روسیه توانایی نابودی آمریکا و اروپا را در نیم‌ساعت دارد

ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی با اشاره به اینکه روسیه توانایی آن را دارد آمریکا و اروپا را با یک حمله اتمی و در نیم ساعت نابود کند، گفت: استفاده از چنین سلاح‌هایی دیوانگی است، ولی به همان اندازه جنون آمیز است که کسی خود را به چنین وضعیتی بکشاند.

روسیه توانایی نابودی آمریکا و اروپا را در نیم‌ساعت دارد

به گزارش خبرگزاری «نووستی»، ایلان ماسک، تاجر آمریکایی و بنیانگذار شرکت‌های اسپیس-ایکس و تسلا، امروز شنبه ابراز عقیده کرد که روسیه در صورت تمایل، توانایی آن را دارد که ایالات متحده و اروپا را با انجام یک حمله اتمی و ظرف نیم ساعت نابود کند.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: روسیه قادر است با یک حمله اتمی و در کمتر از نیم ساعت آمریکا و اروپا را به طور کامل نابود کند... و بالعکس. شگفت انگیز است که بسیاری از مردم از این موضوع اطلاعی ندارند.

ماسک تاکید کرد که استفاده از چنین سلاح‌هایی دیوانگی خواهد بود، ولی به گفته وی، به همان اندازه جنون آمیز است که کسی خود را به چنین وضعیتی بکشاند.

روز جمعه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با تاکید بر اینکه «وارد کردن هر نیروی نظامی به رویارویی مستقیم با ارتش روسیه، گامی بسیار خطرناک خواهد بود که ممکن است به یک فاجعه جهانی منجر شود، ابراز امیدواری کرد که هیچ کس وارد چنین رویارویی نشود.

یک روز پیش از آن نیز، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفته بود که هر چه بیشتر آمریکا در درگیری در اوکراین دخالت کند، خطر تحریک بروز درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای که با پیامدهای فاجعه‌باری همراه است، بیشتر خواهد شد.

هفته گذشته ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهوری اوکراین پیشنهاد کرده بود که ناتو باید حملات پیشگیرانه‌ای را علیه روسیه انجام دهد. به عقیده وی، این امر برای جلوگیری از امکان استفاده مسکو از تسلیحات هسته‌ای ضروری است.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    1

    توایران می گیم «چندگرفتی این حرفا رو بزنی»البته که صاحب ایلان ماسک پول نگرفته ولی اطلاعاتی گرفته که خیلی ترسیده چون دوست نداره نابود بشه وقتی پولداری و سیاست ورزی نداری

  • ناشناس
    1

    روسیه تروریست پرور

    نظرات شما -
    • بندهء خدا
      0

      پوتین با تهدید و در صورت استفاده از بمب اتم مشخص خواهد کرد که مبارزه با داعش نمایشی بوده و خود داعش میباشد ؟

  • ناشناس
    4

    روسيه اگر اين قدر توانايي داشت تا حالا از باتلاق اكراين در آمده بود و در آن گير نمي كرد!

  • ناشناس
    0

    داشتن سلاح هسته ای مانند چاقوی دو لبه عمل می کند یعنی هم قابلیت کشتن دیگران را دارد و هم خودت کشته می شوی! کشورهای دارنده سلاح اتمی با بیشترین خطر نابودی دسته جمعی مواجه هستند!

  • ناشناس
    1

    تو غلط کردی که این مزخرفات را می گویی،حتما از پوتین کودک کش پول گرفته ای،بعد اروپا و آمریکا دست روی دست فقط نگاه می کنند؟؟؟

  • ناشناس
    0

    پس خدا چکاره هست؟!!!! وقتی اعتقاد به خالق توانا نباشه جدول ضرب تغییر میکنه مثلا یک ضربدر یک میشه یک دنیا که اسمش روسیه هست...!!!!!

  • داریوش اقبالی
    0

    ارواح عمه ات بگم بهت که تنها آلمان به تنهایی میتونه روسیه روسیاه غاصب را نابود و غیب کند

  • بینام
    0

    زرشک...
    هشت ماهه تو اوکراین گیر کرده!!!
    نیم ساعته میخواد ناتو رو از بین ببره!!!؟؟؟

  • ناشناس
    0

    و بالعکس هم گفته ها...اون قسمت رو هم دیدین که انشالله یافقط از قسمت ازجمله خوشتان آمده

  • ناشناس
    0

    اونا هم میشینن نگاه میکنند

  • 📰
    0

    اروپا و آمریکا هم فقط نظاره گر خواهند بود ؟ پوتین هم اروپا هم آمریکا هم روسیه را با استفاده از بمب اتم به ویرانی خواهد کشاند ! خداوند عاقبت مردم بدون چاره ایران را با پهپادهای ارسالی ایران به خیر کند .
    ان شاءالله

  • ناشناس
    0

    جوجه

  • حسام بیگ
    0

    الان ایلان ماسک تئورسین هسته ای شده،روسیه کشوری پهناور و دارای مقداری تولید گندم و گاز میباشد که به تنهایی قادر به تامین زندگی روسها نیست و در صورت هر گونه بحران برای غرب،،کرملین به بحران های شدیدتری مواجهه میشه.حتی توانایی های روسیه در استفاده از سلاح‌های کشتارجمعی با توجه به شکست خفت بار در جبهه اوکراین و عقب نشینی مستمر و از طرفی بحران مالی ناشی از تحریم های گسترده و فلج کننده غرب و در عین استیصال ارتش روسیه،پوتین فقط لفاظی و تهدید به کیف اتمی میکنه. توانایی روسیه فقط در پوشش هوایی در کشورهای بحران زده و فاقد قدرت هوایی و ارتش ورشکسته کشور های خاورمیانه هست وگرنه با یک ارتش آماتور چون اوکراین فاقد سلاح و حتی مجاهدین جبهه شمال افغانستان در زمان احمد شاه مسعود مثل آب خوردن شکست خورده و زمین گیر شده است.در سال گذشته کشور ترکیه با یک فروند F16 غربی توانست اسکادران سوخو مدرن روس ها را بر فراز شمال سوریه سرنگون کند در عین قلدری اردوغان...روسیه به سرنوشت آلمان نازی پس از جنگ جهانی دوم دچار خواهد شد و تا سالها بابت محکومیت های گسترده غرامت جاه طلبی پوتین را خواهند داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها