رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

اتفاقات اخیر اعلام جنگ رسمی علیه خداست/ بهانه در اتفاقات گذشته اقتصاد و معیشت بود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص ابعاد توطئه‌های استکبار جهانی گفت: بهانه در اتفاقات گذشته اقتصاد و معیشت بود اما اتفاقات اخیر اعلام جنگ رسمی علیه خدا و احکام خداست.

 اتفاقات اخیر اعلام جنگ رسمی علیه خداست/  بهانه در اتفاقات گذشته اقتصاد و معیشت بود

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در نخستین مراسم بزرگداشت شهدای مدفون در حرم مطهر رضوی که جمعه اول مهر ماه در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شهدای مکتب حسینی اظهار کرد: مقام شهادت بی‌نظیر است و باید بدانیم که چرا شهادت فضیلت بسیاری دارد که همه معصومین (ع) به مقام شهادت رسیده‌اند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به جایگاه شهادت، افزود: هر کسی می‌خواست به جبهه برود اذن خود را از امام رضا(ع) می‌گرفت. شهید حججی و شهید سلیمانی نمونه‌ای از این شهدا هستند. رزمندگان بسیاری در دوران دفاع مقدس به حرم امام رضا(ع) می‌آمدند و از اینجا عازم می‌شدند.

وی ادامه داد: معصومین ما هیچ کدام به جز با شهادت از دنیا نرفته‌اند. شهادت جایگاه عظیمی دارد و باعث می‌شود انسان آگاهانه خود را فدا کند. حضرت علی(ع) انسان بی‌نظیر تاریخ است که وقتی ضربه می‌خورد و می‌داند که شهادتش مسلم شده، می‌فرماید که با شهادت رستگار شده است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه امروز جمع شده‌ایم تا یاد ۸۶۶ شهید مدفون در حرم مطهر رضوی(ع) را گرامی بداریم، گفت: یاد شهدای کربلا، دفاع مقدس، عاشورای حرم، مدافعین حرم و غیره زنده و جاودانه است و وقتی یاد شهید را زنده نگه می‌داریم یعنی مکتب او را زنده نگه داشته‌ایم و می‌دانیم که آرمان شهید چه بوده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای استکبار علیه ملت ایران، افزود: خدا را شاکر هستیم که زوزه شیطان علیه این نظام مقدس به آسمان رفته و این نشان می‌دهد مسیر را درست و بر اساس اصول ایمان و راه امام راحل پیموده‌ایم.

وی در خصوص ابعاد توطئه‌های استکبار جهانی بیان کرد: بهانه در اتفاقات گذشته اقتصاد و معیشت بود اما اتفاقات اخیر اعلام جنگ رسمی علیه خدا و احکام خداست، عده‌ای می‌خواهند بگویند ما زیر بار حکم خدا نمی‌رویم و نمی‌خواهیم دستورات الهی را انجام دهیم، وقتی با احکام الهی می‌جنگند یعنی با خود خدا مشکل دارند و اسمش را آزادی گذاشته‌اند.

معاون رئیس جمهور به تعریف آزادی که این روزها زیاد شنیده می‌شود اشاره و اظهار کرد: دو تعریف از این کلمه وجود دارد، تعریف آزادی از زبان شهیدان و تعریف آزادی از زبان استکبار که آزادی از بندگی خدا و به رسمیت نشناختن خدا است. یعنی من دوست دارم آزاد باشم و تو خودت را کنترل کن که این آزادی غرب و استکبار است.

قاضی‌زاده هاشمی به آزادی تعریف شده از زبان شهید اشاره کرد و گفت: این آزادی و رهایی از بند خود است. یعنی من به دنبال اجرای دستورات خداوند هستم. من برای آزادی جامعه حاضرم خودم را فدا کنم نه اینکه جامعه را فدای خودم کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید خراسان رضوی، وی تصریح کرد: آزادی شهید مسئولیت آور و آزادی غرب مسئولیت‌گریز است، شهید آماده فداکاری و ایثار است و اما آزادی غرب یعنی اینکه همه فدای من شوند، دعوا اینجاست و حضرت امام راحل در صحیفه خود می‌فرمایند اگر دشمن در مقابل مکتب حسینی ما ایستاد ما در مقابل کل جهان می‌ایستیم.

رئیس بنیاد شهید اضافه کرد: دشمنان ما به شدت از هویت مهدویت می‌ترسند و مطالعات بسیار جدی در این زمینه دارند و وقتی این جریان راه افتاد و فرزندان کوچک تا بزرگ با این مهدویت در شعر سلام فرمانده همراه شدند و توفیقات دولت مردمی در عرصه‌های مختلف یک به یک اتفاق افتاد یا در عرصه بین‌المللی پیوستن به پیمان شانگهای شکل گرفت، استکبار توطئه‌های خود را آغاز کرد و توطئه اخیر واکنش دشمنان به پیروزی‌های ملت ایران و موفقیت‌های دولت مردمی است.

معاون رئیس جمهور به قدرت ایران در عرصه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: قدرت‌هایی بزرگ در جهان مانند روسیه و چین و دیگر کشورها ایران را یک کشور قدرتمند می‌دانند که لازم است برای حل مسائل مختلف جهان حضور داشته باشد اما دشمنان ما این حضور را تحمل نمی‌کنند. هرگاه ملت ایران در تاریخ در آستانه پیروزی حتمی قرار گرفت، دشمنی‌ها با توطئه‌های مختلف آغاز شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • آزادی
    1

    جنگ‌با‌شیاطین نه‌خدا‌

  • ناشناس
    2

    ای خدا رو پیش نکش که همتون رو سیاهید .

  • مت
    2

    هر کس مخالف شما باشه از نظر شما با خدا مخالف بوده و اعلام جنگ با خدا کرده

  • متفاوت
    3

    بنده هم موافقم.قبلا هم با شروع این جریانات گفته بودم که حالا شیطان با اون ریش بلندش یک چایی تازه دم کرده نشسته یک گوشه کهکشان داره هر هر از این ملت میخنده.اما هنوز نمیدونه وبراش درس عبرت نشده که قطعا پشت هرخنده ای گریه ای هم هست ، چون هرکاریش بکنی شیطونه و نمیفهمه ، با همه هوشش باز هم خره.

  • ناشناس
    3

    عجب!!! تو هم آخوند شدی؟ راستی هنوز سه روز از بورس نگذشته؟ ضمنا اگر جنگ با خداست و شما خدایش هستید افتخار می کنیم که با شما بجنگیم

  • ناشناس
    2

    طبق فلسفه معاویه بله

  • ناشناس
    2

    تو چی میگی ؟ برو سفرتو رو فرش پهن کن😂😂🤦‍♂️

  • یکی از مردم
    1

    خوب اقتصاد و معیشت رو هم که دفعه های پیش انداختید گردن خدا! یادتون که نرفته گفتید خواست خداو امتحان الهیه!! پس اون مبارزات هم علیه خدا بوده فرقی با این یکی نداره!!!

  • محمود
    1

    این ۴۳ سال حکومت شما بوده که با فساد و دروغ وریاکاری واختلاس.... به جنگ خدا رفته نه این مردم بدبخت خجالت داره

  • ناشناس
    1

    جبرئیل بتو گفت یا تنهایی فهمیدی

  • ناشناس
    2

    سفارش عمر عاص به معاویه
    همه را گردن خدا بینداز

  • رابی
    1

    البته خدای هر شخصی با شخص دیگر متفاوت است.خدای گذشته اعراب بت ها بودند.خدای مصریان فرعون و خدای هندی ها گاو.
    الان هم خدای مردم ایران آخوندها هستند که حساب برای هیچ خدای دیگری به غیر از خودشان نمی کنند.

  • سام
    1

    دو‌بار متن سخنرانی این آقا را خوندم و خدایی آخرش هم نفهمیدم چی گفت.اصلا این تیم دولت سیزدهم از رییسشون گرفته تا این نخودی ها سرجمع توان نوشتن یه جمله را ندارند.
    از همین جا از فرصت استفاده میکنم و به عنوان برگ کوچکی از شاهنامه توفیقات دولت محبوب دل، حل مشکل سهامداران بورس توسط نایب رییس پریروز مجلس و کاندیدای ریاست جمهوری دیروز و‌معاون رییس جمهور امروز پروفسور علامه الدهر جناب دکتر قاضی زاده هاشمی را تبریک میگویم. از طرف خودم و سایر سهامداران قدردان تو هستیم جناب استاد.اما در پایان یه سوال دارم این دوره قصد شرکت در رقابت ها را ندارید؟ لطفا اگه چنین قصدی دارید و مثل گذشته میخواهید از آسایش خود و خانواده بگذرید و خودتان را در قامت رییس جمهور عرضه بدارید که البته برازنده تان هم هست پس زودتر بفرمایید تا ستاد را از همی الان در اول خیابان ملاصدرا یا سعادت آباد فعال کنیم.گرده پهن ما و بازوان پر توان شما
    یا علی مرد بزرگ.یا حق استاد.یا الله ای تو حل کننده مشکل بورس در سه روز

  • ناشناس
    1

    این آقایون تمام ترسشون اینه که اگر مردم حقشونو پس بگیرن دیگه نمیتونن پول نفت بدست بیارن چون نه ایران جایی دارن و سواد دارن که کشوری راهشون بده

  • مهرداد سربندی
    1

    آقای قاضی‌زاده هاشمی بهانه در اتفاقات گذشته اقتصاد و معیشت بود اما اتفاقات اخیر اعلام جنگ رسمی علیه خدا و احکام خداست؟ خب شما بفرماییدرفتار نظام جمهوری اسلامی با مردم در اتفاقات قبلی چگونه بود و در این اتفاق چگونه است؟ مگر نه اینکه در همه اتفاقات همیشه یه عده ای کشته میشوند یک عده ای هم زخمی و یک عده هم زندانی؟ مگر نه است که در همه اتفاقات همیشه یک عده اغتشاگر محسوب می شوند یک عده فریب خورده و یک عده هم عامل دست بیگانه؟ مگر نه اینکه در همه اتفاقات حرکت و اعتراضات مردم آشوب و اغتشاش و فتنه تلقی می شود و همواره یگانه های ضد اغتشاش اعم از لباس شخصی و غیر لباس شخصی برای سرکوب مردم وارد صحنه می شوند؟ وقتی از نظر حکومت بین جنگ برای معیشت و جنگ با خدا فرقی وجود ندارد و برای هر دو به یک اندازه شدت به خرج میدهد چرا باید برای مردمی که هم معیشتشان بر باد رفته هم دینشان به بازی گرفته شده این دو مسئله تفاوت کند؟ شما لااقل برای معیشت کسی را نکشید تا مردم ببینند که برای معیشت کشته نمیشوند اما برای جنگ با خدا کشته می شوند و تفاوت را باور کنند

  • ناشناس
    1

    هرچی اون یکی رودرست کردی ،این یکی روهم درست میکنی. ..

  • ایران
    1

    شهادت مقام والایی دارد چراحضرت عالی
    به سمتش نمی روی؟

  • ناشناس
    1

    حتما الان مشکلات اقتصادی حل شده که مردم از روی خوشی اعتراض می کنند!
    جوان دست گل مردم رو دق مرگ کردین طلبکار هم هستین!
    مهسا اختلاس گر و بی آبرو نبود که توی دادگاه افتخار هم می کنید که اختلاس کردین یا در کانادا توی کازینوها فساد می کنید!
    اون مثل امثال ساشا سبحانی بی حیا و بی آبرو نبود!
    اون یک دختر باحیا و آبرو داری بود که با همین سوار ماشین گشت ارشاد شدن هم تاب نیاورد و دق کرد!
    ننگ بر شما که فقط نگران جیره و مواجب خودتون هستین و روی خون شهید خودتون موج سواری می کنید!

  • 1

    دزدی بانک دی چی شد ؟؟؟خدا

  • نوید
    1

    پس قبول داری که ذره ای بصیرت ندارید بماند،ناجوانمرد هم هستید چون در اتفاقات گذشته را دربست به گردن روحانی نداختید وگفتی بی کفایتی او ودولتش بوده!!1
    هیچگاه از بهانه ودشمن خارجی چیزی نگفتید

  • ناشناس
    1

    شما سخنگوی خدا هستی ؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    اگه احکام خداست چرا سید حسن نصرالله در لبنان حجاب را اجباری نکرده مگه اون کشور ۲۵ درصد مسیحی نداره چطور بی حجابن کشور ماهم بهایی داره هم زرتشتی وهم مسیحی چرا باید روسری سرکنن احکام مال مسلمانان است شاید جوانی نخواد مسلمان باسه مسیحی باشه به زور باید مسلمان باشه برید ا اون سیدحسن یاد بگیرید زاستی اون لاشخورایی که فرستادید کشورای خارج همشون با حجابن یکیش دختر خزعلی یکیش نتیجه امام چطور این همه زیر نطر بچه های امام بزرگ شده ولی اونجا حجاب ندارن پس حتما یه خبری هست چند ساله بود رفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها