سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

مهسا امینی مورد ضرب و جرح قرار نگرفته است

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس یازدهم، ضرب شتم مهسا امینی توسط گشت ارشاد را تکذیب کرد.

مهسا امینی مورد ضرب و جرح قرار نگرفته است

علی حدادی درباره این‌که بررسی طرح اختصاص محلی برای برگزاری تجمعات که مدت‌هاست در کمیسیون‌ شوراها و امور داخلی کشور در حال بررسی است به کجا رسیده است، گفت: هنوز به این موضوع ورود نکردیم. اولویت‌های انتخابات در حال بررسی است و بحث‌های مربوط به قانون انتخابات مطرح است. 

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره این‌که آیا با توجه به اتفاقات چند روز اخیر کمیسیون متبوعش به این مسئله ورود خواهد کرد یا خیر، بیان کرد: باید ببینیم نظر کمیسیون در این باره چیست. تا امروز هم مشکلی نبوده و مردم هم خودشان در دفاع از نظام حرکت می‌کنند. 

وی درباره این‌که آیا ریشه‌های تجمعات اعتراضی در کمیسیون شوراها بررسی خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: موضوع پرونده مهسا امینی مورد بررسی قرار گرفت و ادامه دارد و وضعیت‌های مختلف را هم بررسی می‌کنیم اما آن چیزی که تا به امروز بوده است طبق بررسی ما، مستندات پزشکی قانونی و فراجا که فراخوان دادیم بیایند و جلساتی پیرامون این مسائل داشتیم، هیچ مساله‌ خاصی که مرتبط با نیروی انتظامی باشد، ضرب و جرحی شده باشد و یا بحثی بوده باشد نیست و نیروی انتظامی رعایت قانون را داشته است.

حدادی تاکید کرد: ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم و نظر نهایی را بعد از این اعلام خواهیم داشت.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رابی
    1

    خب به قول خودش هنوز منتظر جواب پزشکی قانونی است چطور تاکید دارد که ضرب و شتمی در کار نبوده است.این در حالی است که در اعتراضات چند روز گذشته نیروهای امنیتی در خیابان و مقابل چشمان هزاران نفر دختران را به شدیدترین شکل ممکن مورد ضرب و شتم قرار دادند که فیلم های آنها در شبکه های تلویزیونی سراسر جهان پخش شد.
    در روز روشن و جلوی دوربین و چشم هزاران نفر بی شرمانه دختران ایرانی مورد ضرب و شتم قرار می دهید چه برسد داخل بازداشتگاه که به نوعی دختر مردم را اسیر جنگی اسلام حساب می کنید و هر گونه رفتاری از شکنجه و تهدید گرفته تا تجاوز جنسی علیه او مرتکب می‌شوید.

    نظرات شما -
    • امیرحسین
      7

      فکر کنم دربرابر آتش زدن سطل ها و حمله به پلیس کتک خوردن غیر منطقی نباشد همین اوباش در لندن چند پلیس مورد ضرب و شتم قرار دادن

  • ناشناس
    0

    باوریدیم

  • آزادی
    4

    مهسا امینی توسط گشت کشتار به قتل رسیده‌.فیلم‌های منتشر شده میزان خشونت بر علیه زنان رو نشان میده مثل حمله یک لباس شخصی به تعدادی زن معترض که نه مسلح بودن و نه جایی رو آتش زدند فقط داشتن اعتراض میکردن که با باتوم وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار گرفتن اونوقت در گشت کشتار که با زنان مثل تروریست ها برخورد میشه باور کنیم که اتفاقی نیفتاده و سکته معمولی بوده

  • حاج سعید طوسی
    0

    ماست مالی کردن پرونده زنده نام مهسا امینی از همین اکنون شروع شد ومثل بقیه پروندها بی سرانجام خواهد بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها