واکنش تند حوزه علمیه به بیانیه منتسب به طلاب؛ جعلی است

مرکز خبر حوزه‌های علمیه اعلام کرد که طی بررسی‌های به عمل آمده بیانیه بی‌اسم و رسم و مجهول‌الهویه سراسر توهین و خلاف واقعی که در درگاه‌های رسانه‌ای معاندان در حال نشر است، کذب و جعلی می‌باشد.

واکنش تند حوزه علمیه به بیانیه منتسب به طلاب؛ جعلی است

پس از حواشی در خصوص یک بیانیه مشکوک که به طلاب حوزه علمیه از سوی رسانه‌های معاند، نسبت داده شده بود، ایجاد شد مرکز خبر مدیریت حوزه‌های علمیه نسبت به این بیانیه واکنش نشان داد.

مرکز خبر حوزه‌های علمیه در این خصوص آورده است:

این بیانیه موهن که با عنوان جعلی طلاب و مدرسین حوزه‌های قم، مشهد و تهران در رسانه‌های ضدانقلاب منتشر شده نشان می‌دهد که دشمنان ملت پس از ناکامی‌های متعدد در برابر امت رسول الله، به تولید بیانیه‌های جعلی و اخبار غیر واقعی روی آورده‌اند.

طی بررسی‌های بعمل آمده بیانیه بی‌اسم و رسم و مجهول‌الهویه سراسر توهین و خلاف واقعی که در درگاه‌های رسانه‌ای معاندان در حال نشر است، کذب و جعلی می‌باشد. حربه‌ای کهنه و پوسیده که بدون شک به رسوایی بیشتر دشمنان و توهین کنندگان به مردم، ارزش‌های دینی و خادمان مکتب و ملت خواهد انجامید.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 25
  • عرب
    0

    قابل توجه مراجع علماء فضلاء طلبه ها ، چون عربی بلدید میگم الساکت عن الحق شيطان اخرس، تفسیر بعهده آقایان

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بذار جبهه پیروز مشخص بشه سرشون از زیر لحاف بیرون میاد وانا الشریک میگویند .

  • ناشناس
    0

    طلاب عزیز خودتان را ناراحت نکنید مردم اصلا این بیانیه را باور نکردند و از همان ابتدا مشخص بود جعلی است چون حالا که اغتشاش بود شما در تظاهرات پدر مادر دار هم با مردم همسو نبودید.

  • عباس بوعذار
    0

    اصولا این اعتراضها به کل ساختار مفخورانه و تن‌پرورانه تحمیل شده توسط حوزه‌های ......و آخوندها به مردم است

  • ناشناس
    1

    ترسیدید.چرا ترسیدید..ازمقامتان عزل شوید

  • مش جمعه
    1

    تا حالا شما از طرف زمین و زمان و حوزه و خدا و ........بیانه و اعلامیه صادر کردید.حالا چند تا طلاب از طرف حوزه بیانه صادر کرده اند به شما برخورده است.پس بخدا آیید و تن به یک رفراندوم بدهید

  • رابی
    8

    بازیگران ،پزشکان،فوتبالیست ها ،هنرمندان،فرهنگیان و سایر اقشار ملت ایران در محکومیت قتل و عام و سرکوب معترضان توسط رژیم آخوندی بیانیه داده اند تنها قشر مفت خور و انگل جامعه که هیچ واکنشی نسبت به سرکوب مردم نداشته اند قشر آخوند بوده است.چون اگر رژیم تغییر کند دکان آنها تخته خواهد شد.از خود خمینی در هواپیمای فرانسوی یکی از خبرنگاران سئوال پرسید که الان که به ایران برمی گردی چه حسی داری؟
    خمینی جواب داد هیچ.
    ملت ایران نفهمید.آری این جماعت انگل و مفت خور اجنبی و تازی زاده ایرانی نیستند و هیچ حس مسئولیت و وطن پرستی نسبت به ایران ندارند.

    نظرات شما -
    • حسام
      22

      این جماعت برعکس برخی از بازیگران و فوتبالیست ها و هنرمندان و... بیانیه ندادند چون حلال خورند و اندک درآمدشان از حلال است الان تو این مملکت کیه که نداند این آدم هایی که گفتی یعنی بازیگران و فوتبالیست ها و.... چه پول های حرومی می خورند در چه مجالس حرامی شرکت می کنند چه کارهای حرامی رو انجامی می دهند.
      وقتی علنا در مهمانی سفارت شرکت می کنند ، سفیر رو به منزلشان دعوت می کنند عکس یادگاری می گیرند از آن ها پول می گیرند خوب چه انتظاری داری بایدم از بیانیه اروپایی ها بر علیه ملت خودشان دفاع کنند
      الان زمانی مناسبی بود برای تشخیص اینکه کی چه کاره است.
      انگل و مفت خور هم کسیه که هم از توبره می خوره هم از آخور ، نون جمهوری اسلامی رو می خورد نقش روابط عمومی دولت آمریکا رو ایفا هم می کند.
      تازی زاده هم کسیه که برای ایران اینترنشنال رپورت خبر می فرسته ، پول از بن سلمان میگیره

    • امیر ب حسام پرستو دولت
      0

      حسام جان ساکت شو جیره خوار دولت

  • ناشناس
    0

    گل بگیرند

  • ناشناس
    0

    خیلی ها خبر نداشتند با این تکذیبیه چشم و گوش بقیه را هم باز کردید /به این میگن بد دفاع کردن / به این میگن دوستی خاله خرسه

  • ناشناس
    2

    چه جالب چه بیانیه ای چرا ترسیدید بگید چی شده در ضمن هرچی تکذیب کنید دیکه اعتمادی نیست حتما درسته

  • رضا
    1

    نیازی به تکذیب نیست!
    ما قبول داریم شما دوست ملت نیستید.

  • ناشناس
    0

    مردم ۴۳ ساله فهمیدن از ملا بی خاصیت تر جمالشان در آئینه است . از یک مشت مفتخور بی خاصیت هیچ توقعی ندارند.

  • ناشناس
    0

    هر روز نو نو میرسد

  • ناشناس
    0

    دفاع میکردی تعجب میکردم ملا بی خاصیت ملعون ازشون هیچ انتظاری نداریم مردمی نیستن

  • ناشناس
    1

    اگه تکذیب نمی کردید،انسان شک می کرد.در ایران هرچیزی که با نظر رسمی حکومت یکی نباشد،حتما کذب است و تکذیب می گردد،حتی اگر بانیان آن اعلام کنند که بابا ما زنده هستیم ما نوشته ایم!!!!

  • ...
    1

    حوزه ی علمیه ی عزیز؛
    کسی که شعور و بصیرت داشته باشه، در همون نگاه اول متوجه جعلی بودن خبر میشه.
    ما کاری به نخاله های روحانیت و حوزه ی علمیه نداریم ، چرا که در هر صنف و قشر و طبقه ای از اینگونه افراد است.
    ما با کلیت حوزه ی علمیه کار داریم که مورد قبول قاطع ملته.
    پس نگران این اراجیف گویی ها نباشید.

  • ناشناس
    0

    ایران قابلیت ایجاد پلتفرمهای مشابه داخلی دارد و اگر مشکل فناوری باشد میتواند پلتفرم خارجی با کد بازش بخرد، مگر چقدر میشود از یک کمپانی بزرگ برناه ویسی یک پلتفرم که امکانات اینستا واتساپ و تاگرام بخرند، فرضا یک میلیارد دلار، اینکه میگیوند فلان پاتفرم دهها میلیارد دلار ارزش دارد بخاطر خود نرم افزار نیست، بلکه تعداد کاربرانش است وگرنه یک برنامه حاضر موجود امتحان پس فعلا کم کاربر همین غولهای جهان به چند میلیون دلار میخرند، یعنی ایران اینقدر بی رعضه است برای مصالخ امنیت و اقتصادی اش صد میلیون دلار پلتفرم نخورد و رایگان در اختیار همه مردم قرارد دهد؟!
    یک پلتفرم خوب اگر مورد استفاده 50 میلیون نفر باشد ارزشش اندازه یک ارتش کشور و یک ملت است! کاری یک پلتفرم دهها میلیونی میتواند بکند کل یک سیستم دولتی گاهی نمتواند در هدایت اجتماعی و اقتصادی در مسیر سالم نمیتواند بکند.
    باید تاسف خوردنهادهای پرشمار که اغلب مستقل از دولت هستند و دولت همچون تدارکچی آنهاست، کمترین تضمین امنیت شخصی نمیدهد و هزینه سنگینی برای حمایت پلتفرمهای داخلی میدهد، مهمترین دلیل عدم رغبت به پلتفرمهای داخلی- علاوه بر مسائل فنی- مسئله راهبردی تضمین امنیت اطلاعات شخصی و بخش ترس از سوءاستافده از اطلاعات شخصی و محتوای چتها استف همانقدر حفظ حرمت اشخاص مهم استف مسئله استفاده محتوای چتها و پیامها خصوصی است، مثلا مثال زدند اگر در چت و پیام خصوصی بین دو نفره فحاشی شد حتی علیه مقامات و فرد اسکرین شات گرفت این اسکرین شات مورد مدرک و سند مجازات شخصی نباشد! اهمیت قشیه در حرمت حریم خصوصی است، حکامیت ها در دنیا این حدود معمولا بعنوان اسناد علیه مردم استافده میکنند، علت اینکه مردم داخل ایارن از پلتفرمهای خارجی استافده میکنند دقیقا بخاطر ترسی است که سوءاستفاده قضایی ممکن علیهشان استفاده شود، این ترس بخشی از وقاهی بخاطر قوانین موجود است وبخشی بخاطر تبلیغات مخالفان حکومت و اجانبت، در نتیجه امروزه دیتابیسهای خارجی همگونه اطلاعات شخصی مردم ایران بدست آوردند از شماره شخصی و چه بسا شماره حسابها تا علایق و عقاید دینی و سیاسی و بر اساس آن سرویسهای شنود اجنبی آنها آنالیز و به مراکز سیاسی و امنیتی و اقتصادی دولتهایشان گزارش میدهند!
    کوتاهی سی ساله حکامیت جمهوری اسلامی به مسئله تضمین امنیت حریم شخصی و بی توجهی ظرافتهای این حوزه، موجب شده دهها میلیون ایرانی- بعضا افراد شاغل در نهادهای حساس کشوری و لشکری، اطلاعات مهم که میتواند مورد سوءاستفاده واقع شود توسط اجانبت ضد ایرانی از جمله تجزیه طلبان و تفرقه افکنان مذهبی باشد. با توجه مشکوک بودن رخنه نفوذیها نالایق و مستعد خیانت و فساد در نهادها(بخاطر فساد آموزشی مدرکفروشی و پارتی بازی) و دادن آدرس غلط و کارشکنی در اصلاح و تصویت قوانین و نظارت، بایست رئوس و ارکان نظام مستقیم وارد شوند به صورت فوری.
    وقتی مافیایی ها چنین در شوراهای روستا زمینهای مردم بالا میکشند و موجب اذیت مردم و بدسرنوشتی جوانا و ناامیدی بر کارآمدی نظام میشوند! و شهرداری ها کارشکنی ممکن در دادن امکانات به حواشی شهر مثل اسفالت و دارند القای پایین شهری و بالاشهری میکنند!و بازار ارز و قاچاق سوخت دارند خیانت میکنند به منافع ملی یا خودرو میتواند یک صنعت مهم مثل خودرو از حالت پویای و مفید به بازار احجاف و ظلم به مشتری داخلی کرده و مانع واردات خودروی دست دوم کم کارده و نو ارزان شود و خودروی به شدت بی کیفیت و گران و با کمبود کند، پس بدانید در موارد مهمتر مثل تمامیت ارضی و اتحاد قومی و ملی چه کارها ضد ملی ایرانی نمیتوانند بکند!

  • رییسی
    0

    جذب طلاب در بانک ها و آموزش و پرورش فراموش نشود. بقیه هم مال سهمیه دارها. مردم بقیه برن..... بخورن

  • ناشناس
    0

    ولی متن اون توسط هرکجا تهیه شده باشد نزدیک به واقعیت است
    در حکومت یزید هرکس به حکومت اعتراض می کرد صدا و سیمای یزید و تریبون دارانش می گفتند اینها با دشمنان اسلام و شریعت محمدی مخالف هستند و بر خلیفه خروج کرده اند لذا از دین خارج شده‌اند
    به همین خاطر حضرت سیدالشهدا با جمعی از یارانش وقتی بر یزید انتقاد کردند یزیدیان بر جامعه آنروز القاء کردند که حسین و اهل بیتش بر خلیفه ی مسلمین خروج کرده و از دین خارج شده است که نهایتاً نماز شب خوان های جمود برای رفتن به بهشت سرمبارک امام حسین علیه السلام را بریدند و اهل بیت را به اسارت بردند
    حالا هم هرکس انتقاد جدی به حکومت دارد را می گویند از ولایت خارج شده اند و اینها آمریکایی و ... هستند لذا زندان و غیره
    حتی تندروها نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی را می گویند از ولایت خارج شده و...

  • ناشناس
    0

    بلانسبت طلاب مگه خررن که بیان و برضدمفتخوری خودشون بیانیه صادرکنن

  • سعید
    0

    به لطف خداو ائمه ع جمهوری اسلامی،باوجودفرازونشیب وفتنه ها،باتمام قدرت پیش میرودومحکم واستوارترازقبل خواهدایستاد

  • ناشناس
    0

    خخخخ.باحال بود.

  • زرگانی
    0

    بر مخالفان ارتش مقاوم ایران لعنت خدا ابدی باد بیشمار بیشمار بیشمار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها