آخرین تیر ترکش تاج برای رسیدن به فدراسیون؛ ملی پوشان سپر انسانی شدند!

مهدی تاج برای بازگشت به فدراسیون فوتبال به سراغ ملی‌پوشان رفته است.

آخرین تیر ترکش تاج برای رسیدن به فدراسیون؛ ملی پوشان سپر انسانی شدند!

مهدی تاج رئیس مستعفی فوتبال ایران برای بازگشت به صحنه فوتبال دست به دامن ستاره های تیم ملی شد!

در حالی که مهدی تاج به دلیل داشتن پرونده باز برای قرارداد پر انتقاد با مارک ویلموتس هر لحظه به حذف از انتخابات هشتم شهریور نزدیک‌تر می‌شود و فشار زیادی را از سوی افکار عمومی، نمایندگان مجلس، قوه قضاییه و جامعه فوتبال تحمل می‌کند، این‌بار به عنوان آخرین تیر ترکش به سراغ ملی‌پوشان فوتبال ایران رفته و منتقدان اسکوچیچ در تیم ملی را برای حمله به منتقدانش پیش انداخته است.

بازی خطرناکی که بر شکاف‌های موجود در تیم ملی خواهد افزود.

منبع: دنیای ورزش تورنتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    اين ادم تصميم گرفته فوتبال ايران را با هر ترفند وحيله اي نابود كند معلوم نيست با اين همه گندي كه قبلا به بار اورده چه كساني از ايشان حمايت مي كنند وحتما دست هاي پشت پرده وجود دارد كه ايشان با تمام وقاحت ادعاي رياست مجدد فدراسيون را ارد

  • ناشناس
    1

    مهدی تاج حتی اگر برای رقابت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران تأئید صلاحیت شود امید چندانی به پیروز شدن او وجود ندارد! رقابت اصلی بین آقایان عزیز الله محمدی و میرشاد ماجدی است.

  • علی۵
    0

    این ملی پوشان پوشالی بندازند بیرون از تیم ملی .

  • فریبرز
    0

    این آدم ، خیلی خیلی زرنگه ، یه ضرب المثل هست که میگه بهترین دفاع ،حمله هست ، ایشون مقصر اصلی پرونده ویلموتس هست و قوه قضاییه هم میدونه ،خودش هم میدنه به عنوان رییس فدراسیون رای نمیاره اما تو انتخابات شرکت میکنه تا اذهان عمومی رو درگیر انتخاب نشدنش کنه تا مجازات شدنش ...

  • ناشناس
    0

    رو نیست که سنگ پای قزوینه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سنگ پای قزوین به اشتباه اسمش بد در رفته است! بهتره بگیم رو نیست که سنگ پای اصفهان است!

  • بهلول عاقل
    0

    آقای‌ تاج دیگه مرزهای و گستاخی از دست تو دارن فرار میکنن؟ میفهمی؟

  • رجب صفروف
    0

    عامو ابن بنده خدا الان باید در زندان باشد وجوابگوی کارهای خودش.حالا چه کسانی از بالا این رو حمایت میکنند وبا توجه به خسارتی که به بیت المال زده تاییدش هم کرده اندبماند ولی خدا وکیلی مملکت اینقدر بی صاحب و بلبشو هست که مورد به این روشنی و آشکاری هم نمیتونه حضرات رو قانع به دادخواهی از این کنه؟چه دستی درکارهست که پسر نماینده مجلس ۵سال زندان میشه و تاج با این پرونده آزاد هست در صورتیکه قبلا خیلیها با جرم مشابه اعدام شدند.آیا قانون در برابر افراد تغییر میکنه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها