وزیر کشور:

اگر حوادث اخیر برنامه ریزی شده نیست، چرا دوربین‌ ها را زده‌اند؟

وزیر کشور گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن آرامش مردم ایران هستند که این امر همواره در طول تاریخ ثابت شده و البته همیشه هم ناموفق بوده‌اند.

اگر حوادث اخیر برنامه ریزی شده نیست، چرا دوربین‌ ها را زده‌اند؟

احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در دیدار با مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: دشمنان، این روزها در حالی که خودشان در موضع ضعف قرار دارند به دنبال ایجاد مشکل برای مردم ایران هستند، زیرا باید در برابر مطالبات به حق ملت ایران کوتاه بیایند و خواسته جمهوری اسلامی را بپذیرند.

وی با اشاره به اینکه این ناآرامی ها از قبل برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: باید جلوی دشمن را برای توسعه توطئه بگیریم چرا که از این اوضاع فقط دشمن سود می‌برد.

وزیر کشور اذعان کرد: برای استانداری سیستان و بلوچستان یک فرد اقتصادی انتخاب شده تا شاهد رشد و توسعه استان باشیم.

وی با اشاره به حوادث اخیر شهر زاهدان، خاطرنشان کرد: سوال اینجاست که اغتشاشگران چرا اموال و مغازه های مردم را آتش زدند و چرا به آمبولانس ها حمله می کنید.

وحیدی اظهار داشت: اگر حوادث اخیر برنامه ریزی شده نیست، چرا دوربین‌ها را زده اند، دشمن برای رسیدن به اهداف خود از هیچ چیز فروگذار نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت ما ایجاد و حفظ آرامش مردم است، افزود: دشمنان دلشان به حال بلوچ، سیستانی شیعه و سنی نسوخته است.

وزیر کشور با تاکید بر نقش آفرینی سازنده علما، بزرگان، سران طوایف و ریش سفیدان، تصریح کرد: در این شرایط، بزرگان و نخبگان جامعه باید مثل همیشه روشنگری کنند.

وزیر کشور همچنین در سفر به زاهدان با مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان دیدار کرد.

وحیدی در این دیدار بر ضرورت حفظ آرامش و بررسی دقیق وقایع روز جمعه هفته گذشته تاکید کرد.

وزیر کشور در این دیدار تاکید کرد: ما خود مطالبه‌گر خون جانباختگان بیگناه این حادثه هستیم.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • محمد گلکار خوزانی
    0

    جناب آقای دکتر احمد وحیدی
    وزیر محترم کشور جمهوری اسلامی ایران

    باسلام و تحیات فراوان
    به استحضار می‌رسانم که این اتفاقات اخیر برنامه ریزی قبلی حداقل از بعد از شروع سال جاری میباشد و آنها در داخل و خارج از کشور منتظر بهانه ی با کلید واژه مثل مرحومه مهسا امینی بودند و برنامه ریزی و آماده بودن آنها به چند ماه پیش در اقلیم کردستان عراق بوده که خوشبختانه در این مدت چندین دفعه با هوشیاری و رصد اطلاعاتی توسط پدافند اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در غرب کشور پایگاه های آنها در اقلیم کردستان عراق منهدم و باید عرض کنم بیداری و هوشیاری اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و......... تا کنون باعث نجات کشور بوده که جای تقدیر و تشکر را دارد.
    لذا دشمنان این آب و خاک بارها در شرق کشور توسط ریگی و ریگی ها با شکست روبرو و با توجه به نزدیک و نفوذ اسرائیل غاصب در اقلیم کردستان عراق پایگاه خود را به کردستان عراق منقل که در چنین زمانهایی بتوانند ابزار و مهمات جنگی خود را همراه با عوامل خود از طریق مرزهای غربی بخصوص شمال غربی سریعا وارد کشور نمایند و باید ضمن هوشیاری مراقبت از دیگر مرزهای ایران بخصوص شرق کشور و جنوب و به لحاظ حضور اسرائیل در امارات ،بحرین بخصوص عربستان سعودی که بانی حمایت های مالی و غیره به گروه های ضد انقلاب و مجاهدین خلق و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در خارج از کشور هستند باشیم.
    خداوند متعال به مدافعان کشور اسلامی و حرمین معصومین در سوریه و عراق که جان بر کف دست هستند توفیق روز افزون عنایت فرماید‌امین یا رب العالمین.

  • آزادی
    0

    دوربین ها شکسته شده تا امکان شناسایی مردم رو جهت دستگیر کردنشان نداشته باشید شماها سابقه خوبی در برخورد با مخالفان خودتان ندارید بعدش لباس شخصی های خودتان را بین مردم مخفی کردید تا با آسیب زدن به اموال مردم بهانه سرکوب رو فراهم کنید

  • عبدالمجید سجادیان
    0

    شما مال کشوری وحکومت نیستید بهتراست یا اصلاح شوید یا رها کنید ملت ایران را
    هزیان گویی ممنوع

  • حاج سعید طوسی
    0

    تو خودت عین دشمنی. عوض اینکه رابطه سنی و شیعه را گرم و برادرانه کنید هر روز بر طبل دروغین می کوبید.چرا استانی که سنی نشین هست استاندارش سنی نیست.چرا در عرصه سیاست مشارکتشان نمی دهید.

  • عادل
    0

    خودت بکش خودت هم مطالبه خون انها باش یه اعده ای را میکشند بعد بقیه را دستگیر میکنه اعدام میکنه

  • ناشناس
    0

    احتمالا کار همان چماق و باتوم بدستان خودتان هست که از ترس اینکه مبادا یک شیر پاک خورده ای از درون سیستم فیلم های انان را به بیرون درز دهد و گند کارشان دراید و مردم بفهمند اینان همان شعبان بی مخ های حکومتی هستند
    اینکار انجام شده است
    دروغ گو دشمن خداست
    این را همیشه یادتون باشه

  • ناشناس
    0

    چرا دوربینها را زدند؟ شما چرا مردم غیر مسلح را می زنید؟ چند نفر کشته شدند؟

  • ناشناس
    0

    آقای وزیر اقداماتی که برای کنترل تورم و بی خانمانی و معیشت مردم فقر و آموزش پرورش مناسب و تغذیه دانش آموز گرسنه و به کارگیری جوانان به کار وانحلال شرکتهای کار یا همان برده داری و مسکن مردم و آلودگی هوا و راه اندازی حمل و نقل عمومی و آلودگی هوا و آب و فاضلاب و بیمه بسه شدگان و حقوق متناسب با تورم انجام داده‌ای و مردم آنرا دریافت کرده‌اند نام ببر

  • ناشناس
    0

    جناب وحیدی اگر شما مساله لباس شخصی ها را روشن کنید تکلیف همه چیز از جمله اغتشاشگران روشن میشود،تا زمانی که این مساله روشن نشود،هر اعتراضی تبدیل به اغتشاش میشه،چون مردم را وادار به اغتشاش میکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها