دفتر سخنگوی قوه قضائیه:

دستگاه قضایی مرجع تائید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال نیست

دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه اعلام کرد: دستگاه قضایی مرجع تائید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال نیست.

دستگاه قضایی مرجع تائید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال نیست

در اطلاعیه دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه در این باره آمده است:

«قوه قضائیه مرجع تائید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال نبوده و تنها براساس موازین، پاسخ استعلامات لازم را در اسرع وقت ارائه نموده است.

همانگونه که دکتر ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری صبح امروز با خبرنگاران بیان داشت؛ قوه قضائیه مرجع تائید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال نبوده و تنها براساس موازین قانونی به استعلامات درخواست شده، پاسخ سریع داده است.

بر این اساس قوه قضائیه، نفیا یا اثباتا دخالتی در برگزاری انتخابات این فدراسیون نداشته و صرفا به وظایف قانونی خود عمل کرده است.»

گفتنیست صبح امروز ستایشی در پاسخ به سوالی درباره چگونگی انتصاب تاج به ریاست فدراسیون فوتبال و اتهامات او، گفته بود: در رابطه با این حوزه، اولاً حساسیت نسبت به این موضوع و در این مقطع زمانی روشن است‌. در راستای هر انتخاب درون سازمانی مثل فدراسیون، استعلامات بر اساس مقررات موضوعه از سوی مرجع برگزاری انتخابات و ناظر صورت می‌گیرد. یک استعلامی در این زمینه صورت گرفته و پاسخ لازم هم به فدراسیون مربوطه داده شده است و فدراسیون بررسی و اعلام نظر کرد و جمع‌بندی بر این شد که فرد مدنظر در انتخابات شرکت کند. نسبت به نتیجه نفیا و اثباتا سخنی نداریم. اجازه بدهید پرونده‌ها را بررسی و بعد اعلام کنیم. در مرحله دادسرا به دلیل اینکه تحقیقات محرمانه است به آن نپردازیم، بهتر است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    جل الخالق! یعنی بزعم جنابعالی اگر شخصی محکوم قطعی به فساد مالی یا اداری یا اخلاقی یا محکوم قطعی به ارتکاب جنایت باشد می تواند کاندید انتخابات فدراسیون های ورزشی و و هیأت های ورزشی استانها گردد؟!!! انتخابات ورزشی از لحاظ روح حاکم بر قانون و صلاحیت قضایی اشخاص تافته جدا بافته از سایر انتخابات نیست!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها