بازنشستگانی که کمتر از ۱۰ سال حق بیمه دارند، حقوق دریافت می‌کنند

نمایندگان مجلس مقرر کردند، فرد بیمه شده بازنشسته بیشتر از ۵ سال و کمتر از ۱۰ سال باشد تواند با پرداخت کسری ماه‌ها و یا سنوات تا ۱۰ سال به نرخ روز از مزایای حقوق و یا مستمری بازنشستگی استفاده نمایند.

بازنشستگانی که کمتر از ۱۰ سال حق بیمه دارند، حقوق دریافت می‌کنند

نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی با الحاق یک تبصره به ماده ۶ طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوقهای بازنشستگی، موافقت کردند که براساس آن در صورتی که سابقه پرداخت حق بیمه فرد بازنشسته بیشتر از ۵ سال و کمتر از ۱۰ سال باشد، بیمه شده می تواند با پرداخت کسری ماه‌ها و یا سنوات تا ۱۰ سال به نرخ روز از مزایای حقوق و یا مستمری بازنشستگی استفاده نمایند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    این برای حکومت مدعی اسلامی واقعا زشت و قبیح است که در خصوص حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۵ ماهه تصمیم اصولی و قانونی نتوانسته بگیرد و اینان چندین ماه است کف خیابون فریادشان به جائی نرسیده است!!!!! دولت ترکیه را ببینید بر اثر تورم دوبار حقوق کارگران و کارکنان خودش را بدون سر و صدا طی یک سال افزایش داد.. !!

    نظرات شما -
    • عباس
      4

      دهنت ببند...قانون باید کسانی چه کار کرده باشند چه نکرده باشند در سن بالایپنجاه پوشش حقوقی انجام شود

  • ایرانی
    0

    نمایندگان شما ابتدا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که 6 ماه از ان می گذرد و با توجه به نامه رییس محترم مجلس نیز تاکید بر ان شد را حل کنید بعد برای بقیه تصمیم بگیرید میخواهید آنها را هم به چاه بیندازید انصاف بخرج دهید که چرا دولت پاسخ بازنشستگان که پول خودشان هست و صندوق تامین اجتماعی از ان انها می باشد را حق و حقوقشان را نمی دهد چرا ؟؟ چرا از اقای رییسی وقتی امده به مجلس سئوال نکردید در حق آنها با عدم پاسخگویی اجحاف می کند

  • ناشناس
    0

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید مصوبه ای را وضع کنند تا به بیمه شدگانی که در شرف سن بازنشستگی یا در سن بازنشستگی قرار دارند اجازه دهند کسری سوابق بیمه پردازی خود را تا ۳۰ سال به نرخ روز باز خرید نمایند تا بتوانند با حقوق و مزایای کامل ۳۰ روزه بازنشسته شوند.

  • ناشناس
    0

    انصافا در این مورد نمایندگان کار پسندیده ای انجام دادند دستاشان در این مورد درد نکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها