انتقاد دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز از «این همه دعوا ، اختلاف، فحاشی، تهمت و کشمکش»

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان اینکه هر روز سر یک مسأله با هم دعوا میکنیم، گفت: این همه اختلاف، فحاشی، تهمت و کشمکش برای چیست؟ برای خداست؟

انتقاد دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز از «این همه دعوا ، اختلاف، فحاشی، تهمت و کشمکش»

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی عصر امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید لاجوردی با بیان اینکه شهید لاجوردی یک مجاهد تمام بود ،اظهار کرد: زندگی جهادی و مبارزاتی او بسیار روشن و برجسته است‌. در مسیری که قدم گذاشت به تمام معنا مقاوم بود. خیلی ها مبارز هستند اما تداوم، صلابت و پیگیری مبارزه خیلی مهم است.

وی ادامه داد: او سه بار به زندان رفت و هرگاه آزاد شد، فعالیت بیشتر و گسترده تری را دنبال کرد و دوباره به زندان رفت. او با اینکه پا به سن گذاشته بود، در فعالیت های جهادی و عملیاتی شرکت می کرد که به افراد جوان نیاز داشت. وقتی در زندان مشهد، رییس زندان به قرآن بی احترامی می کند، رییس زندان را کتک می زند و به سایر زندانیان می گوید اینجا جای کوتاه آمدن نیست.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • خون جیگر
    0

    شماها مگه خدا می‌شناسید شماها یا دانسته و یا از روی حماقت در صدد پر کردن جیب خودتان و یا هم کیشتان هستید و همیشه به ضرر این مرز و بوم کار کرده اید .

  • ناشناس
    0

    هر که با شما نباشه هزار تا وصله بهش می بندید اگر شیطان هم باشه با شما باشه قدیسه براتون میشه

  • ناشناس
    0

    بساطتون روجمع کنید دراین۴۳سال همه چیز همه چیز همه چیز دراختیارمطلق آخوندها بود واینهاهمش نتیجه ی وجودنامبارک شماست تو رابه هرکه می پرستید تورابه هرکه می پرستید دست ازسرملت ایران بردارید دست ازسرملت بردارید

  • Mm
    0

    به نظر من روحانیون شیعه در عراق و لبنان در سیاستهای بین المللی و موضع گیریهای اجتماعی اندیشمندانه تر و با سعه صدر بیشتری رفتار می کنند. ایکاش به حکم اخوانیت این امور را به حوزویان عزیز ماهم تذکر بدهند. من انتظارم از روحانیت خودمان خیلی بیش از این بود. ضمنااینکه تا هر جوانی از روی خام فکری یک حرفی می زند فوری عکس العمل نشان دهندو اورا ممنوع الکار یا ممنوع التصویر کنند در شان روحانیت نیست. مطمئنا به این صورت ماالگوی مناسبی برای مسلمانان نخواهیم بود.

  • مش جمعه
    0

    تو که داری همه را به دعوا و کتک‌کاری دعوت میکنی

  • ناشناس
    0

    دو طایفه در یک شهر با هم اختلاف داشتند روزی پسر حاکم یکی از دو طایفه به خواستگاری دختر حاکم دیگر رفت.حاکم داد بر آورد بگیرش که هر چه میکشیم از همین دیوانه بازیهاست.حال ایشان گذشته را یاد ندارد .خوشا بحالت که تلاش میکنی گذشته را فراموش کنی ولی گذشته ترا فراموش نمیکند.

  • ناشناس
    0

    تاریخ را شما نمی نویسید بعد از شما به بدی از شما یاد خواهد شد جنایتهای زیادی در حق مردم انجام دادید

  • ناشناس
    0

    حالا ما سوال اینهمه دعوا برای چیست رو جواب بدیم یا جمله ی اینجا جای کوتاه امدن نیست رو؟
    عجب مزخرفاتی ..حرف اخر حرف اول رو نقض میکنه

  • ناشناس
    0

    سر لقمه بزرگتره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها