نشست سران سه قوه؛ تاکید بر لزوم رسیدگی سریع به پرونده‌های ناآرامی‌های اخیر

توسعه تعاملات قوای سه‌گانه و هم‌افزایی همه ارکان نظام حکمرانی در راستای غلبه بر مشکلات موجود و پیشرفت کشور، مهم‌ترین دستور جلسه روسای قوای سه‌گانه بود.

نشست سران سه قوه؛ تاکید بر لزوم رسیدگی سریع به پرونده‌های ناآرامی‌های اخیر

در نشست بعد از ظهر امروز شنبه(۲۳ مهر) سران سه قوه که به میزبانی رئیسی برگزار شد، در خصوص روند تدوین برنامه هفتم توسعه توسط دولت رایزنی شد و رئیس‌جمهور از تکمیل این برنامه در آینده نزدیک و تحویل آن به مجلس شورای اسلامی در موعد مقرر خبر داد.

در این جلسه همچنین رئیس جمهور با پربار توصیف کردن سفر به کشور قزاقستان و شرکت در اجلاس ششم سیکا، به ظرفیت‌های فراوان همکاری اقتصادی و زمینه‌های تعامل با کشورهای آسیایی اشاره کرد و از اهتمام دولت به توسعه روابط در این حوزه خبر داد.

سران سه قوه در پایان جلسه با مرور شرایط روز کشور، بر لزوم رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های ناآرامی‌های اخیر تاکید کردند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • مش جمعه
    0

    ای خوش انصاف ها، یک فکری بحال رفع مشکلات اقتصادی داشته باشید.رسبدگی به پرونده معترضین را آقای اژه ای خوب بلده و اجازه دخالت به شماها را هم نمی‌دهد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      الان نزدیک به 15 روز است تمام روز نامه ها و رادیو تلویزیون و سخنرانی ها اکثر مسئولین ذیربط میگویند افرادی از داخل و خارج با هدایت دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی بیگانگان با اسلحه گرم وارد مملکت شدند و تمام این بحران ها را بوجود اورده اند. چرا پس این اشخاصی که در این رابطه دستگیر شدند را نشان نمیدهید اگر این حرف صحیح و درست باشد نیازی به نیروی انتظامی و مامورین امنیتی نیست ما مردم خودمان بصورتی انها را از بین میبریم که از امدن به ایران و اسلحه کشیدن روی مردم و مامورین پشیمان شوند . یکماه است همه را از کار و کاسبی انداخته اند این نشد زندگی .مردم مطالباتی دارند ما حیرانیم در این جلسات سه نفره چرا مطالبات مردم را رتق و فتق نمیکنید تا مردم دیگر کف خیابان نیایند

  • رهگذر
    0

    بگردید دنبال یه بهونه تا ربطش بدید به روحانی



  • رابی
    0

    سران سه قوه تا حالا چرا نشستی برای سیر کردن شکم گرسنه مردم مظلوم ایران برگزار نکرده اند؟؟؟
    نشستن برنامه بریزند ببینند چطوری میشه مردم را سرکوب کنند و چند صباح دیگر ثروت ایرانیان را غارت و روانه لبنان و عراق و سوریه کنند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کفگیر به ته دیگ خورده جلسه بابت کی بره کی بمونه هست مردان همیشه درصحنه وفداکار

  • رابی
    0

    منظورت از آقای اژه‌ای غلام سوت بلبلی بود؟؟؟

  • فتاحی
    0

    زودتر آشغالهای کف خیابونی رو جمعشون کنید ، قطار پیشرفت کشور همچنان بپیش میرود.

  • ناشناس
    0

    بگیرید و پرونده سازی کنید شکنجه کنید بکشید ....با رویش جوانه اا چه میکنیذ

  • ناشناس
    0

    به جای اینکه بگن چطور به مطالبت انباشته مردم ،بیکاری،تورم ،فقر،انسداد اقتصادی،اجتماعی ،سیاسی و.....بپردازند رفتن سراغ پرونده ها واقعا باید تاسف خورد

  • ناشناس
    0

    رسیدگی شد اوین اتش گرفت !

  • ناشناس
    0

    سران سه قوه واقعاً چقدر سواد مدیریتی ، سواد سیاسی و سواد حکمرانی عقلی ، مردمی، اسلامی دارند ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها