شده مسئولین رسیدگی کنن لطفا

  • داریوش اقبالی
    1

    شرمت باد ای دستی که بد بودی بدتر کردی هم بغض معصومت را نشکفته پرپر کردی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها