آیت‌الله جوادی آملی در دیدار فرمانده کل انتظامی:

جلوی غارت و اختلاس بعضی از مسئولین گرفته شود تا نظام آسیب نبیند

آیت‌الله اجوادی آملی در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: این مرجع تقلید تأکید کرد: مسئولین باید برای بیکاری جوانان، آینده شغلی آنها و معضل حاشیه نشینی شهرها تدبیری بیاندیشند و برای حل مشکلات کشور بیش از پیش تلاش کنند.

جلوی غارت و اختلاس بعضی از مسئولین گرفته شود تا نظام آسیب نبیند

آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: شما می بینید که هر وقت مردم با انقلاب بودند، عظمت و شکوهی مانند پیاده روی اربعین رقم خورد، اما انتظار این است که جلوی غارت، اختلاس و نجومی بعضی از مسئولین گرفته شود تا این نظام آسیب نبیند.

مرجع تقلید شیعیان در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (ع) از زحمات خالصانه نیروی انتظامی قدردانی و برای شهدای این نیرو علوّ درجه مسئلت نمود.

آیت الله جوادی آملی بیان داشت: در احادیث معصومین علیهم السلام هست که «مَنْ قُتِلَ دُونَ مالِهِ فهوَ شَهیدٌ وَ مَنْ قُتِلَ دُونَ دِینِهِ فهوَ شَهیدٌ وَ مَنْ قُتِلَ دُونَ دَمِهِ فهوَ شَهیدٌ وَ مَنْ قُتِلَ دُونَ أهلِهِ فهوَ شَهیدٌ»، شهید گاهی برای حفظ مال مردم است و گاهی برای حفظ ناموس مردم که ما برای تمامی شهدایی که برای حفظ دین و مال و ناموس مردم به شهادت رسیده اند، طلب مغفرت می کنیم و دعا می کنیم تا حشرشان با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در اندلس سابق، مردم مسلمان بوده و حکمای بزرگ همچون ابن رشد و ابن حزم بودند، آن قدر اسلام در آنجا گسترش داشت که تعداد ستون های مسجد جامع قرطبه را نمی توانستند بشمارند، اما طولی نکشید که آن مسجد تبدیل به کلیسا و کلیسا نیز تبدیل به موزه شد و هیچ اثری از اسلام در آنجا باقی نماند و این خطر همیشه و در همه عصر و مکان ها وجود دارد!

آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: کشور ما صاحب ریشه و تمدنی افتخار آمیز است و مردم کشور ما نیز مردمی غیور و پاک هستند و در کشور بزرگان و دانشمندان و مردان بزرگ کم نداریم و شما می بینید که هر وقت مردم با انقلاب بودند، عظمت و شکوهی مانند پیاده روی اربعین رقم خورد، اما انتظار این است که جلوی غارت، اختلاس و نجومی بعضی از مسئولین گرفته شود تا این نظام آسیب نبیند.

آیت الله جوادی آملی بیان داشت: صرف اینکه کسی آدم خوبی باشد به معنای این نیست که مسئول خوبی هم می تواند باشد، عقل و تدبیر لازمه مدیریت است که در این صورت مسئولین نه بیراهه می روند و نه راه کسی را می بندند.

این مرجع تقلید تأکید کرد: مسئولین باید برای بیکاری جوانان، آینده شغلی آنها و معضل حاشیه نشینی شهرها تدبیری بیاندیشند و برای حل مشکلات کشور بیش از پیش تلاش کنند!

آیت الله جوادی آملی در پایان اظهار داشت: ما به امید زنده ایم، به برکت خون شهداء زنده ایم و به صاحب امروز دعا می کنیم این نظام را در سایه ولی اش حفظ کند و شهدای ما را با شهدای کربلا محشور کرده و کسانی که برای اربعین هم زحمت کشیدند حشرشان با اربعینی ها ـ انشاء الله ـ باشد!

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • آزادی
    1

    نظام با غارت و اختلاس زنده مونده چطوری جیب هواداران خودشون رو پر کنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جناب دانش مند تصویب شد بودجه اعلام کنید وهمچنین تعدادی مفتخور گردن کلفت که در اختلاص مملکت وحکومت داری سری درمیان سرها باشد گشت اختلاص

  • سید
    0

    شیخ جلوی این آخوندها را بگیرید تمام ادارات را تصاحب کردند. فرزندان فوق لیسانس مردم بیکارند. اختلاس و فقر و دزدی و سیاست های غلط مقاومت و هزینه ی کلان آن وکشتن مردم توسط حشدی ها و هزاران مشکل دیگرباره شده که اسلام و آخوند باید برود.

  • ناشناس
    0

    انقلاب اسلامی از سال ۶۸ به بعد دچار انحراف اساسی و استحاله شد و از آرمانهای اولیه خود فاصله فاحش گرفت! مشکل فقط غارت بیت المال و اختلاس مسؤولین نیست! مشکل بزرگتر و اساسی تر از این حرفهاست!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مسوولین که غارت میکنند باید جلوشون گرفته بشه تا نظام پابرجا بماند خوب آقا برای چی انقلاب کردید اینطور که خودتون هم اعتراف میکنید دستاوردی نداشته اید قبلا یکی دیگه ظلم میکرد الان هم که شما ظلم میکنید! عجیب است!! آدم زبانش قاصر میماند از این وقاحت شما و هم کاسه هایتان

  • ر
    0

    واقعا حرف ایشان دقیق فرمودند.اگه زمان شاه هم کاخ نشینی کاخ های آینه کاری زندگی کردن بیشتر مردم ضعیف و فاصله طبقاتی نبود.الان ثروت در دست چند نفر است.بقیه بیکار یارانه بگیر یا گدا پروری اینها میشود.کینه در دل آحاد جامعه

  • ناشناس
    0

    یعنی بعضی شان دزدی و اختلاس می کنند؟ شاید ۲ درصد مسولین ،مدیران و...دزدی، اختلاس ، رانت ، چپاول و... نکرده باشند. الان دیگه طشت از آسمان افتاده ، رفع و رجوع نکنید .

  • گیج
    0

    حضرت آیت الله، زبانم لال مگر دربین مسولین هم اختلاسگر وجود دارد؟!
    عجب! فکر میکردم اختلاسگر ها در بین بی نماز ها، بدحجاب ها و کراواتی ها هستند

  • مومن
    0

    استغفارالله واتوبه علیه جناب شیخ بیراهه نگویید وتهمت نزنید مگر در حکومت اسلامی مسئول دزد واختلاس گر هم وجود دارد

  • پرسشگر
    0

    فقط دزدی و غارت بعضی از مسئولین !؟

  • ناشناس
    3

    اختلاس دزدی دروغگویی بی بندوباری بی حجابی همه تقصیر آمریکا و اسرائیل است. مرگ بر آمریکا و اسرائیل

  • ناشناس
    0

    خوب صحبت کردید ولی به پناهیان بگو درجعل حدیث حرفه ایی عمل میکند بدعت دردین و با وهن دین با جنگ خدا رفته اند

  • ناشناس
    0

    چاقو که دسته خودش را نمی برد شیخ...

  • ناشناس
    0

    نه تنها غارت واختلاس.بلکه دروغ ومفتخوری وبی تدبیری وناکارامدی که مردم را در تنگنا قرار داده

  • ناشناس
    0

    واقعااگردراین جامعه فکری اساسی درمورداختلاس دزدی رانت فسادوازاین قبیل مواردچاره ای نشودازطرف قوای سه گانه چه خردوچه درشت بدانیدکه پایه های این نظام ازهم خواهد پاشیداین اغتشاشات اگرظاهرابخاطرمرگ این خانم جوان بودبدانیدکه این بهانه ای بودبخاطرهمین مواردی که عرض کردم این هشداری بودبه مسئولین این نظام که دیگربس است ازخواب غفلت بیدارشویدویک حرکت انقلابی وتمام عیارعلیه این قبیل مواردذکرشده انجام بدهیدبنظربنده حقیراین یک زنگ هشدارواقعی بودبه امیدچنین روزی که هرچه زودترازخواب غفلت بیدارشویدبنده یک ایرانی وطن دوست ومیهن پرست هستم انشاءالله ایرانی همیشه سربلندومقتدرداشته باشیم.

  • هادی
    0

    عدالت را کسی اساس می‌کند فقط کسانی خیلی راضی هستند که سرشون توی آخور نه در زمان گرفتاریه مملکت کاری انجام میدهن ودر سایه می ایستند ودر زمان امنیت به غارت بیت المال مشغولند ومردم ازاین عصبانی هستند جنگ وجهاد حفاظت را باید مردم عادی انجام دهند در زمان امنیت نگارگر آقایون اختلاسگر باشند تورو آنچه میپرستید این دستهای آلوده را از سر این نظام ومملکت کوتاه کنید که اگر چنین شود این مملکتو نظام بیمه خواهدشد

  • عبدالله
    0

    یک بار برای همیشه بررسی شود که اموال مقامات رژیم سابق را چگونه به قیمت ثمن بخس بین خود و تیره و تبارشان تقسیم کردند !؟ یکی صاحب زمین ۱۰۰۰ متری در کنار کاخ سعد اباد شد و دیگری زمین هکتاری ویا پند هزار متری در ولنجک و سعادت اباد و نیاوران وپاسداران شد و انها را به مجتمع های غیر انتفاعی لا کچری تبدیل کردند ومشغول ثروت اندوزی اند با اموال بیت المال !؟ ان یکی که خود مقسم اموال بنیاد مستضعفان بود !!!

    خود صاحب بزرگترین دامداری به جای مانده از رژیم گذشته در شهر ورامین شد و.... !؟ یکی بپرسد بعد از چهل وچهار سال چرا اموال و املاک چند هزار میلیاردی بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی و بنیاد پانزده خرداد وبنیاد علوی و ...در مالکیت افرادی خاص است وتحویل دولت نمی شود !؟ کسی سوال کند که چرا مدیریت بنیاد پانزده خرداد پس از یک سال از رفتن مخبر دزفولی هنوز در اختیار اوست !؟ ایا کسی بررسی می کند که چه تعداد مفتخور بازنشسته به عنوان اعضای هیئت مدیره املاک و موسسات این بنیادها مشغول چپاول وحرام خواری اند !؟

  • ناشناس
    1

    آملی بچه هات مشغول چه کاری هستند تجارت با آمریکا و اروپا
    از دعاهای شما به این همه ثروت رسیدند

  • ناشناس
    0

    همین اقایی که داری بهش توصیه میکنی چند هزار میلیارد سرمایه دارد ؟کی قراره جلو کی را بگیرد .

  • 0

    چاقو دسته خودشو نمی برد

  • بیژن
    0

    آقای عاملی عزیز توکشور ایران برای مسولین اشعال کشور اختلاس ودوزدی وفرار بصورت ازاد وکوچک گیرودار آزاد میباشد شماخودتان را ناراحت نکنید

  • یدالله آرام
    0

    سلام بر آیت الله بزرگوار جوادی آملی. شما را بامام زمان قسم کاری نکنید مردم حداقل دینشان را هم از دست بدهند. والله و بالله با فسادهای بزرگ ، نظام به انحراف رفته و اینکه آیا بعد ۴۳ سال حاکمیت دینی چند نفر جوان کشور نمازخوانند چند درصد کم اعتقاد و بی اعتقاد. بابا بپذیرید مسیرتان غلط بوده. ابدا با رفتار سلبی کسی دیندار نخواهد شد. والله جامعه راتقسیم بر ۲ قطب خوب و بد کردید و این وحشتناک غلطه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها