هشدار روزنامه اصولگرا به رئیسی برای سفرهای استانی

«در صورت به ثمر ننشستن مصوبات سفر استانی، هم دولت متهم به انجام کار‌های پوپولیستی می‌شود و هم مردم دیگر به وعده مسئولان چشم امیدی ندارند و این خطر بزرگی برای این سفر‌ها به حساب می‌آید.»

هشدار روزنامه اصولگرا به رئیسی برای سفرهای استانی

روزنامه خراسان نوشت: یکی از عواملی که ممکن است اتفاق خوبی را که در سفر‌های استانی رقم خورده، به ناامیدی مردم تبدیل کند، به ثمر ننشستن وعده‌ها و مصوباتی است که در سفر‌های استانی به تصویب رسیده است.

چون در صورت به ثمر ننشستن مصوبات هم دولت متهم به انجام کار‌های پوپولیستی می‌شود و هم مردم دیگر به وعده مسئولان چشم امیدی ندارند و این خطر بزرگی برای این سفر‌ها به حساب می‌آید. به همین دلیل نیاز است کارگروه‌هایی در دولت و رسانه‌ها ایجاد شود تا پیگیر مصوبات و تصمیمات دولت در سفر‌ها باشند. البته پیش از این معاون اجرایی رئیس‌جمهور وعده داده بود سامانه‌ای برای رصد مصوبات سفر‌های استانی در دسترس همه قرار خواهد گرفت که این موضوع می‌تواند به دولت برای پیگیری مصوبات کمک بزرگی کند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    خیلی وقت است اعتماد اکثریت مردم نسبت به عملکرد کارگزاران حکومت سلب شده است! در سفرهای استانی برخی اعضاء هیأت دولت یک عده معدودی از مردم بینوا که دور اعضاء هیأت دولت جمع می شوند جز رساندن عریضه کاریابی و تقاضای اشتغال به کار و رفع مشکل صنفی خود به دولتمردان هدف دیگری را از جمله استقبال از اعضاء هیأت دولت و خیر مقدم گویی به آنها دنبال نمی کنند!

  • ناشناس
    0

    تورابه هرکه می پرستی بشین سرجات اگه میتونی گرهی از این همه مشکلات خردوکلان باز کن سفر سفر سفرهایی که هیچ نتیجه ی ملموسی ندارند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      داره راه احمدی نژادشون رو که خودشون رو براش پاره میکردن میره

  • 🐜
    1

    دولت های قبلی هم مثل دولت سیزدهم وعده های توخالی ب ماملت داده و هیچکدام ازوعده هایشان عملی نشدوهردوره تعداد رای دهندگان کاهش یافته و نسبت ب دولت های دیکتاتورمایوس شده ایم درهمین الان رای بی رای اصلاح طلب واصولگرا هردو درنظرماملت منفور هستند

  • ناشناس
    0

    کلاً انجام سفر استانی و صدور مصوبه های استانی توسط دولتهای بعد از انقلاب یک عمل پوپولیستی محض بوده و مانند سم عمل می کند. فرض کنیم که برنامه کلی حرکت اقتصادی کشور در برنامه های پنجساله تدوین شده و برنامه کوتاه مدت نیز در بودجه. بر این اساس حرکت هر استان و منطقه بعنوان جزئی از کل از قبل دیده شده و برای آن برنامه و بودجه مشخص در نظر گرفته شده.
    یکهو و در جریان سفر استانی یک مقام دولتی یا یک صاحب منصب میبینم که خلاف تمام مصالح و مطالعات کارشناسی، طرحی در اون منطقه کلید می خوره که در ابتدا به زیان سایر مناطق و استانها بوده و در دراز مدت به زیان خود آن منطقه هم هست.
    مثال: احداث کارخانه های متعدد از جمله فولاد سازی در مناطق کویری که آب به میزان کافی برای شرب و کشاورزی ندارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها