درگیری در هنرستان صدر در خیابان سلسبیل تهران/ وزارت آموزش و پرورش: دانش آموزی فوت نشده است/ پلیس: درگیری بین اراذل و اوباش بوده است

خبری مبنی بر وقوع درگیری در هنرستانی در خیابان سلسلبیل تهران درشبکه‌های اجتماعی منتشر شد که پس از بررسی‌ها مشخص گردید، درگیری‌ای رخ نداده است و پلیس با گفت‌وگو جمعیت را متفرق کرده است.

درگیری در هنرستان صدر در خیابان سلسبیل تهران/ وزارت آموزش و پرورش: دانش آموزی فوت نشده است/ پلیس: درگیری بین اراذل و اوباش بوده است

دقایقی پیش خبری مبنی بر کشته شدن یک دانش‌آموز دخترانه در هنرستان صدر واقع در خیابان سلسبیل تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. در این خبر آمده بود که پلیس به این مدرسه ورود کرده و یکی از دانش آموزان در درگیری کشته شده است.

پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی از آن است که دقایقی قبل تجمعی در جلوی یکی از مدارس دخترانه در محله سلسبیل تهران شکل می‌گیرد و افراد اقدام به شعار دادن می‌کنند؛ کمی بعد مأموران پلیس با هدف ایجاد نظم و امنیت به این نقطه اعزام می‌شوند و با گفت‌وگو تجمع کنندگان را متفرق می‌کنند.

گفتنی است که مأموران یگان ویژه به این مدرسه وارد نشدند و تنها برخی از مأموران برای صحبت با والدین به داخل مدرسه رفتند و هیچ دانش آموزی کشته نشده است و مطالبی که در این مورد در فضای مجازی منتشر می‌شود کذب است.

بر اساس این خبر هم اکنون این محله در آرامش است و هیچ مشکل ترافیکی و یا امنیتی ندارد.

وزارت آموزش و پرورش:دانش‌آموزی در ماجرای امروز هنرستانی در تهران فوت نکرده است

علی تیرگیر معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره اتفاق امروز هنرستان دخترانه صدر تهران به تسنیم اظهار کرد: امروز به دلیل داشتن موبایل توسط برخی دانش آموزان و تاکید مدیر مدرسه برای بازرسی، درگیری میان تعدادی از دانش آموزان و والدین با مدیر مدرسه اتفاق افتاد (بیشتر بخوانید).

توضیح پلیس پایتخت درباره ماجرای رخ داده در یک هنرستان دخترانه

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره ماجرای رخ داده در مجاورت یک هنرستان رخ داده در خیابان کارون توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، درپی انتشار تصاویری از مجاورت یک هنرستان دخترانه در فضای مجازی، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:« بعدازظهر امروز و درپی اعلام وقوع یک مورد درگیری در مجاورت یک هنرستان دخترانه در خیابان کارون، عوامل کلانتری و ماموران پلیس در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قراردادند که در جریان آن مشخص شد که درگیری میان تعدادی از اراذل و اوباش رخ داده است.»

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به اینکه «این درگیری که در مجاورت یک هنرستان دخترانه رخ داده بود، منجر به نگرانی تعدادی و والدین و دانش‌آموزان شده بود.» آمده است: «عوامل درگیری از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. همچنین شایعات منتشر شده در فضای مجازی به هیچ عنوان مورد تایید نیست.»

ماجرای درگیری در «هنرستان صدر» تهران چه بود؟

تابناک نوشت:ساعاتی پیش خبری در شبکه‌های اجتماعی مخابره شد که حکایت از درگیری و بروز تنش در مدرسه‌ای دخترانه در تهران داشت؛ هنرستان دخترانه شهید صدر در تقاطع خیابون‌های کارون و مرتضوی در محله سلسبیل.

این رویداد خیلی زود به بروز تنش‌هایی در سطح محله منجر شد به ویژه آنکه خبر می‌رسید یکی از دانش آموزان این مدرسه در درگیری‌ها جان باخته است. درگیری‌هایی که گفته می‌شود شروع آن از مجادله مدیر و دانش آموزان برای توقیف تلفن همراه یکی از دانش آموزان بوده است، هرچند در بازار داغ شایعات، از درگیری پلیس و دانش آموزان هم سخن به میان آمده است.

تصاویری از حضور یک آمبولانس در مدرسه هم مخابره شد، آمبولانسی که با حضور در این مدرسه، دو دانش آموز را به بیمارستان لقمان حکیم منتقل کرد؛ دانش آموزی که گفته می‌شد در درگیری با مدیر بر زمین افتاده و شایعه مرگش منتشر شده بود و دانش آموز دیگری که بعدتر از حال رفته است.

این دانش آموزان بعد از مراقبت‌های لازم در اورژانس بیمارستان، ترخیص شدند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 97
  • ناشناس
    2

    کاملاً متوجه شدیم
    خدایا موردبعدی راجب کشت وکشتار وبزن بکش نباشه؟!!!

    نظرات شما -
    • ملت همیشه فریب خور
      78

      احتمالا تا چندین مدت همین اوضاع دستور کار مسئولان باشد . این پروژه اتاق فکر است که از قبل برنامه ریزی شده بود تا با اعتراضات فیک و مهندسی شده به حجاب و پوشش و آزادی ملت و جنبش زنانه و هشتک بازی فریب بخورند و تا مدتی سرکار باشند. و تازه با این کارهای مبتذل و مسخره فکر کنند دارند با حکومت مبارزه می کنند. هم انرژی و خشم ملت تخلیه شود و هم اصل موضوع یعنی تورم و گرسنگی و بیکاری میلیون ها نفر و اختلاس ها و رانت و پارتی بازی و بی عدالتی ها و... فراموش شود. الان دیگه مثل سابق حاشیه سازی هنربنده و فوتبالیست ها و سلبرتی ها نمی تونه مثل اذهان عمومی مشغول کند چه چیزی بهتر از زن و رابطه با جنس مخالف و بغل کردن و... که از دانشجوی نخبه تا آدم های معمولی همه رو جذب می کند.

    • امیر ب ملت همیشه فریب خور
      17

      از طرف ملت حرف نزن ملت سال ۵۷ فریب خوردن ما دیگه فریب نمیخوریم جیره خور آخرشه خوب بخور

    • ناشناس
      55

      از اولش هم این جریان فوت اون خانم و جنجال های بیش از حد تصور بعدش مشکوک بود. همش پروژه امنیتی و اطلاعاتی است و بازم ی عده تو دام افتادند.

    • ناشناس
      40

      اتفاقا ی مو گندیده نسل 1357 می ارزد به کل هیکل " جنبش پتیارگان " بعد مگر همین شماها نبودید سال 1376 گول خاتمی خوردید مگر سال 1388 گول مچ بند سبز نخوردید. 1392 گول مچ بند بنفش نخوردید. 1394 گول
      " تکرار " رو نخوردید. 1396 گول روحانی و مانتو جلو باز رو نخوردید....مگر شما نبودید گول منفجر کردن ساختن پلاسکو و حمله مثلا تروریستی به مجلس و سیلاب ساختگی 1398 و پیدا شدن مومیایی کذایی رضاخان و فروریختن متروپل و بازی های معصومه قمیکلا و سیروس پالانی و زهرا شهرکی انترآشغال رو نخوردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس
      1

      تنها چاره کار برای اعتراضات مسالمت آمیز و جلوگیری از خشونت و کشتار مأموران امنیتی رژیم، اعتصابات سراسری و عمومی دانش آموزان و معلمین، دانشجویان و اساتید و اعتصابات کارگری و کارفرمایی و کارمندی است.

    • به ناشناس :
      6

      اتفاقا جنبش پتیارگان دست ساز و تربیت شده این نظام هستن و جنبش ۵۷دست ساز شاه.
      حالا بگو ببینم کدومو قبول دارید ؟شاه تربیتش درست بود یا شماها بلد نبودید مردمو تربیت کنید که جامعه به فساد کشیده شده به قول شما؟
      این پتیارگان خواهر و مادر و ناموسی هستند که از شما جدا نیستن و ناموستون هستن،شما دیکتاتور زاده ها با لقمه کله گربه ای از پول حروم رشد کردید،این حرف زدن برازنده شما مزدورهاست،کسانی که سیری ناپذیرند و هنوزم هرساله برای خوردن یه ساندیس کف خیابون حنجره جر میدید و دنیا رو لعنت میکنید با مشت گره کرده،امسالم کارتون در اومده،باید اسراییل و اوکراین و المان و امریکا و انگلیس و...رو فحش بدید
      بنظرم بگید :
      مرگ بر کل جهان،به جز عراق و لبنان😐✊
      خودتونو راحت کنید:)

    • فرشید
      2

      مردم‌چجوری جرات میکنن میذارن بچه هاشون برن مدرسه؟از ترس این مزدورها من بچه هامو نمیذارم امسال برن مدرسه.همه باید همین کارو میکردن،جون بچمو از سر راه نیاوردم که یه مامور جونشو بگیره
      چرا میذارید برن مدرسه،که بزور ببرنشون تظاهرات؟

  • پیمان
    15

    بکشید تا حس خونخواری شما ارضاع شود و بعدش بگویید خبری نیست و همه چیز گل و بلبل هست

  • رابی
    15

    این روزها چقدر خبر بد از دانشجویان و دانش آموزان می شنویم.خداوند فرزندان ایران را از شر شیاطین آخوندی حفظ نماید.

  • ناشناس
    136

    والدین بی درو پیکر همین می شود فرزندان بدتر از خود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      شما با در و پیکر
      با درب ضد سرقت

    • ناشناس
      1

      به همه مردم مثل شما جیره و پول و امکانات نمی دهند . شما هم فکر بابت چی این ها بهتون میدهند و چه چیزی رو به جاش فروختی ؟

    • مسعود
      0

      معمولا هر چی در و پیکر داشته باشه ، اسم داره ناشناس ، فکر کنم به مدرک پیکر شناسیت افتخار میکنی ، یا جگر گوشه نداری ،یا بیماری ، حرف نزنی نمیگن لالی

    • ناشناس
      0

      شما مواظب بچه های خودت باش

    • ناشناس
      1

      بی درو پیکر ساندیس خور جیره اخرته خوب کوفت کن

    • گ...
      0

      تو هم قاتل و عاطل و باطلی افتخار کن به قاتل بودن خودت

  • ناشناس
    5

    لطفا خبر را كامل منتشر كنيد!اينكه قبل از تجمع والدين درون مدرسه چه اتفاقي افتاده؟!ومسولين مدرسه چكار كردند كه باعث تجمع والدين شده است!لطفا سعي كنيد خبر را بي طرفانه منعكس نماييد

    نظرات شما -
    • 5

      مدیران مدارس عمدتا ادمایی بی هویت ، بیمار، چاپلوس و عوضی و آدم فروش هستند

    • 2

      اقتدار اقایان را در مدارس و بعدا مهد کودکها خواهید دید یک مشت روانی عقده ای

    • ناشناس
      2

      از کاپیتان شهبازی دعوت کنید تا در این خصوص هم نظر بده

  • ناشناس
    7

    شرم نمی کنید برای مدرسه دخترانه یگانهای ویژه گسیل می کنید؟

    نظرات شما -
    • بسیجی
      1

      چرا شرم کنیم؟!
      شما میخواهید اسلام در خطر بیفتد و کشور تجزیه شود و شیاطین امریکا و اسراییل بیایند ؟درست است مردم به گدایی افتادند و نون ندارن بخورن و نونم کوپنی کردیم ولی بجاش امنیت داریم
      دوس داشتید مثل امریکایی ها آزاد بودید ولی امنیت نداشتید؟یا مثل سوییس و سوئد و هلند؟
      معلومه که نه!!!هیچجا ایران نمیشه،چون امنیت داریم

      مرگ بر اسراییل😐✊
      درود بر کرانه باختری😐✊😐✊
      مرگ بر کل جهان هستی😐✊
      همه جهان خرن فقط ما خوبیم😐✊

  • 4

    نیروهای امنیتی زده اند به سیم آ خر؟ اعتراض چند نوجوان در مدرسه قشون کشی نظامی لازم دارد؟ آن مدیر بی کفایت مدرسه که شعور مدیریت که هیچ، وجدان و انسانیت هم ندارد را باید انداخت در زباله دانی.

  • نازنین
    3

    دولت فقط فیلترینگ و جمع کنه دیگه نباید تنش بلرزه برای یک تجمع و یک دعوا گره ایی مه با ذست میشه باز کرد با دندون چرا

  • ناشناس
    64

    وقتی تعلیم همراه باتزکیه وپروش نباشدبهترازاین نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بله نتیجش می شه یه سری چماق و باطوم بدست و لباس شخصی که مثل یه گله گرگ زنی یا دختری یا کودکی را محاصره و ضرب و شتم می کنند

    • مینا
      0

      تعلیم بدون تزکیه و پرورش نتیجه اش هرچی بشه بهتره از تعلیمی که شماها دیدید وخودتون رو تنها رستگاران عالم میدونید و همه مردم جهان رو اهل جهنم میدونید.. تعلیم انسانیت شرافت عدالت چیزیه که شماها ندیدید. و بجای اینها تعلیم دیدید نون به نرخ روز برخوردید ونونتون رو تو خون مردم ایران بزنید و بخورید.. بدون تفکر راجع به حق و حقوق هموطنتون به اونها بی احترامی کنید و بابت کامنتهاتون پول بگیرید

  • خیزران
    3

    این قصه پایانش طولانیه آتیش زیرخاکستر شده...

  • آزادی
    7

    مدارس هم امن نیست چند وقت دیگه به مهد کودک ها هم یورش میبرن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      میگن رییس اشوبگرا یه بچه مهد کودکیه که در ازای دریافت مصرف یک سال چیپس وپفک داره جاسوسی و خدمت به بیگانگان می کنه ! میگن اعتراف هم کرده ! اما چون هنوز کلمات رو خوب ادا نمی کنه وگذاشتن مترجم روی تصویر می تونه شایبه دروغگویی برای صدا وسیما درست کنه، مسولا ترجیح می دن از پخش اعترافاتش صرف نظر کنن فعلا حواله ش دادن به پل صراط !شاید از روی پل بیفته شاید نیفته !

    • گندشوئ درآوردن
      10

      مسیح علینژاد
      داره به دخترها پول و دلار میده که بی حجاب بیان بیرون و شعار بدهند
      همه چی از گور اون دختره تو آمریکا بلند میشه
      بااااااااااور کن

  • ناشناس
    6

    مدیر دبیرستان پسرم دارای دو بادیگارد می باشد که هرروز هنگام ورود دانش اموزان ،در کنار این گولاخها ی محافظ برای دانش اموزان عرض اندام میکند .
    شرم اور و نفرت بر انگیز

    نظرات شما -
    • 1

      لابد خر بزرگیه ! واسه خودش !نشنیدیم مدیر مدرسه محافط داشته باشه ! معلم اگه معلم باشه بچه ها عاشق ومحافظش میشن ! بزرگترین خیانت حاکمیت طی سالهای اخیردر منگنه قرار دادن معلمان ازاده وبه کارگیری معلمان دستمال کش ومدیران بی عرضه وچاپلوس است !

  • ناشناس
    8

    همان بلایی که حاکمان ما بر سر شاه دراوردند خداوند همان را در کاسه خودشان گذاشته است زمان شاه هیچ اشکالی نداشت جز جمع شدن فحشا و منکرات و لازم نبود کل خانه را خراب کرد برای ساختن خانه دیگر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      خدار رو شکر الان دیگه فحشا و فساد نیست

    • 4

      خدا رو شکر جمهوری اسلامی دو تا سور به زمان پهلوی زده، جوری که همه به پهلوی میگن روحت شاد!

  • ناشناس
    0

    شک نکن ،اگر دروغ نگویند

  • ناشناس
    2

    باز اغتشاشگر و ارازل و اوباش و و و ؟؟!!!

  • رضا
    20

    دیگه شورشو در اوردن ،بچه بازی بسه

  • ازادی
    6

    نترسید اصل خبر را درست بگویید نود درصد مردم ماهواره میبینند پلیس با گاز اشک اور و گلوله ساچمه ای نتوانسته مردم را متفرق کند امبولانس دختر بچه را کجا برد ؟

  • ناشناس
    2

    توپ تانک هم میبردن یعنی کسی نباید اعتراض کنه !!

  • ناشناس
    1

    بک نفر بیگناه کشته شد مملکت بهم ریخت ، حماقت مطلقه که این اشتباه را در جای دیگر تکرار کنید جماعت کم عقل بی مغز را از تصمیمگیریها دور کنید از ما گفتن

    نظرات شما -
    • 4

      داداش هزاران نفر کشته میشن شما خبر نداری! زیاد به فکر مملکت نباش، تو سراشیبی سقوطه

  • ناشناس
    0

    عجب

  • ناشناس
    5

    مدارس شده قتلگاه

  • محمودی
    2

    اینکه دیگه مختلط نبوده . ازاین ببعد هرکی بخاد بچه شو بفرسته مدرسه باید آدرس کلانتری محل رو هم داشته باشه

  • ناشناس
    1

    در مورد اون آمبولانس هم که عکسش مشخص هست چه توضیحی دارید؟

    نظرات شما -
    • وداد
      1

      داداش این آمبولانس نیست . خودرو یگان ویژه اخیرا عوض شده

  • سرباز کوروش
    3

    به برکت حکومت بزدلی که از اینترنت مث چی می‌ترسه، ما که این خبر و نشنیده بودیم ولی یه وقتایی طرز خبر رسانی شما دقیقا مثل صدا سیمای حکومت آخوندی میشه، تازه با پیگیری های خبرنگارتون شده این،،،

  • زهرایی
    1

    جالبه کلا هر اعتراضی کار اراذل و اوباشه.

  • علیدانا
    18

    اینا بچه هستن..‌ سنی ندارن... بد و خوبشون رو هنوز تشخیص نمیدن... خانواده ها کلا بچه تربیت نمیکنن... هیچ چهار چوبی ندارن... مدیریتی... حد و حدودی... اخرشم اینجور نه یجور دیگه خلاصه ممکنه بچه دچار دردسر بشه بعد معترض میشن... خب بچه تربیت میخواد... ولش کنی همه جوره در خطره... بعضی بچه ها حتی حرف زدنشونم بلد نیستن... و بی انضباطن... حد و حدود ندارن...

    نظرات شما -
    • 1

      من معلمم تحلیلهای این بچه ها از هیات وزیران شما اگاهانه تر ودقیق تر است ! اتفاقا نفهم کسانی هستند که انها رانمی فهمند !سن نوجوانی سن هویت یابی واسقلال خواهی واعاز شکل گیری شخصیت فردی است. بنا بر روایات اسلامی بچه ها در این سن باید طرف مشورت قرارگیرند پس ظرفیتهای ارزشمندی برای درک دارند و باید به شخصیت انها احترام گذاشت !

  • ص.و
    30

    تو مدارس دوربین هست... مشخص میشه... دانش آموز گاهی مشکلات هورمونی داره دنبال مسایل عاطفیه... هیجانات بلوغ داره... و حتی چند سال پیش دختری بخاطر مسایل ناموسی و طرد شدن از کسی که فکر میکرد عاشقشه خودکشی کرد تک فرزند بود و فوت شد... خب مگه چنین بچه ای میتونه چهارچوب آموزشی رو تحمل کنه؟؟؟... ما بلوغ زودرس داریم... فرق دارن الان بچه ها با دهه ۶۰ و حتی ۷۰...

    نظرات شما -
    • 1

      خیلی بی وجدان و بی شرف هستی که اعتراض به حق مردم را به کجا ها که کج می کنی،خودت نفهم هستی،دیگران مثل خودت نیستند

    • ناشناس
      0

      خیلی بدبخت و کج فهمی

  • امیر
    2

    هر مدیری(مدیر دانشگاه، مدرسه، مدیر استانی، مدیر کشوری) میخواهد زیر مجموعه خودش را با هر ابزاری که شده ساکت کنه و متاسفانه این خفقان در مدارس بیشتر شده، چه اشکالی داره همین کرسی های نیم بند آزاد اندیشی را در مدارس برگزار کنید، نمیشه با سرکوب و... کار را پیش برد، متاسفانه مدیران ما درک دقیقی از این اوضاع ندارند، فقط می‌گویند ساکت باشید، حرف نزنید و ....
    من به عنوان یک معلم که چند سالی هست با دانش آموزان سروکار دارم، معتقدم باید به این دانش آموزان فضا برای حرف زدن داد، حالا چه اشکالی داره حتی بر علیه سیستم هم شعار بدهند، حماقت هست اگه فکر کنید تمامی این دانش آموزان و یا دانشجو ها همگی باید طرفدار سیاست های حاکمیت باشند.

  • ناشناس
    41

    واقعا اون فردی که با تحریک و شایعات سعودی نشانال بیرون میاد و تهیج و اغتشاس ایجاد می کنه. چه جوابی برای وجدان خود دارد؟

    نظرات شما -
    • 1

      با شایعات رو نمی دونم !اما بادیدن واقعیات جامعه پر ازفقر وفساد وتبیعض واختلاس ورانت وظلم یاد این سخن ابوذر می افتم که گفت تعجب می کنم از کسی که نانی در خانه ندارد وبا شمشیر بر جامعه خروج نمی کند ! باید از سکوت خفت اور وننگین بر ظلم وستم وخیانت حاکمان وجدانها بدرد اید .

    • ناشناس
      0

      احتیاجی به این شبکه ها ندارن مردم و جوانان چهلو دوسال ات دارن با چشم میببنند چه به روز مردم و زندگی مردم دارید در میارن مردم عقل دارن چشم دارن زندگی مردم را سیاه کردین دیکه مردم زیره بار زور کردن کلفتی زندگی سیاه فقر نخواهند رفت شک نکنید مردم بیدار شدن

  • محمد رضا.م
    12

    اینا بچه ان درست تر اینه که خشونت رفتاری نداشته باشید... برنامه و طرح مفید بذارید... الان اگه برنامه زیارتی سیاحتی بذاره آموزش پرورش بیشتر جواب میده تا خشونت...

  • ناشناس
    36

    انوقت که دخترها با لباس کامل میرفتن مدرسه از دست ولگردهای خیابان امنیت نداشتن حالا که بعضی هاشون روسری برمیدارن دیگه نبایدپدرمادرها انتظار امنیت داشته باشن

    نظرات شما -
    • امیر ب ناشناس
      3

      جناب ناشناس دیگه شورشو دراوردی جیره خوار دولت

    • 1

      ممنون اون وقت هم لابد ماموران امنیتی خواب تشریف داشتن ! که با وجود لباس مناسب ارذل مزاحمشون می شدن ! الان این تاکتیکیه لابد که به دخترهاحمله کنید بگین به خاطر بی حجابشون بوده نه حضرت !
      به خاطر نابودی فرهنگ واخلاق در این۴۴ ساله خیالت تخت حتی خانمهای چادری هم به برکت فرهنگ مترقی !!متلک می شنوند ومزاحمت می بینند !

    • ناشناس
      0

      چطور مگه دستور جدیدی بهتون دادن مسئولین شطان صفت از قرار گاه مدیریت اعتراضات برای برخورد با دانش اموزان در خیابان و مدارس که دانش اموزان رو تهدید میکنید

  • ما
    1

    اینقدر دروغ و متناقض در یک خبر ، !!!دیگه حدس و گمان هم نمی خواهد ،،فردا صبح اعلام میشود یک نفر دیگه از چند طبقه ی نیمه کار خودش را پرستش کردند پایین !!!

  • ناشناس
    2

    چیز تازه ای نیست. قبلا هم سردار و هم مموتی گفته بودند که برای سرکوب از اراذل اوباش استفاده می کنید

  • مریم
    1

    اين اتفاق در محله ما افتاده ...خجالت نمی کشید دروغ می گید .مدیر مدرسه بچه ها رو لخت کرده بود که گوشی هاشونو پیدا کنه و یکی شونو هول داده بود .خودتون رو بزارید جای مادر و پدر اون بچه ؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    1

    الحمدلله که بخیر گدشت،اما یک خورده عجیب نیست،چرا اینقدر اراذل و اوباش فعال داریم .

  • ناشناس
    1

    چوپان های دروغگو!!

  • مرتضی
    1

    این دانش اموزان در سیستم اموزش و پروش جمهوری اسلامی رشد کرده اند اگر الان یگان ویژه لازم دارند پس سیستم اموزشی در این سالها کاملا معویب بوده امثال همین مدیران مدرسه باعثش هستند اینقدر خشن برخورد نکنید بعدها طاوان سختی خوهاد داشت

  • ناشناس
    1

    همش روایت حکومت دروغ است،یعنی تو دو ماه گذشته پلیس یک نفر را هم نکشته؟؟؟تمام مردم و دنیا دروغ می گویند الا شما؟؟؟یگان ویژه در مدرسه چه غلطی می کند؟؟؟چرا شهر را در دست سارقان رها کرده و چسبیده به سرکوب اعتراض شرعی ،قانونی و به حق مردم؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هه مردم میکن دنیا دروغ میکن فقط شماه ظلمها راست میکید حنای شماها رنگی دیکه برای مردم و دنیا ندارد خسته نکنید خودتان را آخرتان است

  • ناشناس
    1

    مموتی چرا ساکت شده؟ نمی بینه؟ یا عینک دودی گذاشته رو چشمش

  • ناشناس
    17

    خفه شید بابا هرروز یه شایعه و یه اغتشاش و یه درگیری جدید درست میکنید

  • ز . ق
    16

    جای گوشی موبایل و ارایش توی مدرسه نیست من درک نمی کنم چه بلایی سر نظام اموزشی اومد ؟ به کجا رسیدیم ؟ افرین به اون مدیر

    نظرات شما -
    • 0

      خودتو به خواب نزن، من دانش آموز ۴۰ سال پیش هستم، همون موقع هم بچه‌ها لوازم آرایشی میاوردن مدرسه

    • ناشناس
      0

      موقعی که مبنا کسب درامد بود که دولت تند تند سیم کارت می فروخت !

  • ناشناس
    1

    از اولین روز این ماجراها تا این لحظه همه چی خداراشکر تحت کنترل بوده و هیچ اتفاقی نیفتاده و همه چی شایعه دژمن است. 😁😂

  • ناشناس
    0

    به قول امام ،بكشيد مارا، ملت ما بيدارتر ميشوند

  • عادل
    1

    خوب اگر کذب بود این دانش اموزان در بیمارستان چکار میکردن خلاصه این نظام بادروغ ساخته شده

  • 0

    توحش در این کشور بیداد میکنه لعنت بهتون

  • ناشناس
    1

    همش بخاطر اختلاس میلیاردی که بین سران تقسیم شده پنهان بودن آن و ۷میلیارد دلار که باید وارد بازار میشد حتما به سیدحسن وتقسیم اون ویه مقداری جلو مردم که حرف نزنن موضوع حجاب رو جلو آوردن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مرک بر حسن نصراله که مردم و جوانان به خونش تشنه هستند نوبت اون هم خواهد رسید

  • 1

    کشوری یواش یواش سران ومسئولان نظامی شدن مثل کره شمالی بیشتر از اینا نباید توقع داست

  • حمید
    1

    من به جای والدین این بچه ها بودم نمی گذاشتم بچه ها مدرسه برن تا مدید عوض بشه مدیری که به نیروی انتظامی زنگ بزنه لباس شخصی بیاد بره ...... خدمت کنه بهتره

  • ناشناس
    1

    گزارش شما چقد با فیلمهای پخش شده تضاد داره؟ پلیس مگه بلده گفتگو هم بکنه؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این تضاد با توجه به اینکه اینها نمی تونن راست بگن و فیلم نمی تونه دروغ بگه حل می شه.

    • 0

      برای اینا موبایل و اینترنت از توپ و تانک خطرناکتره چون چهره واقعی شون رو به همه نشون میده

  • ناشناس
    0

    اين مسولين خجالت نميكشن اين همه دروغ ميگن اينترنت پر از فيلم هاي هنرستان صدر

  • سید
    3

    طبق معمول امریکا باید تلفاتی بوجود بیاورد

    پس لازمه این بود در گیری ساختگی در کنار مدرسه بوجود بیاورد
    عده ابی ارازل در انجا دعوا سلختگی ایجاد کرذند. این روش امریکا است

  • مهدی
    1

    این هم نقشه دشمن بوده؟ پس چرا ضداطلاعات کاری براش نکرده؟

  • ناشناس
    0

    همین که خبر می زنید یعنی خبری هست حالا مهم نیست که چقدر راست میگین ما خودمون تله پاتی میدونیم یعنی چهل سال تجربه این تله پاتی ها رو ثابت کرده است

  • ناشناس
    0

    فقط اعتصابات سراسری کارگران وکارمندان همه چیز را حل می کند این حرکت ها اثرزیادی ندارد

    نظرات شما -
    • فرزاد
      0

      بهترین کار اینه بچه ها رو نفرستن مدرسه،از هر کاری بهتره
      حالا یه سال درس نخونه بچه بهتره تا بره و جونشو بگیرن.باید با یه تیر چند نشون زد.اینجوری همه دنیا به ایران میتازن و میفهمن مردم از ترس مامپرا بچه هاشون‌ نمیفرستن مدرسه
      اصلا نیازی به اعاصاب هم نیست،فقط نرفتن مدرسه راه حله تا بهونه ای بدن دست مردم مجدد

  • مریم
    0

    از نشانه های آخرالزمان
    زیاد شدن مرگ جوانان هست

  • پلیس
    0

    بله از طرف پلیس هیچ کس مسئول نیست و هرجا هراتفاقی بیفتد می اندازیم گردن اراذل و اوباشی که وجود خارجی ندارند
    بنده و کل مخالفان مردم حدس میزنیم که کار کاره خرزو خان باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها