زاهدی‌وفا با یک رأی اختلاف، رای اعتماد مجلس را به دست نیاورد

سرنوشت عجیب وزیر پیشنهادی کار در روز جنجالی بهارستان / زاهدی وفا وزیر شد، وزیر نشد!

درحالیکه در دور اول شمارش آراء، محمدهادی زاهدی وفا با رای نمایندگان مجلس به عنوان وزیر رفاه کار و تامین اجتماعی انتخاب شد اما بازشماری آرای نمایندگان حاکی از عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی است.

سرنوشت عجیب وزیر پیشنهادی کار در روز جنجالی بهارستان / زاهدی وفا وزیر شد، وزیر نشد!

امروز (سه‌شنبه ۱۲ مهر ماه) جلسه بررسی سوابق و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس برگزار شد.

در دور اول شمارش زاهدی وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت.

سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس گفت زاهدی وفا با یک رای اختلاف رای اعتماد مجلس را به دست نیاورد.

بخوانیدتوضیحات سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره ابهامات بازشماری آراء زاهدی‌وفا

بخوانیدمتن و حاشیه جلسه رای اعتماد به محمد زاهدی وفا وزیر پیشنهادی کار

 

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 47
  • ناشناس
    13

    در این ناآرامی های کشور که ذهن مجلس درگیر امور امنیتی است و با توجّه به تأخیر سه و نیم ماهه رئیس جمهور در معرفی وزیر پیشنهادی وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی قابل پیش بینی بود که زاهدی وفا اقتصاددان، وزیر کار. تعاون و رفاه اجتماعی گردد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      همچین میگی اقتصاد دان و ..... یکی ندونه فکر میکنه همین الان آکبند از تو کارتن درش آوردن ایشان چند ساله توی شستا و تامین اجتماعی میشه ریز کارهایی که کرده را بنویسید از فساد کم کرده از پاداش های نجومی و الکی کم کرده از چند پسته ها و چندین عضو هیات مدیره صرفا برای گرفتن حق حضور و پاداش آخر سال کم کرده بنویس ما هم بدونیم ایشان چیکار کرده.

    • ناشناس
      2

      خانم مهندس سهیلا جلودار زاده نماینده اصلاح طلب سابق ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی خانه کارگر و رئیس اتحادیه کارگری بانوان و عضو حزب اسلامی کار به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به رئیس جمهور سیزدهم پیشنهاد می گردد.

    • ناشناس
      5

      پیش بینیت اشتباه از کار درومد پیشگو جان
      لطفا یه مرخصی یکساله به خودت بده و پیش بینی نکن

    • ناشناس
      1

      این آقا {زاهدی وفا} با این همه ملک و املاک و ثروت هنگفتی که به دست آورده بهتر است به امورات ملک و املاک و ثروتش برسد. وزارت و کار دولتی چه به درد او می خورد؟!

  • بازنشسته
    2

    رای اعتماد نداد

  • علی
    0

    نمایندگانی که قدرت تصمیم گیری نداشته باشند میشود ای کسی که نیمی کانادایی و نیمی ایرانی وزیر میشود توقع هست درد مردم را هم بفهمد و مشگل را حل کند

    نظرات شما -
    • 0

      یه ذره سواد داشتی و خبر رو میخوندی میفهمیدی که وزیر نشد

  • ناشناس
    0

    عجب هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد وزیر

    نظرات شما -
    • محسن احمدی
      2

      بهترین گزینه‌ های پیشنهادی برای وزارت رفاه
      احمدحیدری ، حاج بابایی ،رمضانخانی ،کریمی فیروزجایی
      از نزدیکان دولت سبزدهم

  • ناشناس
    0

    ایشان اساسا گزینه مناسبی نبوده و نیست طی این چند ماه مکررا نامه ایمیل فکس در خصوص اطلاع رسانی فساد به وزارتخانه (وزارت کار) شستا تامین اجتماعی و .... انجام شده هیچ پیگیری صورت نگرفته ؛ آقای مسلمان این همه فکس اگر دروغ بوده باید برخورد بشه (که صد البته راست و حقیقت بوده) ؛ اگر راست و حقیقت بود بیجا میکنید پیگیری نمی کنید بیخود میکنید پیگیری نمی کنید خجالت هم خوب چیزیه این همه از فساد صحبت میشه که هست پس حراست شما چیکار میکنه کارش چیه فقط پاداش و اضافه کار ۱۲۰ ساعت بگیره ؛ مدیر نظارت های شستا هم که کلا خواب فقط فکر و ذکرشان کارانه پاداش اضافه کار هستش. خجالت هم خوب چیزیه.

  • ناشناس
    0

    انتخاب آقای رییسی برای وزارت بر کارگران و قشر ضعیف جامعه خیلی جالبه.........اموال آقای وزیر پیشنهادی بالای ۳هزار میلیارد تومان است اما ایشان میگوید هزار میلیارد میارزد و من سرایدار هستم. آیا وزیر کارگران و بازنشستگان و معلولان و بهزیستی باید سرمایه دار باشد؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      سرمایه دار بودن یا نبودن مهم نیست.مهم این است که اگر سرمایه دار است سرمایه را از را درست بدست آورده باشد .

    • ح.ن
      0

      حق مردم رو خوردن نداره چه ظلمای که به مردم فقیر نکردن خدایا حق هیچ مظلومی رو نذار پایمال بشه چه جنایتای که اینا با دینوآئین بر ما نکردن خدایا از هیچ کدام آنها نگذر ما حقمان را از تو میخواهیم اگر هستی خدا

    • امیر ب ج ن
      0

      جناب ج ن خدا خودش جیره خوار دولته خدا خودش ظالمه خدا خودش ساندیس خوره بازم بگم دولت خودش خداست

  • ناشناس
    1

    احتمالات بشود و نشود را اشتباه دیده بودند

  • طبقه فرودست
    0

    آقا یکی بگه چطوری این بشر تو ۴۴سال ۱۰۰۰میلیارد سرمایه جمع کرده !"

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      در طی این ۴۴ سال این طفلک چون دستش راست بوده این ۱۰۰۰ میلیارد را ردیف کرده اگر دستش کج بود ببین چی میشد 😂😂😂😂😂😂. یه حساب کتاب سر انگشتی و حقوق های دریافتی و جمع و تفریق مشخص نامشروع از راه درست نیست بعد این قرار بشه وزیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه جالب

    • 0

      طفلک چقدر حیف شد وزیر نشد ؛ به شما قول میدم وزیر میشد در این سال اشتغال زایی سرمایه خودش را تو همین شش ماه از ۱۰۰۰ میلیارد میکرد ۵۰۰۰ میلیارد تا اسفند هم بدون اینکه آب از آب تکان بخوره توی وزارت کار بدون کوچکترین حرکت بعد عید استیضاح هم میشد. با یه حقوق ثابت معلوم نیست ماهی چقدر چیکار کرده همچین سرمایه ای داره باید اسمش را تو گینس ثبت کنند نه کار آفرین بوده نه کارخانه داشته جالبه.

  • بانیان زجر ملت
    0

    باور کردنی نیست هزار میلیاردتومان سرمایه یه سرایدار ، بخداوندی خدا ما ملت ایران هرچی سرمون بیاد حقمونه

  • ناشناس
    1

    احتمالا پایداری چیها میخاستن تقلب کنند که مچشون گرفته شده

  • ناشناس
    2

    با این افزایش حقوق فوق تصور تامین اجتماعی ها دیگه وزیر میخایم چی کار

  • محمد
    2

    تجربه ثابت کرده تمام آنهایی که تابعیت دو گانه دارند خائن به ایران هستند والسلام مدافعان این قبیل افراد هم دنبال ماهی خودشان هستند حالا این افراد هرکسی که می‌خواهند باشن

  • حسین
    0

    این اقا با این همه ثروت در تهران و کانادا خجالت نمیکشد خودش را کاندید وزارت هم میکند و افسوس برای اقای رئیسی که هم چنین فردی را معرفی میکند چه انتظار از فردی پروازی که درد مردم خصوصا کارگر و بازنشسته را بفهمد اگه قانون قبل انقلاب حاکم بود سئوال میشد از کجا اورده ای این همه املاک و باغ و خانه و....

  • یاعلی
    0

    این آقای پیشنهادی به وزارت که با هوشمندی و افشاگری چند نماینده میزان دارایی اش که حداقل 1000 میلیارد تومان و 24 ملک می باشد باید سریعا دستگیر و بازخواست شود که چگونه طی این سالها با حضور در مناصب دولتی باحقوق کارندی و استادی دانشگاه اسلامی امام صادق صاحب اینهمه ثروت افسانه ای و تولد و مهاجرت فرزندانش به کانادا شده است.این افراد سبب ناآرامی و تحریک مردم می شوند نه ....

  • سفره انقلاب
    0

    چرا از سرمایه 2000 میلیارد تومانی این معتمد رییس چیزی ننوشتی ،

  • سفره ی انقلاب!!!
    0

    واقعا این آقا که ادعا می کنه سرایداره ! این همه اموال رو از کجا آورده؟؟؟
    این که سرایداره انقدر اموال داره پس ارباب هاش چقدر سرمایه دارند؟؟؟
    روز به روز به جمعیت کولبر، سوخت بر ، زباله گرد، پیک موتوری ، فقیر و بیکار ، دزد و سارق اضافه می شه ، چرا؟!
    چون امثال اینها که کم هم نیستند مثل زالوی سمی همه ی اموال مردم رو می بلعند و می مکند!
    وقتی می گن از کجا آوردی در جواب می گن ارث پدری مان است!!!
    برای کسانی که سینه و سرِ جوانان و مردمِ حسرت به دلِ کار ، ازدواج ،خانه و.... را می شکافند و بر بدن نازنین جوانان با باتوم می کوبند تا مبادا گزندی به این زالو صفتان برسد و اندکی رفاه و آسایش آقازاده های کانادایی و انگلیسی و... به خطر بیفتد، واقعا متأسفیم !!!
    بدانید و بدانید که شما پیش خدا و خلق خدا سر افکنده و شرمسارید که حافظ منافع و نگهبان این سرمایه داران بی درد هستید که سفره ی انقلاب رو سفت و محکم چسبیده اند و بیت المال رو به انحصار خود در آورده اند!

    کاش دنیا تمام شود......

  • ایرانی
    0

    طرفدران نظام اژ همین طیف هستند. سرایدرانی با سرمایه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی . اقای خ. .
    . بشنو دشمن ما همین ها هستند نه امریکا ...


  • رضا
    0

    عجب ثروتی داره خودش گفته 1000میلیاردناقابل ولی نماینده ای گفته 100هزار میلیارد.بعداین اقا میخادحال وروز بازنشته وکارگران رادرک کنه

  • ناشناس
    0

    همه رانت بگیرا رای به اودادن ،اموال باد اورده اش چی میشه

  • ناشناس
    0

    بله عده ایی ازنمایندگان گفتند که زاهدی وفا مالک ۳۰۰۰ میلیارد تومان دارایی است ودیگری یعنی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ گفتند زاهدی وفا امین اموال بوده ازخودش چیزی ندارد . به اعضای کمیسیون عرض بکنم سرنوشت طبری را پیدا نکند که با دست چپ امضا میکرد وبعناوین مختلف اینجا وآنجا را مالک میشد .البته درباره مسائل حقوقی که اگر بقصد فرار از قوانین ومقررات قانونی مثل مالیات که با اظهارات خودش بنامشان شده باشد مساله ایی بوجود نیاید میتوان اینطور بردداشت کرد که آیا این اموال درطول انقلاب تحصیل شده است ؟وهزاران سوال دیگری که درپشت این چند جمله خوابیده است . بنابراین کسانیکه دررفاه کامل حتی با سرمایه مشروع پست ومقام میگیرند محال اندر محال است دردمحرومیت وفقر را چشیده باشد که حداقل بداند مردم چه برسرشان میرود من ازهمه اینها که بگذرم تعجب میکنم کسیکه مدعی دولت مردمی ومدافع حقوق محرومین هست چرا یک همچو فردی هرچند مخلص را به مجلس معرفی میکند .به رئیسی جمهور میگویم پستهای کلید ی باید بدستان کسانی اداره شود که هم درابعاد سیاسی زیرک بوده وهم مردم پی ببرند که ازخانواده های فرودست اما صاحب علم وتخصص آمده است مگر شماها خودتان برعلیه نظام لیبرالیسم صحبت نمیکنید چرا ما باید درجامعه وقوانین موضوعه خلاف اظهارات شما را ببینیم .الان درباب گرانیها واداره اقتصادی کشور خیلی مطالب پنهان شده وجود دارد که جای بیانش نیست . منصف باشید وبه آنچه میگویید دراعمال ورفتار هم متعهد به آن باشید که مردم زبان وگفتار واعمال وتصمیمات شماها را مورد آزمون قرار میدهند .هیچ تبلیغاتی خصوصا درهنگام رای دادن متکی به بیان نیست لطفا همه رعایت کنند.

    نظرات شما -
    • شرمنده ملت
      0

      عالی بود

  • ناشناس
    0

    یارو وزیر نشده اینهمه دارایی داشت و زن و بچشم کانادا تشریف دارن وزیر میشد چیکار میکرد!!!چ سفره ی رنگارنگ و بزرگی واسه خودشون پهن کردن و ملت بدبخت حسرت خرید گوشت توو دلشه!!!بعد میگن چرا ملت اعتراض دارن؟!!!!!

  • ناشناس
    3

    احسنت بر جناب دکتر سید سردار زاهدی

  • 0

    ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران، خلایق هرچه لایق

  • ناشناس
    0

    سال 78 در ظاهر لباس شخصیها به توصیه نظام عمل نکردند که خدا را شکر امسال این دو گانگی هم بر طرف شد

  • ناشناس
    0

    یکی ندر این نظام نیست از این آقا بپرسد که این همه سرمایه را چگونه بهم زده

  • ناشناس
    1

    کافیه یک کلمه علیه ابر قد قد حرفی بزنه اونوقت ببین ساندیسیون نوک منارش میکنند اما حالا 3 که سهله اگه 30 هزار میلیاردم داشته باشه وتوله اش تو کاخ سفید تی بکشد ساندیسیون خفه خون گرفته اند .

  • صادق
    0

    فریاد و نارضایتی مردم از این بی عدالتی هاست ایشان تا بحال وزیر نبوده نصف تهران و بعضا کانادا را دارد جالب اینکه معرف ایشان هم رئس جمهور انقلابی ضد فساد است

  • سید
    0

    خاک برسرشان بی سوادها . این وضع مملکت به دلیل بی کفایتی شما گوسفندان ملت است. بی عرصه ها صدای مردم باشید.

  • ناشناس
    0

    می خواسته بیاردش دو سال آخری باهم بدوزند
    چون می دانند دیگه مردم رای نمی دهند چه برسه رای بیاره

  • ناشناس
    0

    حیف شد وزیر نشد وزیر خوبی میشد توی اختلاس اگر رای اعتماد میگرفت .

  • ناشناس
    0

    رئیس جمهور با این پیشنهادش نشان داد که چقدر ظاهر ساز است

  • ناشناس
    1

    شرم بر رئیسی با این وزیر معرفی کردنش

  • ناشناس
    0

    دزدها چقدر خوب با هم مچ می شوند سرایدار باثروت هزار میلیاردی!!

  • دلسوز
    0

    دشمن ماهمين جاست دروغ ميكن امريكاست

  • مطالبه گر
    0

    با سلام. تواین سه ماه چندین بار به ایشان پیام داده شد که چرا مدیران دولت قبل در زیر مجموعه شما در استان بوشهر دوباره ابقا شده اند مانند دراهکی و مصدق کشاورزی مدیران کل کار و فنی و حرفه ای استان بوشهر. مخصوصا دراهکی که اعضای ستاد انتخاباتی روحانی هم بوده ولی ایشان هیچ اهمیتی به پیام‌ها ندادند. هزار بار شکر که نشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها