هشدار برجامی عبدی به رئیسی / باج ندهید

فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه «گویا سرنوشت برجام بدست آقای رییسی است» درباره پیامدهای تاثیرپذیری احتمالی او از «تندروهای بی مسوولیت» هشدار داد.

هشدار برجامی عبدی به رئیسی / باج ندهید

عباس عبدی ، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت :

گویا سرنوشت برجام بدست آقای رییسی است نمی دانم که در نهایت چکار خواهید کرد

ولی هر تصمیمی گرفتید باید محصول نظرات منصفانه کارشناسان باشد و درد و رنج مردم را نیز در نظر بگیرید

و به تندروهای بی مسوولیت باج ندهید . بدانید روزی که مشکلات سرازیر شود آنان پنهان می شوند و شما پاسخگو.

هشدار برجامی عبدی به رئیسی / باج ندهید

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ناشناس
    0

    بیش از۴دهه شعاروتهدیدتوخالی بوقتش برای منافع وتوَهمات هم باج داده ومیدهید هم نوکری میکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آقای عبدی آنروز که بالای دیوار رفتید یادتان هست.

  • ناشناس
    1

    و من چقدرازاینڪه سرنوشت این برجام بدست اوباشد ، دلواپسم !!

  • حقیقت
    2

    این کاری نیست که تصمیم بگیره این فقط در حد سوال ناهار خوردید بس

  • خون جیگر
    0

    لعنت و نفرین خدا بر کسانی که زندگی ما را به این روز انداختند مخصوصا کسانی که از دیوار بالا رفتند ...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بهترین نظری که دیدیم!

  • ناشناس
    0

    جرقه بدبختی ملت را شما و هم پالکیای شما زدید که سفارت آمریکا را اشغال کردید

  • 🐜
    0

    مذاکره ای درکارنیست امریکاوایران دنیاراب بازی گرفتن

  • علی
    0

    دیگه نه از ایران نامی مانده و نه از مردمش.

  • ناشناس
    0

    اصلا رئیسی چه کاره است که بخواهد نظر بدهد ‌ نظر دهنده روس و اینگلیس و برادران قاچاقچی نظامی هستند.

  • ناشناس
    0

    آقای عبدی بنظرم شما بهتر است از دل سوزی برای مردم دست بردارید شما و امثال شما بودید که سفارت آمریکا را تسخیر کردید و اولین نطفه دشمنی ایران و امریکا را کاشتید اگه سفارت آمریکا جاسوسی
    می‌کرد بهتر نبود اعضای آنرا اخراج می‌کردید و در سفارتخانه را می بستید ؟

  • بیطرف
    0

    کدومشون تا حالا پاسخگو‌ بوده که این پاسخگو باشد؟؟ اینها اصلا پاسخ دادن بلد نیستند.

  • ناشناس
    0

    وظایف مسئولان قانون مشخص کرده است، سرکشی به احوال مردم هم بایست معقول باشد، یکی به این آقای رئیس جمهور چرا حالی نمیکند، خواسته باشی هر هفته بلند بشوی دو روز وقت بگذاری و لابد چند روز هفته مقدمه چینی و بروی مسافرت و هی دستور و وعده بدهی که نشد کار! ماهی یکبار، سال سه چهار بار، آن هم با برنامه، این چه وضعی است در کشور درست کردی؟! از فساد افتصادی و گرانی تا مافیا و ناکارمدی و از برجام در جا زده تا قانون شکنی دولتی در اجرای قولها و وظایف قانونی مثل قانون یارنه ها! دولت باید یارانه جبرانی برای افزایش قیمتها نسبت به سال 1400 به مردم بدهد! این همه کار هست، هی بلند میشود میرود مسافرت، کدام دولت موفق دنیا، رئیس دولتش هر هفته دو سه روز اتلاف وقت میکند برای مسافرت، مگر این کشور سر و سامان کسب اطلاع و آمار و انالیز ندارد؟، یعنی رئیس جمهور برود چند شهر و کلی هزینه و زحمت نهادهای المنیتی بگذارد که مواظب جان و راحتی ایشان بشوند، احمدی نژاد کم بود، یکی امده رکودهای او را زده! احمدی نژاد با آن همه سفر و وعده و دستور چه گلی زد بر سر مردم؟!

  • ناشناس
    0

    آقای رئیس جمهور، چه آنهایی رای دادند به شما و چه ندادند در برابر حق الناس مسئولید، گله کردند که چرا طئنه میزنند به سفرهای هفتگی وی!
    آقای رئیس جمهور، شما از زمان ریاست قوه قضاییه و استان قدس و قبلتر، این همه سفر رفتید، یعنی طی این ده سال اخیر با آن همه سفر در بالاترین مقامات که دستان در تمام ریز اطلاعات کشور باز بوده، خبر نداری بر مردم چه میگذرد که هر فته راه بیفتدی بروی دو سه روز وقت با ارزش مسافرت و هی دستور بدهید؟! مطلع هستید به استانها سفر کرید و 190 تا دستور دادید، مهمترین دستورات شما دروعده خودرو و مافیا چه شد؟! کی میخواهید بنشینید و از وزرا و استانداران و فرماندران حساب کشی کنید و به بنید چه قدر گند زدند یا خدمت کردند؟!
    دو سال مملکت معطل احییا برجام کردید، ظرف یکسال قیمتها چند برابر شد و گرانی و مافایای جولان میدهعند! چرا نمی شنید و پیگیر همان وعده ها و ستورات قبلی باشید؟!
    این برجام معطل تصمیم شماست احیا شود، تضمین از دشمن تراشیده؟! تضمین در قدرت اقتصادی و کارآمدی و سلامت حکمرانی داخلی است در دجه اول ، در درجه دوم ارتابط خوب با همه شکور حتی غرب و امریکا، دنیا که محفل خاله بازی و دوست بازی نیست ، تمام کشورها به منافع کلی شان اهمیت و اولویت میدهعند، وقتی غرب و امریکا نه بیند از برجام منفعتی، حتی خود کنگره تضمین بدهد زیرش میزند، این فقط امریکا نیست، از شرق و غرب عالم همین جوری اند، اگر منفعت داشت رابطه ادامه میدهند، این کشور ایران مملو از استعداد اقتصادی است، اگر همان غرب و امریکا مثل شرقی ها دیدند در تجارت و سرمایه گذاری و همکاری سیاسی و... با ایران سود می برند هیچ وقت زیر برجام یا هر توافق نمیزنند. اینها بهترین تضمین است، یعنی چنان در داخل قوی و با خارج روابط خوب باشد، که دولتهای خارجی نفعشان این باشد که با ایران رابطه خوب و متعهد به توافقها باشند.

  • ناشناس
    1

    اصلاح‌طلبی که هنوز نمی‌داند چه کسی برای برجام (بعد اینهمه سال و تجربه مردم از مذاکرات در دولتهای قبل و قبل و قبل .‌‌)تصمیم می‌گیرد وای به حال آن کشور و وای به حال اصلاح‌طلبان وای و وای و وای به حال مردم!!!!!!

  • ناشناس
    1

    باج ندهید ولی ملت خود را عذاب دهید تا باعث فروپاشی خانوادگی مردم شود
    می‌دونی چندتا خانواده به خاطر تحریم و فروپاشی اقتصاد کشور نابود شدن و چند میلیون جوان بیکار و مجرد داریم که به خاطر وضع موجود نمیتونن ازدواج کنن دلال تحریم لعنت بر تفکر شما

  • ناشناس
    0

    کی تا حالا پاسخگو بوده که این دومیش باشه ؟

  • ناشناس
    0

    آقای عبدی از تسخیر سفارت آمریکا و ایجاد نطفه دشمنی بین دو کشور نیز چیزی بگو

  • ناشناس
    0

    لعنت به انرژی هسته ای لعنت به هرج ومرج لعنت به فسادلعنت به باندبازی لعنت به بی کفایتی لعنت به رانت ورانت بازی همه اینهاکمرمردم راشکسته ومردم تاوان آنهاراباگوشت وپوست واستخوان خودمیپردازند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها