دفتر جهانگیری تکذیب کرد: فردی برای انتصاب در فولاد مبارکه توصیه نشده

در پی انتشار گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد مبارکه و طرح نام دکتر اسحاق جهانگیری، رئیس دفتر وقت معاون اول سابق، توضیحاتی ارائه داد.

دفتر جهانگیری تکذیب کرد: فردی برای انتصاب در فولاد مبارکه توصیه نشده

توضیحات به شرح زیر است: 

1- در خصوص موضوع توصیه انتصاب یکی از مدیران شرکت مذکور؛ نه تنها فرد یاد شده هیچ نسبتی با ایشان ندارند بلکه توصیه‌ای نیز برای بکارگیری نامبرده صورت نگرفته است.

2- در خصوص تحویل یک دستگاه خودرو به ایشان نیز لازم به ذکر است که این موضوع ربطی به شخص آقای دکتر جهانگیری ندارد و به تقاضای تیم حفاظت معاون اول و مطابق پروتکل‌های ابلاغی امنیتی برای در اختیار گذاشتن خودروی سنگین بوده و با توجه به عدم امکان تأمین آن توسط نهاد ریاست جمهوری، به صورت امانی توسط تیم حفاظت بهره‌برداری می‌گردیده است و همچنان در اختیار تیم حفاظت معاون اول فعلی رئیس جمهور است.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    هیچی دیگه تکذیب شروع شد کی کجا من نبودم آقای اسحاق از بخور بخور اخوی مهدی جان چه خبر همان مهندس دکتر الکی

  • عباس
    0

    خواهشا از معادن مس و اهن هم تحقیق شود ...دیگر خاکی نیست ...چون یک زمان می گفتند برای ایندگان الان چی ...روشنگری خوب می با شد فکر کنم بعضی در عمان و کشورهای عربی هستند که در ایران مسئول بودند باید تحقیق جامع انجام شود ...ـپس جواب انهایی که شهید شدند برای مردم و مملکت.چه کسی جوابگو باید باشد

  • ناشناس
    0

    از مخبر و اسحاق و نهاوندی و شریعنمداری و ... صد ها نفر از قبلیا و فعلیا باید مصادره اموال بشن و بعد اعدام

  • ناشناس
    0

    آخ ازدست این جهان بینی آب زاینده رودراهمین دماغ گنده دزدیدوبردبراهمشهریاش.

  • ناشناس
    0

    هر چه بگندد نمکش میزنند ....وای به روزی که بگندد نمک.....هموطنان خانه از پای بست ویران است.....خواجه در فکر نقش ایوان است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها