رئیسی: تا حل مشکلات مردم، سفر استانی ادامه خواهد داشت/ خاطیان متروپل بدانند گذر زمان آنها را از پاسخگویی مبرا نخواهد کرد

رئیس جمهور گفت: حضور در اقصی نقاط کشور تا زمانی که مشکلات مردم حل شود، ادامه خواهد داشت.

رئیسی: تا حل مشکلات مردم، سفر استانی ادامه خواهد داشت/ خاطیان متروپل بدانند  گذر زمان آنها را از پاسخگویی مبرا نخواهد کرد

 سید ابراهیم رئیسی در نشست کمیته مدیریت بحران شهرستان آبادان با اعلام اینکه مصوبات سفرهای گذشته به خوزستان همچون ماه‌های گذشته با جدیت در حال پیگیری است اظهار کرد: حضور در اقصی نقاط کشور تا زمانی که مشکلات مردم حل شود ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با تسلیت به خانواده جانباختگان و حادثه‌دیدگان متروپل افزود: خاطیان بدانند گذر زمان آنها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد. 

رئیس جمهور گفت: امیدوارم رسیدگی به روابط ناسالم و فسادهای منجر به حادثه متروپل با همان سرعت رسیدگی  میدانی به این حادثه، پیگیری شود.

وی افزود: با کسانی که برای سودجویی بیشتر و با سوداگری و روابط ناسالم و مفسدانه چنین حوادثی را رقم می‌زنند، باید برخورد عبرت آموزی صورت گیرد و خاطیان بدانند که گذر زمان آن‌ها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • حمید
    0

    خوش به حال استانهایی که رفتین و دیگه هیچ مشکلی ندارند

  • ناشناس
    0

    سفیر سفر اگه با مسافرت مشکلات حل میشد مارکوپلومشکلات جهان را حل کرده بود .

  • قوقولی قوقو
    0

    خدایا خودت به آبادانی ها کمک کن.

  • فواد ری
    0

    رئیس جمهور وقت خود را باید صرف مسائل کلان واساسی وسیاست گذاری کشور بکند نه از صبح تا شب از تبریز به ابادان واز ابادان به گرگان و ....!؟ این کارها باید به وزرا ومشاورین سپرده شود رئیس جمهور به جای کار یدی وفیزیکی باید از مغز ونبوغ خود استفاده کند نه بلانسبت مثل تراکتور مدام شخم بزند وگازوئیل مصرف کند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بهرحال دستگاه میچرخه بازده مفید نداره یعنی ....

  • ناشناس
    0

    فعلا که گذر زمان بانیان وضع موجود را طلبکار هم کرده است اقای رئیسی کجا سیر میکنید؟؟؟؟؟؟

  • M
    0

    باید بسیار سفرکرد تاپخته شود خام

    نظرات شما -
    • 0

      بسیار سفر باید
      تا پخته شود خامی

  • ناشناس
    0

    شرو آور است که امروز ۱۳ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ هست هنوز بن خواربار دی، بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۰ و فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ بازنشستگان مخابرات نریختن چرا؟
    جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها