یک هیئت اسرائیلی با موضوع ایران راهی آمریکا می‌شود

یک هیئت صهیونیستی دیگر با پرونده ایران و با هدف مذاکرات راهبردی عازم آمریکا می‌شود.

یک هیئت اسرائیلی با موضوع ایران راهی آمریکا می‌شود

 وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌های این رژیم قرار گرفت تاکید کرد: مسئولین عالیرتبه اسرائیلی و آمریکایی قرار است طی چند روز آینده آخرین تحولات جهانی و منطقه‌ای از جمله تهدیدهای رو به افزایش ایران را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

براساس این بیانیه، این مذاکرات در چارچوب گفتگوی راهبردی که در ایالات متحده برگزاری می‌شود، صورت بپذیرد.

هیئت رژیم صهیونیستی به ریاست مدیر کل وزارت جنگ این رژیم عازم ایالات متحده می‌شود و این مقام صهیونیست قرار است در این سفر با مسولین عالی رتبه سیاسی و نظامی در کاخ سفید، وزارت خارجه و پنتاگون دیدار و گفتگو کند.

قرار است در گفتگوی راهبردی بین دو طرف، تحولات جهانی و منطقه‌ای و نتایج آن، تهدیدهای رو به افزایش ایران، چالش‌های مشترک بین اسرائیل و ایالات متحده برای افزایش برتری نظامی اسرائیل مورد بحث و بررسی قرار دهند.

به نوشته رسانه‌ها، رژیم صهیونیستی پیش از این مخالفت قاطع خود را با رویکرد رئیس جمهور جو بایدن برای احیای توافق هسته‌ای با تهران اعلام و تاکید کرده بود این توافقنامه‌ها حداقل نیازهای امنیتی اسرائیل را تامین نمی‌کند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    2

    یکباربرای همییشه اسراییل روباخاک یکسان کنید تاخیال همه دنیاراحت بشه مطمنم آمریکاواروپاهم ازشماتشکرمیکنن بابت برداشتن این غده سرطانی که خودشون برای خاورمیانه ایجادکردن

  • سید
    0

    حیف 24سال و خورده ای دیگه مونده وگرنه جمهوری اسلامی نابودت میکرد 😂😂😂😂
    حالا زورشون نمیرسه نگران نباشید 😂😂😂

  • ناشناس
    0

    این همه شلیک کردید از لبنان نمردن خب هرچی مدافع جمع کنید و بچه لاشخورا رو از آمریکا و وکانادا بر دارید برای همیشه بعد از چهل سال نابودش کنید خیال راحت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها