هشدار شدید اللحن حماس به صهیونیستها

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با افزایش یورش های شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجدالاقصی در روزهای اخیر هشدار داد.

هشدار شدید اللحن حماس به صهیونیستها

عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس در این باره تاکید کرد: خشم و غضب ملت فلسطین در قبال حملات علیه مسجدالاقصی همچون آتشفشانی فوران خواهد کرد و پروژه‌های یهودی سازی و تقسیم این مکان مقدس اسلامی را به شکست می‌کشاند.

وی افزود: اشغالگران صهیونیست همچنان به حملات خود و بسیج نظامیانش علیه مسجدالاقصی ادامه می‌دهند و تلاش می‌کنند با این اقدامات سیطره بر مسجدالاقصی را تثبیت کنند، اما در برابر این شرایط همه فلسطینی‌ها باید در وضعیت آماده باش قرار گرفته و حضور در مسجدالاقصی را تقویت نمایند.

سخنگوی حماس تاکید کرد: ادامه تجاوزات علیه مسجدالاقصی و حرم ابراهیمی، بستن این اماکن مقدس اسلامی به روی مسلمانان و به جا آوردن مناسک تلمودی در آن‌ها در کنار به آتش کشیدن قرآن کریم، همه و همه در راستای فراهم آوردن زمینه‌های جنگ دینی و اعتقادی در منطقه است که رژیم اشغالگر باید پیامدهای آن را بپذیرد.

گفتنی است رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر در پی آغاز اعیاد یهودی تدابیر ویژه ای را در قدس اشغالی به اجرا گذاشته و یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی در این مدت نیز افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته اند.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی به علت نگرانی از انتفاضه مسلحانه در کرانه باختری، عملیات‌های نظامی علیه این منطقه به ویژه دو شهر جنین و نابلس را تشدید کرده است.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    گور بابای همشون، بخاطر چهار تا سنگ و خشت چند تا انسان باید فدا بشن؟ چرا عقل ندارند؟

  • 🐜
    0

    بمافرودستان هیچ ربطی ندارند

  • رابی
    0

    خب به مردم ایران چه ربطی داشت؟؟

  • ناشناس
    0

    یک طوری نوشته هشدار شدید الحن گفتم نابود کرد اسرائیل را! یاد حکایت اون دو برادر افتادم که گیر یک لات افتادن برادر بزرگ به مرد لات گفت دست به برادرم بزنی خودت میدونی مرد لات هم یک کشیده گذاشت زیر گوش برادر کوچیکه. برادر بزرگه هم دست گذاشت روی شونه مرد لات و بهش گفت خیلی مردی

  • ناشناس
    0

    مثله اینکه از ایران براشون دلار چمدونی اومد الان به واق واق کردن افتادن
    تحریمها کمر ملت رو شکسته
    مردم تو حسرت تهیه گوشت و مرغ و برنج هستند
    چراغی که به خانه رواست....
    بعلت نبود زیرساخت جاده ای و خودروهای بیکیفیت داخلی روزانه بیشتر از جنگ اکراین تلفات داریم
    اما کافیه یه فلسطینی کلش خراش بیفته کله صدا و سیما میشه خبر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها