فحاشی و بی آبرویی در فضای مجازی به زن جوان تفریح مرد طبسی بود

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی از شناسایی مزاحم اینترنتی خبر داد و گفت: در شبکه اجتماعی تلگرام، فردی با توهین و فحاشی علیه یکی از شهروندان باعث سلب آسایش وی و خانواده‌اش شده بود.

فحاشی و بی آبرویی در فضای مجازی به زن جوان تفریح مرد طبسی بود

سرهنگ قدرت الوانی، در تشریح این خبر گفت: خانم جوانی به  پلیس  فتا شهرستان طبس مراجعه و با ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه‌ اجتماعی  تلگرام  اقدام به ایجاد مزاحمت برای وی و خانواده‌اش کرده که موجب سلب آسایش و آرامش وی و خانواده‌اش شده است، موضوع پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکیه در ادامه اظهارات خود عنوان داشت مدتی است که در بستر تلگرام پیام‌های زشت و رکیکی را به من نسبت داده و همچنین به صورت تلفنی به صورت مداوم برای بنده مزاحمت ایجاد می‌کند.

این مقام سایبری عنوان کرد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط افسران سایبری پلیس فتا شهرستان طبس مالک اکانت تلگرامی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی به این پلیس دعوت شد.

انکار متهم

سرهنگ قدرت الوانی گفت: در ابتدا متهم منکر بزه ارتکابی شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچارلب به اعتراف گشوده و بزه انتسابی را پذیرفت، و در اظهارات خود گفت مدتی پیش شماره شاکیه را از روی تابلو مغازه وی برداشته و با توجه به شرایط خانوادگی و احساس تنهایی اقدام به چنین عملی کردم، همچنین از کرده خود احساس ندامت و پشیمانی دارم، لذا پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال گردید.

سوء استفاده  کلاهبرداران

این مقام انتظامی عنوان کرد: امروزه سوء استفاده کلاهبرداران و سودجویان از فضای سایبری برای دستیابی به اهداف ناصحیح افزایش یافته و با بهره گیری از عدم آگاهی و سادگی افراد در این فضا مرتکب جرائمی می‌شوند که اکثرا با انگیزه مالی،تهدید، تسویه حساب شخصی، انتقام جویی و یا تفریح و سرگرمی در این فضا وارد می‌شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره گیری 096380 مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام نمایند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شماره تلفن را خ
    2

    شماره تلفن را خود زنه داد مطمئنا شیطان صفت

  • ناشناس
    0

    خب با یه مسدودی شماره طرف، کار رو بر خودت و خانواده ات راحت می کردی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها