واعظی آشتیانی: آقای تاج! اگر بیایی، زمین و زمان دست به دست هم می‌دهند که بدتر از بدتر بشوی/ تاج: آمده‌ام همه‌چی را روبه‌راه کنم!/ ویدئو

فعال سیاسی اصولگرا و مدیر عامل سابق استقلال گفت: آقای تاج! اگر برای فدراسیون فوتبال بیایی، زمین و زمان دست به دست هم می‌دهند که بدتر از بدتر بشوی و هیچ تحولی هم ایجاد نمی‌شود.

واعظی آشتیانی: آقای تاج! اگر بیایی، زمین و زمان دست به دست هم می‌دهند که بدتر از بدتر بشوی/ تاج: آمده‌ام همه‌چی را روبه‌راه کنم!/ ویدئو

امیررضا واعظی آشتیانی گفت: لابی کردن هیچ اشکالی ندارد ولی انتخاب مجدد یک فرد اسمش لااُبالیگری است. فردا روز اگر رئیس بشوی، دیگر نیمچه احترام امروز را هم نداری.

تاج: آمده‌ام همه‌چی را روبه‌راه کنم!

مهدی تاج رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کردم تا مسایلی مثل بلوکه‌شدن پول‌های فدراسیون، اساسنامه، ورود بانوان به ورزشگاه‌ و حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا را حل کنم.

 

 

حجم ویدیو: 4.39M | مدت زمان ویدیو: 00:04:46 | دانلود ویدیو
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محسن
    0

    با افراد باتجربه این مملکت چه کردند که این گونه می اندیشند ..اون ها را به نام زیرکی و باهوشی ، دچار توهم کرده اند که به کشورهای دموکراتیک اینگونه نگاه میکنند که مردم در تعیین اشخاص خود نقشی ندارند ..ظاهرش دموکراسی است و درواقع افراد پشت پرده و صاحب فکر هستند که تصمیم میگیرند..کسانی این طرز فکر را حتی در اذهان افراد مجرب ما تزریق کردند که قطعا خودشان در این کشور، همین گونه در عرصه کلان سیاست عمل کردند، با این توجیه که همه جای دنیا همین طور است..البته اصلا موضوع فوتبال و تاج نیست..این طرز صحبت کردن، طرز فکر و عملکرد افراد متنفذ رو تا حد زیادی ،حتی در عرصه سیاسی ،روشن میکنه..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها