نشست سران قوا به میزبانی رییس قوه قضائیه برگزار شد

سران سه قوه در نشست مشترک خود که به میزبانی قوه قضائیه برگزار شد، مهمترین موضوعات داخلی و بین‌المللی را مورد بررسی قرار دادند.

نشست سران قوا به میزبانی رییس قوه قضائیه برگزار شد

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، همزمان با ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جلسه هفتگی سران قوا عصر امروز شنبه(۱۶ بهمن) به میزبانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این نشست از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به طول انجامید.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بازنشسته تأمین اجتماعی
    0




    درپاسخ به نمایندگان مجلس در خانه ملت
    درپاسخ به دستور رییس جمهور
    درپاسخ به رئیس کل بانک مرکزی
    درپاسخ به وزیر اقتصاد و دارایی
    درپاسخ به رئیس کل بانک مرکزی
    درپاسخ به مدیرعامل بانک رفاه کارگران
    بازنشستگان متقاضی وام تأمین اجتماعی را سرگردان کرده‌اند
    با توجه به اعلام مسئولان تأمین اجتماعی برای دریافت وام بازنشستگان به بانک رفاه کارگران به عنوان بانک عامل پرداخت مستمری‌ام مراجعه کردم که گفتند از این وام خبری نیست و اگر وام دیگری می‌خواهی، باید سپرده‌گذاری کنی تا پس از ۶ ماه اگر شرایط‌اش را داشتی، به تو وام پرداخت شود. بعد با کلی هزینه به شعبه تأمین اجتماعی واقع در جنب بیمارستان این سازمان رفتم که پاسخ دادند باید به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مراجعه کنم، که در آنجا هم متوجه شدم سایت پرداخت وام به بازنشستگان مسدود شده است!‌ چرا مسئولان تأمین اجتماعی عده‌ای پیرمرد و پیرزن بازنشسته را برای دریافت وام به دنبال نخودسیاه می‌فرستند و قبل از آن که منابع آن را برای تمامی مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی تامین کنند ، خبرش را اعلام می‌دارند؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها